eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówTransport elementów techniki lotniczej do Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-18

Kraków: Transport elementów techniki lotniczej do Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie
Numer ogłoszenia: 170082 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie, Al. Jana Pawła II 39, 30-969 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6428700, fax 012 6428700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeumlotnictwa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport elementów techniki lotniczej do Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest transport elementów techniki lotniczej do Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie: Zadanie 1) transport elementów szkoleniowych z zakresu uzbrojenia lotniczego oraz osprzętu lotniczego: Wymagane: ciągnik siodłowy plus naczepa zamknięta z możliwością załadunku bocznego o długości pokładu ładunkowego min. 12 m i ładowności min 9 t. Załadunek nastąpi w trzech miejscach: 1. 1. Baza Materiałowo Techniczna, ul. Okólna 37, Toruń, załadunek w godz. od 8:00 do 14:00. 2. JW 1149 41. Eskadra Lotnictwa Taktycznego, Lotnisko Wojskowe w Królewiu Malborskim, załadunek w godz. od 8:00 do 14:00. 3. JW 3491 Centralne Warsztaty Uzbrojenia i Elektroniki Lotniczej, Twierdza Modlin, ul. 1. Pułku Lotniczego Warszawa, Nowy Dwór Mazowiecki, załadunek w godz.od 8:00 do 14:00. Zadanie 2) transport lotniczych części zamiennych w ilości 3 transporty: Wymagane: ciągnik siodłowy plus naczepa zamknięta z możliwością załadunku bocznego o długości pokładu ładunkowego min. 12 m i ładowności min 9 t. Załadunek w 2. Bazie Materiałowo Technicznej, ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, Kutno, załadunek w godz. od 8:00 do 14:00. Okres pomiędzy transportami nie może być dłuższy niż 4 dni. Zadanie 3) transport elementów techniki lotniczej: Wymagane: ciągnik siodłowy plus naczepa zamknięta z możliwością załadunku bocznego o długości pokładu ładunkowego min. 12 m i ładowności min 9 t. Załadunek nastąpi w dwóch miejscach: 1. JW 3299 12. Baza Lotnicza w Mirosławcu, Mirosławiec, załadunek w godz. od 8:00 do 14:00. 2. 61. Skwierzyńska Brygada Rakietowa Obrony Powietrznej, ul. Waszkiewicza 1, Skwierzyna, załadunek w godz. od 8:00 do 14:00. 2. Zakres usługi dla Zadania 1, 2 i 3 obejmuje transport ze wskazanych miejsc do Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie: 3. Wszystkie czynności związane z załadunkiem zabezpiecza jednostka przekazująca natomiast rozładunek zabezpiecza Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie. Rozładunek samolotu nastąpi w Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie w godzinach od 8:00 do 14:00. 4. Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Muzeum Lotnictwa Polskiego dokładny termin odbioru ładunku. 5. Wykonawca ponosi koszty wynikające z nieprzestrzegania uzgodnionych terminów odbioru ładunku w przypadku: 5.1. nie przywiezienia planowanego ładunku w uzgodnionym terminie 0,5 procenta wartości netto planowanej usługi za każdy dzień kalendarzowy zwłoki, 5.2. nie zgłoszenie się po odbiór ładunku w uzgodnionym terminie 7,5 procenta wartości netto planowanej usługi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.12.20.00 - Usługi drogowego transportu towarów Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt IX niniejszej specyfikacji. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie przedstawia tylko jeden komplet dokumentów podmiotowych. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu dotyczące wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. 4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. 5. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie obowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu /zał. nr 2 do SIWZ/ oraz następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 3. Oświadczenie, że nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 4. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego /zał. nr 3 do SIWZ/. 5. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 6. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z wykonawców, musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 7. Zamawiający wykluczy wykonawców z postępowania w przypadkach i na zasadach określonych w art. 24 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.muzeumlotnictwa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie Al. Jana Pawła II 39 30-969 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie al. Jana Pawła II 39 30-969 Kraków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Transport elementów szkoleniowych z zakresu uzbrojenia lotniczego oraz osprzętu lotniczego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane: ciągnik siodłowy + naczepa zamknięta z możliwością załadunku bocznego o długości pokładu ładunkowego min. 12 m i ładowności min 9 t. Załadunek nastąpi w trzech miejscach: 1. 1. Baza Materiałowo-Techniczna, ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, załadunek w godz. 800-1400. 2. JW 1149 41. Eskadra Lotnictwa Taktycznego, Lotnisko Wojskowe w Królewiu Malborskim, załadunek w godz. 800-1400. 3. JW 3491 Centralne Warsztaty Uzbrojenia i Elektroniki Lotniczej, Twierdza Modlin, ul. 1. Pułku Lotniczego Warszawa, 05-160 Nowy Dwór Mazowiecki, załadunek w godz. 800-1400..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Transport lotniczych części zamiennych w ilości 3 transporty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane: ciągnik siodłowy + naczepa zamknięta z możliwością załadunku bocznego o długości pokładu ładunkowego min. 12 m i ładowności min 9 t. Załadunek w 2. Bazie Materiałowo-Technicznej, ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno, załadunek w godz. 800-1400. Okres pomiędzy transportami nie może być dłuższy niż 4 dni..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Transport elementów techniki lotniczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane: ciągnik siodłowy + naczepa zamknięta z możliwością załadunku bocznego o długości pokładu ładunkowego min. 12 m i ładowności min 9 t. Załadunek nastąpi w dwóch miejscach: 1. JW 3299 12. Baza Lotnicza w Mirosławcu, 78-651 Mirosławiec, załadunek w godz. 800-1400. 2. 61. Skwierzyńska Brygada Rakietowa Obrony Powietrznej, ul. Waszkiewicza 1, 66-440 Skwierzyna, załadunek w godz. 800-1400..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.