Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-29
Starachowice: Dostawa oprogramowania do Urzędu Miejskiego w Starachowicach
Część I Dostawa systemu audytu oprogramowania i sprzętu wraz
z silnikiem bazodanowym SQL Część II Dostawa programu wspierającego realizację zamówień publicznych Część III Dostawa oprogramowania do obróbki materiału video Część IV Dostawa oprogramowania do kosztorysowania Część V Dostawa oprogramowania do tworzenia aktów prawnych
Numer ogłoszenia: 170049 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starachowice , ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 82 75, faks 41 273 82 75.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.starachowice.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania do Urzędu Miejskiego w Starachowicach Część I Dostawa systemu audytu oprogramowania i sprzętu wraz z silnikiem bazodanowym SQL Część II Dostawa programu wspierającego realizację zamówień publicznych Część III Dostawa oprogramowania do obróbki materiału video Część IV Dostawa oprogramowania do kosztorysowania Część V Dostawa oprogramowania do tworzenia aktów prawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania do Urzędu Miejskiego w Starachowicach. Część I Dostawa systemu audytu oprogramowania i sprzętu wraz z silnikiem bazodanowym SQL. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części I określa załącznik nr 1 do SIWZ. Zaoferowany system musi spełniać wszystkie wymagania opisane w tym załączniku. Część II Dostawa programu wspierającego realizację zamówień publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części II określa załącznik nr 2 do SIWZ. Zaoferowany program musi spełniać wszystkie wymagania opisane w tym załączniku. Część III Dostawa oprogramowania do obróbki materiału video. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części III określa załącznik nr 3 do SIWZ. Zaoferowane oprogramowanie musi spełniać wszystkie wymagania opisane w tym załączniku. Część IV Dostawa oprogramowania do kosztorysowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części IV określa załącznik nr 4 SIWZ. Zaoferowane oprogramowanie musi spełniać wszystkie wymagania opisane w tym załączniku. Część V Dostawa oprogramowania do tworzenia aktów prawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części V określa załącznik nr 5 SIWZ. Zaoferowane oprogramowanie musi spełniać wszystkie wymagania opisane w tym załączniku. Wymagania ogólne dla wszystkich części zamówienia: a) Wykonawca w ramach ceny ofertowej winien dostarczyć oprogramowanie do siedziby zamawiającego, b) Dostarczone oprogramowanie musi spełniać wymogi obowiązujących norm i przepisów c) Podanie przez zamawiającego producenta lub symbolu katalogowego wskazującego producenta służy jedynie do określenia wymogów dla danego materiału lub urządzenia. Dopuszczalne jest zastosowanie innego materiału lub urządzenia równoważnego o nie gorszych parametrach technicznych i jakościowych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.21.80.00 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami 48.42.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.49.00.00 - Pakiety oprogramowania do zamówień .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część I - wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich trzech lat minimum 1 zadania o charakterze porównywalnym z zakresem zamówienia tj. realizację dostaw oprogramowania do audytu sprzętu i oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł (brutto). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców. Część II - wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich trzech lat minimum 1 zadania o charakterze porównywalnym z zakresem zamówienia tj. realizację dostaw oprogramowania wspierającego realizację zadań zamówień publicznych o wartości nie mniejszej niż 4000 zł (brutto). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony formularz OFERTA, - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), - dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w punkcie 7 SIWZ, - wypełniony formularz KALKULACJA CENY, - szczegółowy opis przewidzianego do dostawy oprogramowania dla poszczególnych części.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.starachowice.pl/public/?id=85863
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Starachowicach, Referat Zamówień Publicznych (pok. 111), ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Starachowicach, Biuro Obsługi Mieszkańców (parter), ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część I i III - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Działanie 5.2, Poddziałanie 5.2.1 Projekt: Profesjonalne zarządzanie największym potencjałem Urzędu Miejskiego w Starachowicach.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- "Budowa ulicy Bohaterów Westerplatte w Starachowicach"
- Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa aparatu RTG z ramieniem C dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Organizacja wyjazdów do teatru
- Rewitalizacja bazy oświatowej na południu Starachowic (Szkoła Podstawowa nr 6 i Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 4 w Starachowicach)(...)
- Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Projekt parasolowy - Dostawa i montaż magazynów energii na potrzeby istniejących instalacji fotowoltaicznych dla mieszkańców"(...)
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Gmina Osieczna cyberbezpiecznym samorządem
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
- Migracja środowiska Microsoft Exchange Server 2016 do wersji Exchange Server Subscription Edition (SE)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





