eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA I SPECJALISTY DS. OBSŁUGI FINANSOWEJ W PROJEKCIE PN. KARIERA W HOTELARSTWIE SZANSĄ NA LEPSZĄ PRZYSZŁOŚĆ DOFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO, PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, NR KONKURSU 19/POKL/9.2/2010 W TERMINIE 07.2011- 08.2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-04

Rzeszów: PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA I SPECJALISTY DS. OBSŁUGI FINANSOWEJ W PROJEKCIE PN. KARIERA W HOTELARSTWIE SZANSĄ NA LEPSZĄ PRZYSZŁOŚĆ DOFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO, PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, NR KONKURSU 19/POKL/9.2/2010 W TERMINIE 07.2011- 08.2013
Numer ogłoszenia: 183628 - 2011; data zamieszczenia: 04.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164404 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Gospodarczych, ul. Spytka Ligęzy 12, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 748 35 00, faks 17 85 355 31.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA I SPECJALISTY DS. OBSŁUGI FINANSOWEJ W PROJEKCIE PN. KARIERA W HOTELARSTWIE SZANSĄ NA LEPSZĄ PRZYSZŁOŚĆ DOFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO, PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, NR KONKURSU 19/POKL/9.2/2010 W TERMINIE 07.2011- 08.2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji koordynatora i specjalisty ds. obsługi finansowej w projekcie pn. Kariera w hotelarstwie szansą na lepszą przyszłość dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, nr konkursu 19/POKL/9.2/2010 w terminie 07.2011- 08.2013 Obowiązki koordynatora projektu: 1) Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających prawidłowe wykonanie projektu, przejmuje odpowiedzialności za całość realizacji projektu, zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach przy współpracy ze specjalistą do spraw finansowych, w szczególności: a) zarządzanie planowanymi działaniami, koordynacja działań merytorycznych i logistycznych projektu, b) terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, c) koordynowanie działań projektowych, d) koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji, dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego, e) planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników, f) kontrola wydatkowania środków. 2) Nadzorowanie zgodności i jakości prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej. 3) Utrzymywanie stałego kontaktu z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach i zmianach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy o dofinansowanie projektu, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów, między innymi sporządzanie: a) wniosków o płatności pośrednie i płatność końcową wraz z wszystkimi wymaganiami zgodnie z umową, b) informacji o wszystkich uczestnikach projektu zgodnie z zakresem określonym w umowie o dofinansowanie projektu, c) okresowych sprawozdań, d) aktualizacji harmonogramu płatności, e) informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu. 4) Rejestrowanie instytucji szkoleniowych w internetowej bazie ofert szkoleniowych i aktualizowanie informacji o każdym szkoleniu organizowanym w ramach projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu, zgodnie z zakresem danych określonych przez Instytucję Zarządzającą. 5) Kontrola nad prawidłowym przygotowaniem i przeprowadzeniem procedur przetargowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) w zakresie działań projektowych. 6) Przygotowanie projektów umów z wykonawcami. 7) Poddawanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu i obecność podczas kontroli projektu. 8) Przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań miesięcznych z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy. 9) Prawidłowe przetwarzanie danych osobowych uczestników projektu zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), 10) Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych kierowanych do opinii publicznej, informujących o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejska zgodnie z wymogami, o których mowa w rozporządzeniu Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającym przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności. 11) Prowadzenie dokumentacji fotograficznej projektu. 12) Odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 13) Uczestnictwo w kontrolach projektu oraz sporządzanie ewentualnych uzupełnień pokontrolnych również po zakończeniu realizacji projektu. 14) Miejscem wykonywania zleconych zadań będzie biuro projektu mieszczące się w budynku Zespołu Szkół Gospodarczych w Rzeszowie. Wykonawca zobowiązany jest do przebywania w biurze projektu przez minimum 80 h w miesiącu. 15) W przypadku kolizji świadczeń, świadczenia na rzecz zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Część II - Specjalisty ds. obsługi finansowej należy: 1) Udział w przewidywanych przynajmniej 1 raz w miesiącu 2-4 godzinnych spotkaniach roboczych w biurze projektu. 2) Rzetelne i terminowe księgowanie zdarzeń gospodarczych wynikających z realizacji projektu. 3) Kontrola prawidłowego wystawiania rachunków, umów cywilnoprawnych, faktur. 4) Opisywanie faktur. 5) Dokonywanie płatności finansowych związanych z projektem. 6) Księgowanie dokumentów finansowych związanych z projektem oraz ich odpowiednie archiwizowanie. 7) Współpraca w zakresie księgowości z osobami zarządzającymi projektem oraz z Instytucją Pośredniczącą. 8) Rozliczanie projektu pod względem finansowym i sprawozdawczość związana z projektem (wnioski o płatność, sprawozdania, itp.). 9) Księgowanie kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych, a w szczególności sprawdzenia czy są: konieczne dla wykonania zadań określonych projektem; związane z finansowaniem umów zawartych przez zamawiającego w celu osiągnięcia zadań wynikających z opisu projektu i są związane z realizacją projektu; udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi. 10) Sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego projektu. 11) Przygotowanie raportów o finansowym postępie w realizacji projektu. 12) Zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości finansowych i raportowanie ich wystąpienia. 13) Weryfikacja faktur pod względem formalno-rachunkowym i prawidłowości rozliczeń finansowych uwzględniających wszystkie źródła finansowania. 14) Współpraca z Koordynatorem Projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji. 15) Współpraca z organami kontrolującymi. 16) Uczestniczenie w kontrolach projektu oraz sporządzanie ewentualnych uzupełnień pokontrolnych również po zakończeniu realizacji projektu. 17) W przypadku kolizji świadczeń, świadczenia na rzecz zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. 79.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.21.10.00 - Usługi księgowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Kariera w hotelarstwie szansą na lepszą przyszłość jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA W PROJEKCIE PN. KARIERA W HOTELARSTWIE SZANSĄ NA LEPSZĄ PRZYSZŁOŚĆ DOFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO, PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, NR KONKURSU 19/POKL/9.2/2010 W TERMINIE 07.2011- 08.2013

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marcin Purgacz, ul. Marszałkowska 16/38, 35-215 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 52000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 52000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: PEŁNIENIE FUNKCJI SPECJALISTY DS. OBSŁUGI FINANSOWEJ W PROJEKCIE PN. KARIERA W HOTELARSTWIE SZANSĄ NA LEPSZĄ PRZYSZŁOŚĆ DOFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO, PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, NR KONKURSU 19/POKL/9.2/2010 W TERMINIE 07.2011- 08.2013

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Kępa, ul. Monte Cassino 12/10, 35-303 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 37700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.