Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-20
Biała Podlaska: Wywóz niesegregowanych stałych odpadów komunalnych z terenów Zamiejscowego Wydziału Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej
Numer ogłoszenia: 17614 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego 00-968 Warszawa ul. Marymoncka 34, Zamiejscowy Wydział Wychowania Fizycznego , ul. Akademicka 2, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3428712, faks 083 3428712.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf-bp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz niesegregowanych stałych odpadów komunalnych z terenów Zamiejscowego Wydziału Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne odbieranie i wywóz przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy, niesegregowanych (zmieszanych) stałych odpadów komunalnych z terenów (nieruchomości), których właścicielem jest Zamiejscowy Wydział Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej, w ilościach wyszczególnionych w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1./O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, że : 2.1.1.) spełniają zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonania działalności związanej z przedmiotowym zamówieniem poprzez wykazanie, że: - pozostają w obrocie prawnym zgodnie z przepisami, - posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy właściwej dla miejsca wykonywania usługi, udzielone przez właściwy organ administracji publicznej, - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentu, o których mowa w pkt 2.3. ppkt. 2.3.1. i 2.3.2.; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi każdy z Wykonawców spełniać w takim zakresie, w jakim będzie wykonywał zamówienie. b) posiadania wiedzy i doświadczenia - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 2.3. ppkt. 2.3.1.; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w/w warunek muszą spełniać łącznie. c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 2.3. ppkt. 2.3.1.; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w/w warunek muszą spełniać łącznie. d) sytuacji ekonomicznej i finansowej - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 2.3. ppkt. 2.3.1.; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w/w warunek muszą spełniać łącznie. 2.1.2.) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentu (lub oświadczenia), o których mowa w pkt 2.3. ppkt. 2.3.3. i 2.3.4.; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać każdy z Wykonawców (muszą wykazać że żaden z Wykonawców nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych). 2.2./ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 2.3. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.3./ W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowania, określonych w pkt 2.1., złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 2.3.1.) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 2.1. ppkt 2.1.1.(wypełnione w/g wzoru stanowiącego załącznik nr 2.1. do SIWZ); W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie w imieniu konsorcjum/spółki cywilnej składa i podpisuje Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum / wszystkich wspólników spółki cywilnej lub podpisują wszyscy członkowie konsorcjum / wszyscy wspólnicy spółki cywilnej. 2.3.2.) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy właściwej dla miejsca wykonywania usługi, udzielone w formie decyzji przez właściwy organy administracji publicznej na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r., Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.), za wyjątkiem gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących na obszarze własnej gminy działalność będącą przedmiotem zamówienia - w przypadku, gdy okres ważności posiadanego przez Wykonawcę zezwolenia jest krótszy, niż okres na który zostanie zawarta umowa, Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu aktualne zezwolenie przed upływem ważności poprzedniego; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w/w dokument ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku. 2.3.3.) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wypełnione w/g wzoru stanowiącego załącznik nr 2.2. do SIWZ); W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie musi być złożone przez każdego z Wykonawców (w imieniu swojej firmy składa i podpisuje oddzielnie każdy członek wchodzący w skład konsorcjum / każdy ze wspólników wchodzących w skład spółki cywilnej). 2.3.4.) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust 1 pkt. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wypełnione w/g wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ - składa je tylko Wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej); W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w/w dokument lub oświadczenie musi być złożony/e przez każdego z Wykonawców. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu zobowiązany jest złożyć aktualny dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający(e) odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na ofertę ponadto składają się następujące dokumenty: 2.3.5.) formularz oferty (wypełniony w/g wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); 2.3.6.) wypełniony formularz cenowy, z cenami za poszczególne pozycje oraz wartością zamówienia stanowiącą cenę oferty brutto (w/g załącznika nr 4 do SIWZ); 2.3.7.) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, potwierdzające uprawnienie osoby lub osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2.4./ W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), złożona oferta musi zawierać: 2.4.1.) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego (dokument ten może zastąpić umowa konsorcjum / spółki cywilnej, jeżeli zawiera w/w informacje); 2.4.2.) pozostałe dokumenty wymienione w pkt 2.3., z wyjątkiem oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, powinny być podpisane przez ustanowionego pełnomocnika lub każdego Wykonawcę. 2.5./ W przypadku oferty składanej przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 2.5.1.) jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu wymienionego w pkt 2.3. ppkt. 2.3.4., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.5.2.) pozostałe dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 2.3. Wykonawca zagraniczny składa tak jak Wykonawca polski..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf-bp.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamiejscowy Wydział Wychowania Fizycznego
21-500 Biała Podlaska ul. Akademicka 2, pokój 128
w cenie 5,00 zł. jak również za zaliczeniem pocztowym pokrywając dodatkowo koszty przesyłki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Zamiejscowy Wydział Wychowania Fizycznego 21-500 Biała Podlaska ul. Akademicka 2 pokój 128 - Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 3.13.1.) Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej; 3.13.2.) Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej : nie dotyczy; 3.13.3.) Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów służbowych Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej
- "TERMOMODERNIZACJA ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH HALI SPORTOWEJ W AWF FILIA W BIAŁEJ PODLASKIEJ"
- Modernizacja placu manewrowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.