eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WadowiceŚwiadczenie usługi w zakresie całodobowej ochrony obiektu, mienia i osób w Urzędzie Skarbowym w Wadowicach, którego siedziba mieści się w Wadowicach przy ul. Legionów 22 wraz z placem wokół budynku i garażem, łącznie z wykonaniem usługi inkasa samochodowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-07

Wadowice: Świadczenie usługi w zakresie całodobowej ochrony obiektu, mienia i osób w Urzędzie Skarbowym w Wadowicach, którego siedziba mieści się w Wadowicach przy ul. Legionów 22 wraz z placem wokół budynku i garażem, łącznie z wykonaniem usługi inkasa samochodowego oraz konwoju wartości pieniężnych przy użyciu własnego samochodu.
Numer ogłoszenia: 136063 - 2007; data zamieszczenia: 07.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Wadowicach, ul. Legionów 22, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8723900, 8723940, fax 033 8732610.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/root_US/root_Urzad+Skarbowy+Wadowice/Wprowad

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi w zakresie całodobowej ochrony obiektu, mienia i osób w Urzędzie Skarbowym w Wadowicach, którego siedziba mieści się w Wadowicach przy ul. Legionów 22 wraz z placem wokół budynku i garażem, łącznie z wykonaniem usługi inkasa samochodowego oraz konwoju wartości pieniężnych przy użyciu własnego samochodu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usługi w zakresie całodobowej ochrony obiektu, mienia i osób w Urzędzie Skarbowym w Wadowicach, którego siedziba mieści się w Wadowicach przy ul. Legionów 22 wraz z placem wokół budynku i garażem, łącznie z wykonaniem usługi inkasa samochodowego oraz konwoju wartości pieniężnych przy użyciu własnego samochodu. 2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia Zakres usługi będzie obejmował wykonanie następujących czynności : 1) całodobowa ochrona obiektu : a)całodobowa bezpośrednia fizyczna ochrona dokonywana przez osoby posiadające licencję pracowników ochrony fizycznej pierwszego stopnia (jeden pracownik ochrony fizycznej na zmianie), b)całodobowe monitorowanie obiektów Urzędu Skarbowego (sygnały systemu alarmowego zainstalowanego w Urzędzie Skarbowym powinny być przesyłane drogą telefoniczną do centrali monitoringu wykonawcy). W przypadku otrzymania sygnału drogą telefoniczną z systemu alarmowego Urzędu Skarbowego, Zleceniobiorca obowiązany jest do wysłania grupy patrolowo-interwencyjnej (koszty związane z ewentualną interwencją grup patrolowo-interwencyjnych należy wliczyć w koszty monitoringu). c)wydawanie i odbieranie kluczy do pomieszczeń upoważnionym pracownikom tut. Urzędu, wydawanie i odbieranie kluczy do pomieszczeń upoważnionym pracownikom podmiotu świadczącego usługę w zakresie sprzątania obiektu. d)obserwacja terenu wokół budynku z wykorzystaniem systemu telewizji przemysłowej; 2) inkaso samochodowe codzienny transport ( w dniach pracy Urzędu ) wartości pieniężnych z kasy Urzędu Skarbowego i przekazywanie do Banku BPH S.A. Oddział w Wadowicach, 3) konwój w okresie wypłacania w kasie Urzędu Skarbowego zwrotów nadpłat podatków z rozliczeń rocznych transport pobranych wartości pieniężnych z Banku BPH S.A. Oddział w Wadowicach do Urzędu Skarbowego w Wadowicach. Wykonywany on będziew miesiącach : marzec, kwiecień, maj, czerwiec, lipiec - w dniach wyznaczonych przez Zamawiającego ( w 2006r. wykonano 17 konwojów, w których jednorazowo wartość przewożonych wartości pieniężnych nie przekraczała 2 jednostek obliczeniowych ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 30.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, potwierdzone zgodnie z art. 44 pzp oświadczeniem - zał. nr 2 do SIWZ oraz dokumentami wymienionymi w części VI SIWZ, nie podlegający wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 pzp. 2.Zgodnie z art. 23 pzp w postępowaniu mogą brać również udział Wykonawcy działający wspólnie - spełniający warunki określone w pkt. 1 łącznie. 3.Wymagania dotyczące wykonawcy przedmiotu zamówienia oraz pracowników, którzy pełnić będą służbę ochrony. 3.1 Wykonawca powinien posiadać koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r.(tekst jednolity Dz.U. z 2005 Nr 145, poz. 1221 z późn. zm) o ochronie osób i mienia. 3.2 Pracownik ochrony powinien posiadać: 1)licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy o ochronie osób i mienia; 2)umundurowanie i oznakowanie zgodnie z wzorem przyjętym przez Wykonawcę; 3)wyposażenie zgodnie z art. 38 ust. 2 pkt 1, 2, 3 ustawy o ochronie osób i mienia; 4)bezprzewodowy środek łączności umożliwiający kontakt zewnętrzny z centralą odbioru sygnałów alarmowych i z centrum dyspozycyjnym Wykonawcy; 5)umiejętność obsługi typowych systemów alarmowych i innych urządzeń zamontowanych w miejscu pełnienia służby oraz prowadzenia dokumentacji związanej z pełnioną służbą. 4. Ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonywana wg zasady: spełnia lub nie spełnia. 5. Wykonawca, który nie spełnia chociażby jednego z ww. warunków zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 6. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zgodnie z art. 24 ust. 3 pzp powiadomi niezwłocznie wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 7. Zamawiający umożliwi Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej obiektu w celu uzyskania wszelkich informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Zamawiający nie wymaga uczestnictwa w wizji lokalnej, ale ryzyko za treść uzyskanych informacji dla celów sporządzenia oferty pozostaje po stronie Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zgodnie z art. 44 ustawy pzp i Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy(Dz.U.06.87.605) - oferta wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego winna zawierać dokumenty i oświadczenia według : 1.1 załącznika A do SIWZ - Wykonawca występujący samodzielnie, 1.2 załącznika B do SIWZ - Wykonawcy występujący wspólnie. 2. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawcy występujący wspólnie (przed podpisaniem umowy w przypadku wyboru oferty) przedłożą umowę spółki, która ustala m.in., że wszyscy partnerzy będą wspólnie oraz każdy z osobna , odpowiedzialni za wykonanie kontraktu i że pełnomocnik będzie upoważniony do poniesienia odpowiedzialności oraz otrzymania instrukcji od lub z ramienia któregoś lub wszystkich partnerów, a całkowita realizacja kontraktu, łącznie z dokonaniem płatności, będzie dokonana wyłącznie przez pełnomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Czas reakcji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/root_US/root_Urzad+Skarbowy+Wadowice/podmiot

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Wadowicach ul.Legionów 22 34-100 Wadowice pokój 120.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Wadowicach ul.Legionów 22 34-100 Wadowice pokój nr 317.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.