eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPROWADZENIE DYŻURÓW ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG KRAJOWYCH W REJONACH GDDKIA ODDZIAŁ W GDAŃSKU z podziałem na 5 części zamówienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-24

Gdańsk: PROWADZENIE DYŻURÓW ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG KRAJOWYCH W REJONACH GDDKIA ODDZIAŁ W GDAŃSKU z podziałem na 5 części zamówienia
Numer ogłoszenia: 170353 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5112400, fax 058 5112405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROWADZENIE DYŻURÓW ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG KRAJOWYCH W REJONACH GDDKIA ODDZIAŁ W GDAŃSKU z podziałem na 5 części zamówienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonach GDDKiA Oddział w Gdańsku w sezonie zimowym 2008/2009. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: a) CZĘŚĆ Nr 1 Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Człuchowie, b) CZĘŚĆ Nr 2 Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Gdańsku, c) CZĘŚĆ Nr 3 Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Kościerzynie, d) CZĘŚĆ Nr 4 Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Słupsku, e) CZĘŚĆ Nr 5 Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Tczewie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedną lub więcej spośród wyżej określonych części zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych przez jednego Wykonawcę na wszystkie Części zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.90.00.00 - Różne usługi, gdzie indziej niesklasyfikowane Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.00.00 - Inne usługi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.Warunki ogólne udziału w postępowaniu Wykonawca musi spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Wymagania określone powyżej mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy Wykonawca musi wykazać: a) Średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi lub w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - średni obrót roczny z okresu ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, za wszystkie pełne lata obrotowe, w wysokości nie mniejszej niż 200 000 PLN. b) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia lub elementem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia. 2. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) Warunek określony w pkt B.1.a) spełniają łącznie. b) Warunek określony w pkt B.1.b) (posiadanie ubezpieczenia) spełnia każdy z Wykonawców w zakresie prowadzonej przez siebie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia lub elementem przedmiotu zamówienia, jaki Wykonawca będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się minimalnymi: kwalifikacjami i doświadczeniem odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej: a) dla każdej CZĘŚCI - minimum dwie osoby, które będą odpowiedzialne za realizację zamówienia, posiadające wykształcenie minimum średnie oraz mające doświadczenie w prowadzeniu dyżurów zimowego utrzymania dróg minimum 2 sezony zimowe. b) dla każdej CZĘŚCI - osoby, które skierowane będą przez Wykonawcę do bezpośredniej realizacji zamówienia (pełnienia dyżurów w jednostkach GDDKiA w ilościach godzin zgodnych z danym Formularzem Cenowym), powinny posiadać niżej wymienione kwalifikacje i spełniać następujące wymagania: - doświadczenie w prowadzeniu dyżurów zimowego utrzymania dróg - wymagany staż pracy minimum 2 sezony zimowe, - znać układ sieci drogowej administrowanej przez Zamawiającego, - znać obsługę komputera w zakresie łączności internetowej, - posiadać aktualne badania lekarskie oraz udokumentowane przeszkolenie wstępne i okresowe w zakresie bhp i p.poż. przeprowadzone przez osoby do tego uprawnione. Wykaz osób, spełniających w/w wymagania podane w ppkt b), Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 3. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt B.3. 4. Wymagane doświadczenie Wykonawcy (dla wszystkich CZĘŚCI zamówienia) Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu usług realizowanych w ramach zimowego utrzymania dróg odpowiadających usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. W wykazie usług wykonanych w okresie ostatnich trzech sezonów zimowych (sezon zimowy trwa w m-cach październik-kwiecień) przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na Formularzu 3.3 - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, Wykonawca winien wykazać minimum 2 sezony zimowe zrealizowanych usług na drogach publicznych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat ich wykonania oraz odbiorców tych usług. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 5. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt B.4 spełniają łącznie. 6. Podwykonawstwo Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Wymienione wyżej warunki ogólne i szczegółowe zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty oraz w wypełnionych i złożonych wraz z ofertą oświadczeniach i dokumentach dotyczących właściwości Wykonawcy wykaże, że spełnił wszystkie wymagane warunki udziału w postępowaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisja przetargowa dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymienione poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Część sprawozdania finansowego: bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt B.1.a). 2. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia lub elementem przedmiotu zamówienia, jaki Wykonawca będzie wykonywał w ramach niniejszego zamówienia. 3. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (POTENCJAŁ KADROWY) zgodnie z pkt B.3, na druku zgodnym z treścią Formularza 3.2 do SIWZ. 4. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE), na druku zgodnym z treścią Formularza 3.3 do SIWZ. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział Gdańsk, 80-354 Gdańsk, ul. Subisława 5. Opłata 8,50 PLN - dotyczy odbioru SIWZ w Oddziale w Gdańsku przy ul. Subisława 5. SIWZ pobrana w wersji elektronicznej jest bezpłatna..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, pokój nr 109..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ewentualny protest powinien być wniesiony w formie pisemnej lub faksem. Jeżeli Wykonawca przekaże protest faksem, Zamawiający - na żądanie Wykonawcy - niezwłocznie potwierdzi fakt jego otrzymania. Protest wniesiony faksem uzna się za złożony w terminie jeżeli dotarł on przed upływem terminu i został niezwłocznie potwierdzony w formie pisemnej. Zasada ta obowiązuje także Wykonawców, którzy stają się uczestnikami postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Człuchowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dyżury przy zimowym utrzymaniu dróg prowadzone będą na terenie działania Obwodów Drogowych Rejonu w Człuchowie: 1. Obwód Drogowy Nr 1 w Bytoni, która administruje drogą: Nr 22 odc. Rytel - Starogard Gd. utrzymywaną w II standardzie zud. 2. Obwód Drogowy Nr 2 w Człuchowie (baza wiodąca), która administruje drogami: - Nr 22 odc. Buszkowo - Rytel utrzymywana w II standardzie zud, - Nr 25 odc. Biały Bór - Człuchów utrzymywana w II standardzie zud, - Nr 25 odc. Człuchów - Zamarte utrzymywana w III standardzie zud..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Gdańsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dyżury przy zimowym utrzymaniu dróg prowadzone będą na terenie działania Obwodów Drogowych Rejonu w Gdańsku: 1. Obwód Drogowy Nr 1 w Wejherowie, która administruje drogą Nr 6: - odc. Bolszewo - Rumia utrzymywana w II standardzie (podwyższonym) zud, - odc. Bożepole - Bolszewo utrzymywana w II standardzie zud. 2. Obwód Drogowy Nr 2 w Kiezmarku - Cedry Wielkie, która administruje drogami: - Nr 7 - odc. gr. m. Gdańsk - Jazowa utrzymywana w II standardzie (podwyższonym) zud, - Nr 55 - odc. Nowy Dwór Gdański - skrzyżowanie na Nowy Staw, utrzymywana w III standardzie zud. 3. Obwód Drogowy Nr 3 w Matarni (baza wiodąca), która administruje drogą: - Nr 6 Obwodnica Trójmiasta utrzymywana w II standardzie (podwyższonym) zud, - Nr 7 odc. Żukowo - Gdańsk utrzymywana w II standardzie zud, - Nr 20 odc. Egiertowo - Gdynia utrzymywana w II standardzie zud..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Kościerzynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dyżury przy zimowym utrzymaniu dróg prowadzone będą na terenie działania Obwodów Drogowych Rejonu w Kościerzynie: 1. Obwód Drogowy Nr 1 w Kościerzynie (baza wiodąca), która administruje drogami: - Nr 20 odc. Kościerzyna - Egiertowo utrzymywana w II standardzie zud, - Nr 20 odc. Bytów - Kościerzyna utrzymywana w III standardzie zud. 2. Obwód Drogowy Nr 2 w Miastku, która administruje drogami: - Nr 21 odc. Miastko - Dretyń utrzymywana w II standardzie zud, - Nr 20 odc. Biały Bór (granica województwa) - Miastko utrzymywana w II standardzie zud, - Nr 20 odc. Miastko - Bytów utrzymywana w III standardzie zud..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.93.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Słupsku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dyżury przy zimowym utrzymaniu dróg prowadzone będą na terenie działania Obwodów Drogowych Rejonu w Słupsku: 1. Obwód Drogowy Nr 1 w Lęborku, która administruje drogą: - Nr 6 odc. Nowa Dąbrowa - Lębork - Bożepole utrzymywana w II standardzie zud. 2. Obwód Drogowy Nr 2 w Słupsku (baza wiodąca), która administruje drogami: - Nr 6 odc. Sycewice - Słupsk - Nowa Dąbrowa utrzymywana w II standardzie zud, - Nr 21 odc. Dretyń - Słupsk utrzymywana w II standardzie zud..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prowadzenie dyżurów zimowego utrzymania dróg krajowych w Rejonie w Tczewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dyżury przy zimowym utrzymaniu dróg prowadzone będą na terenie działania Obwodów Drogowych Rejonu w Tczewie: 1.Obwód Drogowy Nr 1 w Tczewie (baza wiodąca), która administruje drogami: - Nr 1 odc. Gdańsk - Czarlin utrzymywana w II standardzie (podwyższonym) zud, - Nr 22 odc. granica m. Starogard Gdański - Gnojewo utrzymywana w II standardzie zud. 2. Obwód Drogowy Nr 2 w Gniewie - Nicponia, która administruje drogami: - Nr 1 odc. Czarlin - Bochlin utrzymywana w II standardzie (podwyższonym) zud, - Nr 90 odc. Gniew - Opalenie utrzymywana w III standardzie zud. 3. Obwód Drogowy Nr 3 w Malborku, która administruje drogami: - Nr 22 odc. Gnojewo - Stare Pole utrzymywana w II standardzie zud, - Nr 55 odc. skrz. na Nowy Staw - Malbork utrzymywana w III standardzie zud, - Nr 55 odc. Malbork - Sztum utrzymywana w II standardzie zud. 4. Obwód Drogowy Nr 4 w Kwidzynie, która administruje drogami: - Nr 55 odc. Sztum - Gardeja utrzymywana w II standardzie zud, - Nr 90 odc. Opalenie - Kwidzyn utrzymywana w III standardzie zud..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.