Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-17
Warszawa: zaprojektowanie i wykonanie wymiany dźwigu osobowego w budynku magazynu centralnego Centrum Usług Wspólnych przy ul. Powsińskiej 69/71 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 168697 - 2011; data zamieszczenia: 17.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych , ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6946359, faks 22 6946076.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i wykonanie wymiany dźwigu osobowego w budynku magazynu centralnego Centrum Usług Wspólnych przy ul. Powsińskiej 69/71 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest (w formule zaprojektuj i wykonaj) przebudowa istniejącego dźwigu osobowego zainstalowanego w budynku magazynowym zlokalizowanym na terenie CUW przy ul. Powsińskiej 69/71 w Warszawie oraz wykonanie niezbędnych robót remontowych szybu windowego oraz pomieszczenia maszynowni, w miejscu wskazanym na załączniku graficznym do Programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Istniejący dźwig, podlegający przebudowie, zamontowany jest w budynku magazynowo- biurowym, wybudowanym w 1966 r., w technologii szkieletu żelbetowego wypełnionego cegłą dziurawką. Szyb windowy w konstrukcji żelbetowej. Zgodnie z zasadami wiedzy technicznej należy zaprojektować i przebudować istniejący dźwig osobowy oraz wykonać niezbędne prace towarzyszące - montażowo-budowlano-instalacyjne. Wykorzystując nowoczesne rozwiązania. Zadanie będzie realizowane w dwóch etapach: I etap - prace projektowe: 1. inwentaryzacja oraz ekspertyzy i opinie techniczne w zakresie niezbędnym do celów projektowych - 3 egz., 2. koncepcja architektoniczna kabiny projektowanego dźwigu z koncepcją doboru technologii wykonania i eksploatacji, uzgodniona i zatwierdzona przez Zamawiającego, ze wstępnym planem organizacji robót - 4 egz., 3. projekt budowlany w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę - 6 egz., 4. wielobranżowy projekt wykonawczy przebudowy dźwigu, remont szybu windowego oraz pomieszczenia maszynowni dźwigów, polegający na uzupełnieniu tynków, malowaniu, wymianie parapetów, wymianie drzwi - 6 egz., 5. pełny zakres opinii, uzgodnień, sprawdzeń rozwiązań projektowych i technologicznych w zakresie wynikającym z przepisów, w tym uzgodnienia p.poż i BHP - 6 egz., 6. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz., 7. wytyczne do planu BIOZ - 3 egz. Wykonawca sporządzi ww. opracowania projektowe w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w ilościach egzemplarzy wskazanych powyżej i przedłoży Zamawiającemu do oceny i weryfikacji. Opracowania w swej formie i treści winny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 03.07.2003r. (Dz. U. Nr 120 poz. 1133) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz wymaganiami wynikającymi z Prawa Budowlanego, przepisów przeciwpożarowych i BHP, Polskich Norm i przepisów branżowych. Kompleksowa realizacja prac budowlanych, montażowych oraz instalacyjnych na podstawie opracowanej dokumentacji będzie możliwa jedynie po uzyskaniu pozytywnej, pisemnej opinii ze strony Zamawiającego oraz uzyskaniu wymaganych uzgodnień i pozwoleń. Wszelkie próby, badania, pomiary zarówno do celów projektowych, jak i wykonawczych winny być przeprowadzone przez Wykonawcę, ujęte w kosztach ogólnych zamówienia i nie mogą stanowić podstawy do uzyskania wynagrodzenia dodatkowego. II etap - Roboty montażowo-budowlano-instalacyjne zgodne z zatwierdzoną dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami, w tym m.in.: 1. demontaż istniejącego dźwigu osobowego i składowanie na terenie CUW przy ul. Powsińskiej 69/71 w Warszawie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 2. kompleksowe roboty budowlane, dostawa i montaż nowego dźwigu; 3. demontaż istniejącego zasilania wraz z tablicami i wyłącznikami (TMD, TOM, WD) oraz instalacji elektrycznych w maszynowni i szybie windowym, 4. wykonanie kompletnej instalacji zasilająco-sterowniczej, uziemiającej i połączeń wyrównawczych dla urządzeń dźwigowych oraz instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych w maszynowni i szybie windowym, 5. wykonanie powiązań automatyki sterowania dźwigu z istniejącą instalacją sygnalizacji p.poż. oraz łączności telefonicznej z wytypowanym punktem powiadamiania. 6. remont szybu windowego i pomieszczenia maszynowni, w tym naprawa tynków, malowanie, montaż zewnętrznego parapetu okiennego; 7. niezbędne prace budowlane pomontażowe i wykończeniowe, doprowadzające miejsce do stanu pierwotnego, w tym uzupełnienie tynków uszczelnienie dachu maszynowni, wymiana okładzin podłogowych, wymiana drzwi wejściowych do maszynowni z ościeżnicą, wykonanie zewnętrznej obróbki okna maszynowni, 8. odbiór techniczny zgodnie z wymaganiami UDT i przekazanie do eksploatacji wraz z dokumentacją rejestracyjną dźwigu, 9. objaśnienia dla użytkownika - przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji zamontowanego dźwigu, 10. serwis gwarancyjny urządzeń w okresie obowiązywania gwarancji, 11. dostarczenie dokumentacji technicznej urządzenia z instrukcjami obsługi, konserwacji, eksploatacji, 12. wykonanie dokumentacji powykonawczej z pełnymi i niezbędnymi pomiarami, atestami, dopuszczeniami, certyfikatami itp. 13. sporządzenie dokumentacji do rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego. Zamawiający będzie na bieżąco kontrolował jakość i sposób montowanych elementów. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca umieścił odpowiednie piktogramy zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i p.poż. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno - użytkowy stanowiący Załącznik 5 do SIWZ oraz Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik 2 do SIWZ. Szczególne obowiązki Wykonawcy: Wykonawca wykona również wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy. Roboty te Wykonawca ujmie w kosztach ogólnych budowy. Do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być zastosowane wyroby, które nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.64.00 - Schody ruchome 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 126.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5500,00 PLN, słownie pięć tysięcy pięćset PLN FORMA WADIUM Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275). TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w Rozdziale VII, podrozdział I pkt 1. 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Kredyt Bank S. A. V O/Warszawa nr konta 97 1500 1272 1212 7006 3349 0000. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w podrozdziale II, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp. 4. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM - nr zamówienia WIR/PN/111/11 - zaprojektowanie i wykonanie wymiany dźwigu osobowego. 5. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. 6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. ZWROT WADIUM, ZATRZYMANIE WADIUM Zasady zwrotu lub zatrzymania wadium określa Dział II rozdział 3 art. 46 ustawy Pzp
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie wymiany i/lub montażu nowego dźwigu osobowego o wartości co najmniej 100 000 PLN każda robota.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: a) dwóch projektantów (1 projektant i 1 sprawdzający) posiadających uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej; b) dwóch projektantów (1 projektant i 1 sprawdzający) posiadających uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; c) dwóch projektantów (1 projektant i 1 sprawdzający) posiadających uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; d) kierownika budowy są to uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. e) kierownika robót budowlanych są to uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz uprawnienia dozoru do 1 KV.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200 000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 wypełniony Formularz Oferty - Załącznik 1 do SIWZ 2 oryginał gwarancji/poręczenia, jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna. Wadium ustanawia przynajmniej jeden Wykonawca, lub Wykonawcy wspólnie; 3 w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 4 w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór wykonawcy: 1. zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej takimi samymi uprawnieniami, jakie wymagane były w SIWZ, 2. zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonywania przedmiotu umowy bez zmiany ostatecznego terminu wykonania umowy. Zmiana Harmonogramu rzeczowo-finansowego wymaga uprzedniej akceptacji Zamawiającego, 3. zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy po uprzedniej akceptacji Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.cuw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Usług Wspólnych
ul. Powsińska 69/71, 02 - 903 Warszawa
Wydział Zamówień Publicznych, pok. Nr 401.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Centrum Usług Wspólnych ul. Powsińska 69/71, 02 - 903 Warszawa Wydział Zamówień Publicznych, pok. Nr 303.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
więcej: Schody ruchome »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





