To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-07-31
Szczecin: Dostawa zestawów i siatek chirurgicznych, oraz taśm do operacyjnego leczenia nietrzymania moczu.
Numer ogłoszenia: 177691 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 130278 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie, Al. Powstańców Wielkopolskich, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086, fax 091 4661113.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów i siatek chirurgicznych, oraz taśm do operacyjnego leczenia nietrzymania moczu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot Zamówienia składa się z 6 zadań; ZADANIE NR 1: TAŚMA DO LECZENIA WNM - 50 sztuk ZADANIE NR 2: ZESTAWY DO KOREKCJI CYSTOTELE , różne rozmiary - razem 30 sztuk ZADANIE NR 3: ZESTAW DO KOREKCJI RECTOCELE - 6 sztuk ZADANIE NR 4: SYSTEM (TAŚMA) DO KOREKCJI ZABURZEŃ STATYKI NARZĄDU RODNEGO LECZENIA NIETRZYMANIA MOCZU - 20 sztuk ZADANIE NR 5: SYSTEM DO CAŁKOWITEJ I PRZEDNIEJ REPERACJI PRZEPONY MOCZOWO-PŁCIOWEJ - 20 sztuk ZADANIE NR 6: TAŚMA DO LECZENIA OPERACYJNEGO WYSIŁKOWEGO NIETRZYMANIA MOCZU WSPÓŁISTNIEJĄCEGO Z CYSTOTELE - 10 sztuk
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.16.21 - Zestawy używane w przypadku nietrzymania moczu Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.21 - Zestawy używane w przypadku nietrzymania moczu .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 164800 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1: TAŚMA DO LECZENIA WNM.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Healthcare Marketing Services sp. z o.o., ul. Stanisława Augusta 73 m 16, 03-846 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 35000
- Oferta z najniższą ceną: 35000 / oferta z najwyższą ceną: 60984
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2: ZESTAWY DO KOREKCJI CYSTOTELE.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Inter Consult spółka jawna Monika Sitek, Dariusz sitek, ul. Limanowskiego 6, 91-059 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 37000
- Oferta z najniższą ceną: 37000 / oferta z najwyższą ceną: 37000
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3: ZESTAW DO KOREKCJI RECTOCELE.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Inter Consult spółka jawna Monika Sitek, Dariusz sitek, ul. Limanowskiego 6, 91-059 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7200
- Oferta z najniższą ceną: 7200 / oferta z najwyższą ceną: 7200
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4: SYSTEM (TAŚMA) DO KOREKCJI ZABURZEŃ STATYKI NARZĄDU RODNEGO LECZENIA NIETRZYMANIA MOCZU.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Johnson&Johnson Poland sp. z o.o., ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 27000
- Oferta z najniższą ceną: 27000 / oferta z najwyższą ceną: 27000
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: ZADANIE NR 5: SYSTEM DO CAŁKOWITEJ I PRZEDNIEJ REPERACJI PRZEPONY MOCZOWO-PŁCIOWEJ.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Johnson&Johnson Poland sp. z o.o., ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 46500
- Oferta z najniższą ceną: 46500 / oferta z najwyższą ceną: 46500
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: ZADANIE NR 6: TAŚMA DO LECZENIA OPERACYJNEGO WYSIŁKOWEGO NIETRZYMANIA MOCZU WSPÓŁISTNIEJĄCEGO Z CYSTOTELE.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Polhernia Beata Galos, ul. Jagiellońska 28c/7, 80-366 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12100
- Oferta z najniższą ceną: 12100 / oferta z najwyższą ceną: 12100
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- wykonanie usługi hotelowej, w tym zakwaterowania, wyżywienia, wynajmu sali konferencyjnej dla 75 osób, w ramach projektu pn. Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Ekskluzja osób z niepełnosprawnościami"
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi budynków przy ul. Małopolskiej i ul. Krasińskiego będących własnością Gminy Miasto Szczecin, w podziale na dwie części
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
- TP- 18/24 Usługa sterylizacji i konserwacji narzędzi, sprzętu medycznego, bielizny szpitalnej, materiału opatrunkowego wraz z usługą transportu.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- "Organizacja cyklu 3 plenerowych wydarzeń Biznes Camp 2024"
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.