eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica › Zamówienie na dostawę błon i odczynników RTG wraz z dzierżawą wywoływarki automatycznej do obróbki błon.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-16

Krynica: Zamówienie na dostawę błon i odczynników RTG wraz z dzierżawą wywoływarki automatycznej do obróbki błon.
Numer ogłoszenia: 180377 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju , ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712807, 4715196, faks 018 4712338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-krynica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie na dostawę błon i odczynników RTG wraz z dzierżawą wywoływarki automatycznej do obróbki błon..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 11. Dostawa błon i odczynników RTG wraz z dzierżawą wywoływarki automatycznej do obróbki błon. 1) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa błon i odczynników RTG wraz z dzierżawą wywoływarki automatycznej do obróbki błon RTG w okresie 24 miesięcy od daty podpisania umowy. 2) Zamówienie składa się z 1 niepodzielnej części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane parametry techniczne) zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji. Zamawiający, zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /j.t. z 2007 r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655, z późn. zmian./, określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia; jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji, minimalny zakup przedmiotu w ilości 80 % wartości umowy określonej w załączniku nr 1 a do SIWZ - formularzu kalkulacji ceny. Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać w przypadku braku zapotrzebowania na asortyment wymieniony w załączniku nr 1 a. 3) Termin ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy a w przypadku odczynników nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. 4) Wszelkie instrukcje użycia muszą być napisane w języku polskim. 5) Wymaga się, by każde opakowanie zbiorcze oraz jednostkowe (jeśli poszczególne jednostki pakowane są odrębnie) oferowanego asortymentu były zaopatrzone w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim i zawierającą wszystkie wymagane informacje - nazwa wyrobu, skład i rozmiary poszczególnych elementów, data ważności, numer katalogowy. 6) Wymagane jest, aby na każdym opakowaniu oferowanego asortymentu podany był numer serii oraz data ważności pod rygorem zwrotu towaru. 7) Wszystkie sterylne wyroby muszą posiadać na etykiecie opakowania jednostkowego samoprzylepną naklejkę służącą do archiwizacji danych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.93.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 12. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3), 2) spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Warunki udziału w postępowaniu spełnią Wykonawcy, którzy przedłożą ważną ofertę (zał. nr 1) wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3) i dołączą do oferty dokumenty wskazane w poniższym pkt ogłoszenia ppkt 2, 3, 5, 6 i 7..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13. Oferta musi zawierać: 1) wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2) wypełniony formularz kalkulacji ceny według zał. nr 1 a do niniejszej specyfikacji, 3) wypełniony formularz zawierający zestawienie wymaganych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia - zał. nr 2 do niniejszej specyfikacji, 4) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1, treść oświadczenia zawarta jest w zał. nr 3 do niniejszej specyfikacji, 5) oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. certyfikaty CE lub deklaracja zgodności a w przypadku gdy wyrób medyczny jest wprowadzony po raz pierwszy na terenie Polski również wpis do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z art. 52 i 54 ustawy a dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych Dz.U.93 z 2004 r. poz. 896 z późn zm. 7) karty katalogowe, prospekty, opisy oferowanych wyrobów w języku polskim (jeżeli w języku obcym - to wymagane jest tłumaczenie na język polski). Karty katalogowe, prospekty, opisy muszą zawierać wyraźną fotografię lub rysunek wraz z parametrami oferowanych wyrobów. Oferowane wyroby muszą być starannie zaznaczone z podaniem nr pakietu oraz pozycji, której dotyczą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-krynica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój, pokój 109.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2009 godzina 09:00, miejsce: SPZOZ Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica-Zdrój, pokój 118.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.