eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jędrzejów › Zadanie A Jednorazowa dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania Zadanie B Jednorazowa dostawa i konfiguracja infokiosków multimedialnych wraz z oprogramowaniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-12

Jędrzejów: Zadanie A Jednorazowa dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania Zadanie B Jednorazowa dostawa i konfiguracja infokiosków multimedialnych wraz z oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 176105 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie , ul. Okrzei 49B, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 386 38 93, faks 0-41 386 38 93.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupjedrzejow.enetia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie A Jednorazowa dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania Zadanie B Jednorazowa dostawa i konfiguracja infokiosków multimedialnych wraz z oprogramowaniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie A 5 sztuk Komputerów osobistych wraz z oprogramowaniem, 6 sztuk Monitorów 19 LCD, 4 sztuki Drukarki laserowej mono WiFi, 1 sztuka Urządzenia wielofunkcyjnego laserowego kolorowego, 1 sztuka Skanera komputerowego, 15 sztuk Myszy optycznych, 2 sztuki Routerów bezprzewodowych, 17 sztuk Pamięci komputerowej (w jednej kości). Zadanie B 9 sztuk Infokiosków multimedialnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.72.30 - Pamięci .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - złożą kompletną ofertę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na druku ZP17 spełnia, nie spełnia z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z dnia 16.10.2008 roku..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - podpisany i wypełniony Formularz Ofertowy- zał. nr 2A lub 2B do SIWZ, - podpisany i wypełniony formularz (Oświadczenie z art. 22 ust 1 pkt 1-3), zał. nr 3A lub 3B do SIWZ - podpisany i wypełniony formularz (Oświadczenie z art. 24 ust 1 i 2), zał. nr 4A lub 4B do SIWZ - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej: wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Warunkiem złożenia ważnej oferty jest zaakceptowanie warunków projektu umowy poprzez zaparafowanie poszczególnych jej stron- załącznik nr 5a lub 5b, bądź oba załączniki do SIWZ w przypadku podjęcia się realizacji obu zadań..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupjedrzejow.enetia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie ul. Okrzei 49B 28-300 Jędrzejów I piętro pokój nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać do dnia 20.10.2009r do godziny 9.00 w pokoju numer 14 I piętro ,w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Jędrzejowie przy ulicy Okrzei 49B..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie A Jednorazowa dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 sztuk Komputerów osobistych wraz z oprogramowaniem, 6 sztuk Monitorów 19 LCD, 4 sztuki Drukarki laserowej mono WiFi, 1 sztuka Urządzenia wielofunkcyjnego laserowego kolorowego, 1 sztuka Skanera komputerowego, 15 sztuk Myszy optycznych, 2 sztuki Routerów bezprzewodowych, 17 sztuk Pamięci komputerowej (w jednej kości)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.23.74.10-6, 30.20.00.00-0, 30.23.72.30-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie B Jednorazowa dostawa i konfiguracja infokiosków multimedialnych wraz z oprogramowaniem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 sztuk Infokiosków multimedialnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.