To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-19
Gdynia: DOSTAWA ODZIEŻY I AKCESORIÓW ROBOCZYCH ORAZ ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO W TYM:
Część I: Przedmioty dla personelu medycznego
Część II: Przedmioty dla pracowników magazynów
Część III: Przedmioty dla personelu służby żywnościowej
Część IV: Przedmioty BHP
Część V: Obuwie robocze
Część VI: Nakrycia głowy
Numer ogłoszenia: 177959 - 2014; data zamieszczenia: 19.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141473 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 626 21 98, faks 58 6262314.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODZIEŻY I AKCESORIÓW ROBOCZYCH ORAZ ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO W TYM: Część I: Przedmioty dla personelu medycznego Część II: Przedmioty dla pracowników magazynów Część III: Przedmioty dla personelu służby żywnościowej Część IV: Przedmioty BHP Część V: Obuwie robocze Część VI: Nakrycia głowy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA ODZIEŻY I AKCESORIÓW ROBOCZYCH ORAZ ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO W TYM: Część I: Przedmioty dla personelu medycznego Część II: Przedmioty dla pracowników magazynów Część III: Przedmioty dla personelu służby żywnościowej Część IV: Przedmioty BHP Część V: Obuwie robocze Część VI: Nakrycia głowy. Wartość zamówienia poniżej kwoty okr. wg art.11 ust.8 ustawy pzp..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przedmioty dla personelu medycznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VESTIM GROUP Sp. z o. o., Ul. Puławska 14/18, Radom, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14440,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6143,71
Oferta z najniższą ceną: 6143,71 / Oferta z najwyższą ceną: 11860,33
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Przedmioty dla pracowników magazynów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MADA Kosiec i Wspólnicy Spółka Jawna, Ul. Słowicza 17, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13050,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4328,90
Oferta z najniższą ceną: 4328,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9254,10
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Przedmioty dla personelu służby żywnościowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VESTIM GROUP Sp. z o. o., Ul. Puławska 14/18, Radom, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17529,00
Oferta z najniższą ceną: 17529,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30732,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Przedmioty BHP
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAXMED ZUH Marcin Murzyn, Ul. Pomorska 49, Orle, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 164510,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 85147,98
Oferta z najniższą ceną: 85147,98 / Oferta z najwyższą ceną: 109849,48
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Obuwie robocze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- UNIFORM Sp. z o. o., Ul. Redutowa 25, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18602,50
Oferta z najniższą ceną: 18602,50 / Oferta z najwyższą ceną: 29212,50
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Nakrycia głowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AZET s.c.,W. Szychowiak i T. Szychowiak, Ul. Ptasia 1, Osielsko, Żołędowo, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24850,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24011,40
Oferta z najniższą ceną: 24011,40 / Oferta z najwyższą ceną: 24011,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa asortymentu elektrycznego do magazynu Służby Techniczno- Okrętowej Komendy Portu Wojennego Gdynia
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ DLA CENTRUM CHORÓB PŁUC I PNEUMONOLOGII INTERWENCYJNEJ Z PODDZIAŁEM REHABILITACJI PNEUMONOLOGICZNEJ ORAZ BLOKU OPERACYJNEGO DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót elektrycznych w obiektach Uniwersytetu Morskiego
- Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót telekomunikacyjnych w obiektach Uniwersytetu Morskiego
- Wykonanie robót budowlanych pn.: "Remont dużego dachu budynku administracyjnego Szpitala im. Św. Wincentego aPaulo w Gdyni"
- Dostawa znakowanych gadżetów i upominków na konferencję TransNav 2025.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w 2025r. dla pracowników Nadleśnictwa Bircza.
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i obuwia ochronnego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Lubartów
- DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH I ODZIEŻY BHP DLA PRACOWNIKÓW BIAŁOWIESKIEGO PARKU NARODOWEGO W 2025 R
- Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Marcule w roku 2025
- KPN/6/2025 "Zakup i dostawa umundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.