eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica › Zamówienie na dostawę błon i odczynników RTG wraz z dzierżawą wywoływarki automatycznej do obróbki błon

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-15

Krynica: Zamówienie na dostawę błon i odczynników RTG wraz z dzierżawą wywoływarki automatycznej do obróbki błon
Numer ogłoszenia: 10765 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180377 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju, ul. Kraszewskiego 142, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712807, 4715196, faks 018 4712338.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie na dostawę błon i odczynników RTG wraz z dzierżawą wywoływarki automatycznej do obróbki błon.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa błon i odczynników RTG wraz z dzierżawą wywoływarki automatycznej do obróbki błon. 1) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa błon i odczynników RTG wraz z dzierżawą wywoływarki automatycznej do obróbki błon RTG w okresie 24 miesięcy od daty podpisania umowy. 2) Zamówienie składa się z 1 niepodzielnej części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane parametry techniczne) zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji. Zamawiający, zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /j.t. z 2007 r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655, z późn. zmian./, określił maksymalną ilość przedmiotu zamówienia; jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji, minimalny zakup przedmiotu w ilości 80 % wartości umowy określonej w załączniku nr 1 a do SIWZ - formularzu kalkulacji ceny. Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać w przypadku braku zapotrzebowania na asortyment wymieniony w załączniku nr 1 a. 3) Termin ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy a w przypadku odczynników nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. 4) Wszelkie instrukcje użycia muszą być napisane w języku polskim. 5) Wymaga się, by każde opakowanie zbiorcze oraz jednostkowe (jeśli poszczególne jednostki pakowane są odrębnie) oferowanego asortymentu były zaopatrzone w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim i zawierającą wszystkie wymagane informacje - nazwa wyrobu, skład i rozmiary poszczególnych elementów, data ważności, numer katalogowy. 6) Wymagane jest, aby na każdym opakowaniu oferowanego asortymentu podany był numer serii oraz data ważności pod rygorem zwrotu towaru. 7) Wszystkie sterylne wyroby muszą posiadać na etykiecie opakowania jednostkowego samoprzylepną naklejkę służącą do archiwizacji danych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.93.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 91400.28 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDITECH SP. Z O.O., UL. WIROWSKA 6, 62-052 KOMORNIKI, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 91400.28
  • Oferta z najniższą ceną: 91400.28 oferta z najwyższą ceną: 114368.74
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.