Ogłoszenie z dnia 2008-07-21
Myślenice: usługa napraw, przeglądów, badań diagnostycznych i innych służbowych pojazdów sanitarnych (karetek pogotowia) w latach 2008/2009.
Numer ogłoszenia: 166407 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 2, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2730322, fax 012 2721855.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.myslenice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa napraw, przeglądów, badań diagnostycznych i innych służbowych pojazdów sanitarnych (karetek pogotowia) w latach 2008/2009..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługa napraw, przeglądów, badań diagnostycznych i innych służbowych pojazdów sanitarnych (karetek pogotowia) w latach 2008/2009.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów Oryginalny kod CPV: 50.11.40.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.40.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia , 3) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z ar. 24 Ustawy 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu dla wykonawców i podwykonawców: 1) w zakresie warunku wskazanego w pkt VI.1.2) należy wykazać, że posiadają uprawnienia do prowadzenia badań diagnostycznych pojazdów, należy wykazać niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia oraz przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, należy wykazać co najmniej 2 podobne usługi do przedmiotu zamówienia odpowiadające jego wartości; ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt VII.1.1. 2) w zakresie warunku wskazanego w pkt VI.1.3) ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt VII.1.2. 3) w zakresie warunku wskazanego w pkt VI.1.1) VI.1.4) ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt VII.1.3. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.. 4. Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego przez zamawiającego od wykonawcy, wskazanego w Wykazie dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych warunków stanowić będzie podstawę do wezwania wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VII.1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: VII.1.1.Warunki szczegółowe określone w punkcie VI.2.1) SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia oraz przedłożyć: 1.1.1 wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna za spełnienie wymogu, jeśli Wykonawca przedstawi minimum dwie podobne usługi odpowiadające wartości przedmiotu zamówienia ( na który składa ofertę) - oraz przedstawi ich potwierdzenie w formie referencji. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi (referencje) powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentacji podmiotu, na rzecz, którego usługi były realizowane - załącznik nr 7; 1.1.2 wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia przyrządów i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca w miejscu wykonania przedmiotu zamówienia- załącznik nr 5; 1.1.3 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - załącznik nr 6; 1.1.4 aktualne uprawnienia do prowadzenia badań diagnostycznych pojazdów. VII.1.2.Warunki szczegółowe określone w punkcie VI.2.2) SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia VII.1.3. Warunki szczegółowe określone w punkcie VI.2.3 SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności dotyczącej przedmiotu zamówienia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy oraz dołączy następujące dokumenty: 1.3.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3.2.oryginał lub potwierdzona kopia pełnomocnictwa osoby/osób podpisującej/podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę gdy nie wynika to z w/w dokumentów; 1.3.3 Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.myslenice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Szpitalna 2; 32-400 Myślenice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego, tj. w Myślenicach przy ul. Szpitalnej 2, w budynku administracji w sekretariacie na dziennik podawczy..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Budowa i rozbudowa oświetlenia na terenie Miasta i Gminy Myślenice
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 4 mieszczącej się w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Myślenicach
- Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłami gazowymi w mieszkaniach pod adresem oś 1000-lecia blok 13 mieszkania nr 26,30,31,37,42
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania związanego z ,,Przebudową i rozbudową budynku usług publicznych - szkoły wraz z wewnętrznymi instalacjami
więcej: przetargi w Myślenicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.