Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-01
Gdynia: DOSTAWA ODZIEŻY I AKCESORIÓW ROBOCZYCH ORAZ ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO W TYM:
Część I: Przedmioty dla personelu medycznego
Część II: Przedmioty dla pracowników magazynów
Część III: Przedmioty dla personelu służby żywnościowej
Część IV: Przedmioty BHP
Część V: Obuwie robocze
Część VI: Nakrycia głowy
Numer ogłoszenia: 141473 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia , ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 626 21 98, faks 58 6262314.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwgdynia.mw.mil.pl; www.mw.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODZIEŻY I AKCESORIÓW ROBOCZYCH ORAZ ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO W TYM: Część I: Przedmioty dla personelu medycznego Część II: Przedmioty dla pracowników magazynów Część III: Przedmioty dla personelu służby żywnościowej Część IV: Przedmioty BHP Część V: Obuwie robocze Część VI: Nakrycia głowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ODZIEŻY I AKCESORIÓW ROBOCZYCH ORAZ ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO W TYM: Część I: Przedmioty dla personelu medycznego Część II: Przedmioty dla pracowników magazynów Część III: Przedmioty dla personelu służby żywnościowej Część IV: Przedmioty BHP Część V: Obuwie robocze Część VI: Nakrycia głowy Zamówienie poniżej kwoty określonej wg art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego w szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpwgdynia.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych - bud. 304, na terenie Portu Wojennego Gdynia..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2014 godzina 13:30, miejsce: KPW Gdynia, Kancelaria Jawna - parter po prawej stronie przy wejściu głównym, czynna w godz. 07:45-10:00, 13:00-15:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmioty dla personelu medycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmioty dla personelu medycznego. zamówienie o wartości poniżej kwot określonych według art. 11 ust. 8 ustawy Pzp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmioty dla pracowników magazynów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmioty dla pracowników magazynów. Wartość zamówienia poniżej kwot określonych według art. 11 ust. 8 ustawy Pzp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmioty dla personelu służby żywnościowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmioty dla personelu służby żywnościowej. Wartość zamówienia poniżej kwot określonych według art. 11 ust. 8 ustawy Pzp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmioty BHP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmioty BHP. Wartość zamówienia poniżej kwot określonych według art. 11 ust. 8 ustawy Pzp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Obuwie robocze..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie robocze. Wartość zamówienia poniżej kwot określonych według art. 11 ust. 8 ustawy Pzp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nakrycia głowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nakrycia głowy. Wartość zamówienia poniżej kwot określonych według art. 11 ust. 8 ustawy Pzp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zamówienie w postępowaniu w trybie podstawowym na dostawę urządzeń do inżynierii odwrotnej z instalacją i szkoleniem
- Dostawa 2 sztuk kabla światłowodowo-elektrycznego wraz z hybrydowymi złączami podwodnymi II
- CZĘŚĆ I - dostawa wraz z montażem bieżni elektrycznych i orbitreka CZĘŚĆ II - dostawa wraz z montażem sprzętu i wyposażenia sportowego CZĘŚĆ III - dostawa wraz z montażem tablicy wyników
- Zakup gadżetów promocyjnych dla Wydziału Zarządzania i Nauk o Jakości
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Infrastruktury Komendy Portu Wojennego Gdynia
- Dostosowanie jednostki r/v IMOR na potrzeby pracy z systemem holowanych pojazdów ROTV wraz z magnetometrami na podstawie dokumentacji wykonawczej
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Myślenice
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów bhp i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Krościenko w 2025 roku.
- Dostawa do lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska.
- Dostawa odzieży i obuwia ochronnego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Mielec w roku 2025 - II postępowanie
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.