eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WadowiceŚwiadczenie usługi w zakresie całodobowej ochrony obiektu, mienia i osób w Urzędzie Skarbowym w Wadowicach, którego siedziba mieści się w Wadowicach przy ul. Legionów 22 wraz z placem wokół budynku i garażem, łącznie z wykonaniem usługi inkasa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-09-21

Wadowice: Świadczenie usługi w zakresie całodobowej ochrony obiektu, mienia i osób w Urzędzie Skarbowym w Wadowicach, którego siedziba mieści się w Wadowicach przy ul. Legionów 22 wraz z placem wokół budynku i garażem, łącznie z wykonaniem usługi inkasa
Numer ogłoszenia: 173840 - 2007; data zamieszczenia: 21.09.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 136063 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Wadowicach, ul. Legionów, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8723900, 8723940, fax 033 8732610.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi w zakresie całodobowej ochrony obiektu, mienia i osób w Urzędzie Skarbowym w Wadowicach, którego siedziba mieści się w Wadowicach przy ul. Legionów 22 wraz z placem wokół budynku i garażem, łącznie z wykonaniem usługi inkasa samochodowego oraz konwoju wartości pieniężnych przy użyciu własnego samochodu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usługi w zakresie całodobowej ochrony obiektu, mienia i osób w Urzędzie Skarbowym w Wadowicach, którego siedziba mieści się w Wadowicach przy ul. Legionów 22 wraz z placem wokół budynku i garażem, łącznie z wykonaniem usługi inkasa samochodowego oraz konwoju wartości pieniężnych przy użyciu własnego samochodu. 2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia Zakres usługi będzie obejmował wykonanie następujących czynności : 1) całodobowa ochrona obiektu : a) całodobowa bezpośrednia fizyczna ochrona dokonywana przez osoby posiadające licencję pracowników ochrony fizycznej pierwszego stopnia (jeden pracownik ochrony fizycznej na zmianie), b) całodobowe monitorowanie obiektów Urzędu Skarbowego (sygnały systemu alarmowego zainstalowanego w Urzędzie Skarbowym powinny być przesyłane drogą telefoniczną do centrali monitoringu wykonawcy). W przypadku otrzymania sygnału drogą telefoniczną z systemu alarmowego Urzędu Skarbowego, Zleceniobiorca obowiązany jest do wysłania grupy patrolowo-interwencyjnej (koszty związane z ewentualną interwencją grup patrolowo-interwencyjnych należy wliczyć w koszty monitoringu). c) wydawanie i odbieranie kluczy do pomieszczeń upoważnionym pracownikom tut. Urzędu, wydawanie i odbieranie kluczy do pomieszczeń upoważnionym pracownikom podmiotu świadczącego usługę w zakresie sprzątania obiektu. d) obserwacja terenu wokół budynku z wykorzystaniem systemu telewizji przemysłowej; 2) inkaso samochodowe codzienny transport ( w dniach pracy Urzędu ) wartości pieniężnych z kasy Urzędu Skarbowego i przekazywanie do Banku BPH S.A. Oddział w Wadowicach, 3) konwój w okresie wypłacania w kasie Urzędu Skarbowego zwrotów nadpłat podatków z rozliczeń rocznych transport pobranych wartości pieniężnych z Banku BPH S.A. Oddział w Wadowicach do Urzędu Skarbowego w Wadowicach. Wykonywany on będzie w miesiącach : marzec, kwiecień, maj, czerwiec, lipiec - w dniach wyznaczonych przez Zamawiającego ( w 2006r. wykonano 17 konwojów, w których jednorazowo wartość przewożonych wartości pieniężnych nie przekraczała 2 jednostek obliczeniowych ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 35873,5 EUR.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Ochrony SECURITY Sp. z o.o., ul. Jabłoniowa 5a, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 165425.76
  • Oferta z najniższą ceną: 165425.76 / oferta z najwyższą ceną: 166668.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.