Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-24
Wrocław: Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych niesegregowanych oraz odpadów wtórnych segregowanych - III części.
Numer ogłoszenia: 170607 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 765 68 42, fax 071 765 68 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych niesegregowanych oraz odpadów wtórnych segregowanych - III części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych nisegregowanych oraz odpadów wtórnych segregowanych: Część I - Duszniki Zdrój ul. Świerczewskiego (OSPG) Jodła - wartośc 32 000,00 zł (brutto). Część II - Milicz, ul. Wojska Polskiego - wartość 13 985,60 zł (brutto). Część III - rejon Bolesławiec - wartośc 295 191,60 (brutto). - ul. Jeleniogórska, kompleks 3014 - al. Wojska Polskiego, kompleks 3008 - al. Wojska Polskiego, kompleks 3015 - al. Wojska Polskiego, kompleks 3017.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.11.13.00 - Usługi usuwania nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu na część III zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 524,00 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 01.08.2008 r. do godz. 9.00. Wadium w postaci bezwarunkowych poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia 01.08.2008r, do godz. 9.00. Nie spełnienie w/w warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (art.24.2 pkt 4 Ustawy)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąśc udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 Ustawy Pzp, a także spełniają warunki zawarte w SIWZ. Warunki wymagane od Wykonawców sprawdzane będą na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń. Zbadana zostanie zgodnośc formy i treści dokumentow z wymaganiami w specyfikacji oraz włąściwe potwierdzenie kserokopii dokumentów z oryginałem. Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował zasadą spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) informacje ogólne o wykonawcy - Formularz Nr 1, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - Formularz Nr 2, 3) propozycje ewentualnego podzlecenia elementów usług - Formularz Nr 3, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zezwolenie na odbiór niesegregowanych odpadów komunalnych o kodach 200301, 200139, 200102 wydane przez organ administracji właściwy ze względu na miejsce świadczenia usług, obejmujące odbiór wyszczególnionych selektywnie zbieranych odpadów komunalnych. Dla odpadów przewidywanych do transportu poza teren gminy wymagane jest dodatkowo zezwolenie na transport odpadów (dot. Wykonawców składających oferty na część I), 6) aktualne zezwolenie na odbiór niesegregowanych odpadów komunalnych o kodach 200301, 200139, 200102, 200101 wydane przez organ administracji właściwy ze względu na miejsce świadczenia usług, obejmujące odbiór wyszczególnionych selektywnie zbieranych odpadów komunalnych. Dla odpadów przewidywanych do transportu poza teren gminy wymagane jest dodatkowo zezwolenie na transport odpadów (dot. Wykonawców składających oferty na części II i III),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Obornicka 126, 50 -984 Wrocław..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - kancelaria pok. 101..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Duszniki Zdrój, ul. Świerczewskiego (OSPG Jodła).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Duszniki Zdrój, ul. Świerczewskiego (OSPG Jodła) na odpady niesegregowane: 2 kontenery 7 m 3, opróżnianie na zgłoszenie telefoniczne na odpady segregowane: 1 pojemnik o poj. od 1,1 m3 do 2,5 m3. na odpady szklane, opróżnianie na zgłoszenie telefoniczne, 1 pojemnik o poj. od 1,1 m3 do 3 m3. na odpady z papieru, opróżnianie na zgłoszenie telefoniczne,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Milicz, ul. Wojska Polskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Milicz, ul. Wojska Polskiego na odpady niesegregowane: 2 pojemniki 1100 l, opróżnianie 1 raz w tygodniu na odpady segregowane: 1 pojemnik o poj. od 1,1 m3 do 2,5 m3. na odpady szklane, opróżnianie na zgłoszenie telefoniczne, 1 pojemnik o poj. od 1,1 m3 do 3 m3. na odpady z papieru, opróżnianie na zgłoszenie telefoniczne, 1 pojemnik o poj. od 1,1 m3 do 3 m3. na odpady z tworzyw sztucznych, opróżnianie na zgłoszenie telefoniczne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rejon Bolesławiec: ul. Jeleniogórska, kompleks 3014, al. Wojska Polskiego, kompleks 3008, al. Wojska Polskiego, kompleks 3015, ul.Wojska Polskiego, kompleks 3017,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rejon Bolesławiec - ul. Jeleniogórska, kompleks 3014, na odpady niesegregowane: 1 pojemnik 1100 l, opróżnianie na zgłoszenie telefoniczne, na odpady segregowane: 1 pojemnik o poj. od 1,1 m3 do 2,5 m3. na odpady szklane, opróżnianie na zgłoszenie telefoniczne, 1 pojemnik o poj. od 1,1 m3 do 3 m3. na odpady z tworzyw sztucznych, opróżnianie na zgłoszenie telefoniczne, 1 pojemnik o poj. od 1,1 m3 do 3 m3. na odpady z papieru, opróżnianie na zgłoszenie telefoniczne, - al. Wojska Polskiego, kompleks 3008, na odpady niesegregowane: 20 pojemników 1100 l, opróżnianie na zgłoszenie telefoniczne, na odpady segregowane: 4 pojemniki o poj. od 1,1 m3 do 2,5 m3. na odpady szklane, opróżnianie na zgłoszenie telefoniczne, 4 pojemniki o poj. od 1,1 m3 do 3 m3. na odpady z tworzyw sztucznych, opróżnianie na zgłoszenie telefoniczne, 4 pojemniki o poj. od 1,1 m3 do 3 m3. na odpady z papieru, opróżnianie na zgłoszenie telefoniczne, - al. Wojska Polskiego, kompleks 3015 na odpady niesegregowane: 8 pojemników 1100 l, opróżnianie na zgłoszenie telefoniczne, na odpady segregowane: 2 pojemniki o poj. od 1,1 m3 do 2,5 m3. na odpady szklane, opróżnianie na zgłoszenie telefoniczne, 2 pojemniki o poj. od 1,1 m3 do 3 m3. na odpady z tworzyw sztucznych, opróżnianie na zgłoszenie telefoniczne, 2 pojemniki o poj. od 1,1 m3 do 3 m3. na odpady z papieru, opróżnianie na zgłoszenie telefoniczne, - ul.Wojska Polskiego, kompleks 3017, na odpady niesegregowane: 1 pojemnik 1100 l, opróżnianie na zgłoszenie telefoniczne,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





