eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiWywóz nieczystości stałych z obiektów jednostek Policji województwa lubuskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-20

Gorzów Wielkopolski: Wywóz nieczystości stałych z obiektów jednostek Policji województwa lubuskiego.
Numer ogłoszenia: 182909 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.gorzow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych z obiektów jednostek Policji województwa lubuskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje załącznik nr 1 do SIWZ - Wykaz jednostek oraz szczegółowy opis wywozu nieczystości stałych dla poszczególnych części zamówienia. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia (lub zwiększenia) zakresu zamówienia w przypadku, gdy nastąpi wyłączenie (bądź włączenie) danej posesji spod (do) zarządu Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązuje się wywozić nieczystości zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, na koszt własny, transportem zorganizowanym przez siebie. 4. W przypadku konieczności dodatkowego wywozu nieczystości (poza częstotliwością) określoną w zał. nr 1 do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do telefonicznego zgłoszenia potrzeby wywozu nieczystości . W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do wywozu nieczystości w ciągu 24 godzin od zgłoszenia z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokładania innych nieczystości obok pojemnika; typu kartony, worki itp. bez dodatkowych opłat. 6. Zamawiający wprowadza prawo opcji dopuszczając możliwość zwiększenia ilości wywozu nieczystości do 10% wskazanych w zał. nr 1 do SIWZ ilości, uzależniając to prawo od potrzeb Zamawiającego. (art. 34 ust. 5 Ustawy P.z.p.) 7. Termin płatności - 21 dni od dnia otrzymania faktury przez KWP ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 40.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić dokumenty określone w punkcie Informacje o oświadczeniach i dokumentach (...) niniejszego ogłoszenia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. NA POTWIERDZENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ).W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww dokument składa każdy z Wykonawców. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania wykonawcy, obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców; c) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt XII ppkt 1 lit. b, SIWZ musi załączyć do oferty dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006r.) d) aktualne na dzień składania oferty zezwolenie na prowadzenie działalności polegającej na usuwaniu, wykorzystywaniu i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych wydanych w formie decyzji przez właściwego wójta, burmistrza lub prezydenta miasta (tj.: nieczystości stałych lub płynnych)- z posiadania zezwolenia zwolnione są gminne jednostki organizacyjne prowadzące działalność na obszarze własnej gminy. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument składa każdy z Wykonawców. 2. INFORMACJA O ZAWARTOŚCI OFERTY WYKONAWCY, Wykonawca musi załączyć do oferty: a) prawidłowo wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wzór - załącznik nr 1 do SIWZ).Wykonawca wypełnia tylko te tabele formularza, które dotyczą jego oferty. Tabele w częściach, na które Wykonawca nie składa oferty zaleca się przekreślić. W przypadku gdy Wykonawca nie jest płatnikiem VAT należy zamieścić do oferty oświadczenie o tym, że nie jest płatnikiem podatku VAT. b) upoważnienie lub pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza -wyrok SO w Warszawie - SYGN. AKT V CA 85/07), określające zakres czynności do których jest umocowany; c) oświadczenie o podwykonawcach, jeżeli Wykonawca przewiduje ich udział w realizacji zadania (wzór - załącznik nr 4 do SIWZ); d) projekt umowy, który musi być podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę, natomiast zalecane jest wypełnienie części dotyczącej Wykonawcy - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ; e) oświadczenie o woli współpracy Wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) wspólnie składających ofertę, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wyznaczenie lidera). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie zastosowanie maja przepisy ustawy zawarte w art. 23 ust. 1-4 ustawy. 3. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę jego podpisem. 5. Brak wymaganych w pkt XII ppkt 1 SIWZ dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie (np. niepoświadczenie za zgodność z oryginałem odpisu lub kopii) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. (zgodnie z art.24 ust 2 pkt 3 ustawy - po wyczerpaniu możliwości uzupełnienia dok. lub wyjaśnienia treści dok. na podst. art. 26 ust. 3 i 4 ustawy P.z.p.) 6. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy P.z.p. 7. Brak wymaganych w pkt XII ppkt 2 lit. b) SIWZ dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie (np. niepoświadczenie za zgodność z oryginałem odpisu lub kopii) spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy (zgodnie z art. 89 ustawy) po wyczerpaniu przez Zamawiającego możliwości wynikających z art. 26 ust. 3 i 4 ustawy P.z.p. 8. Brak wymaganych w pkt XII ppkt 2 lit. a), c) d), e), f) SIWZ dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie (np. niepoświadczenie za zgodność z oryginałem odpisu lub kopii) spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy (zgodnie z art. 89 ustawy) po wyczerpaniu przez Zamawiającego możliwości wynikających z art. 87 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. 9. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 10. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. 11. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum-Spółka Cywilna) zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, w przypadku Przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej umowę Spółki. 12. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń itp.) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art.24 ust.2 pkt.2 Ustawy P.z.p. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. Sekcja. ds. Zamówień Publicznych ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. Sekcja. ds. Zamówień Publicznych ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot zamówienia podzielono na 40 CZĘŚCI. Szczegółowy wykaz części przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem jednostek, których dotyczy zamówienie oraz szczegółowy opis wywozu nieczystości stałych dla poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej (art.9 ust.1 ustawy P.z.p.) w języku polskim. 3. Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować do Sekcji ds. Zamówień Publicznych na fax nr 095/7211435 lub e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl lub na adres: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja ds. Zamówień Publicznych ul. Kwiatowa 10; 66-400 Gorzów Wlkp. 4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ zgodnie z art. 38 ustawy. Wszelkie zapytania należy kierować do Zamawiającego w formie pisemnej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.