eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MirkówUSŁUGA ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW SEGREGOWANYCH Z NALEŻĄCYCH DO ZAMAWIAJĄCEGO POJEMNIKÓW ROZMIESZCZONYCH NA TERENIE GMINY DŁUGOŁĘKA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-03

Mirków: USŁUGA ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW SEGREGOWANYCH Z NALEŻĄCYCH DO ZAMAWIAJĄCEGO POJEMNIKÓW ROZMIESZCZONYCH NA TERENIE GMINY DŁUGOŁĘKA
Numer ogłoszenia: 16634 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 413696 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Długołęka, Długołęka, ul. Robotnicza 12, 55-095 Mirków, woj. dolnośląskie, tel. 71 323 02 03, faks 71 323 02 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW SEGREGOWANYCH Z NALEŻĄCYCH DO ZAMAWIAJĄCEGO POJEMNIKÓW ROZMIESZCZONYCH NA TERENIE GMINY DŁUGOŁĘKA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi odbioru i transportu odpadów segregowanych z należących do Zamawiającego pojemników o pojemności 1,5m3 i 2,5m3 rozmieszczonych na terenie Gminy Długołęka. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia określonego w ust. 1 polegać będzie na: a) opróżnianiu (metodą HDS) i wywozie odpadów segregowanych (tworzywa sztuczne, szkło, papier) z należących do Zamawiającego pojemników rozmieszczonych w miejscowościach na terenie Gminy Długołęka oraz po zakupie przez Zamawiającego dodatkowych pojemników na selektywną zbiórkę tworzywa sztucznego, szkła, papieru, zgodnie z ust. 8; b) uprzątnięciu odpadów znajdujących się przy pojemnikach - w promieniu do 2m; c) utrzymanie w czystości pojemników poprzez ich mycie jeden raz w roku - w terminie do końca maja 2011r. d) przekazywaniu odpadów uprawnionym podmiotom w celu odzyskania surowców wtórnych; zwanymi w dalej części umowy usługą. 3. Zamawiający informuje, iż częstotliwość opróżniania pojemników jest różna dla poszczególnych miejscowości. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie harmonogramu ustalonego przez Wykonawcę, przy założeniu, iż może on ulegać modyfikacjom. Harmonogram ten wymagać będzie zatwierdzenia przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram, o którym mowa w ust. 4 obejmujący jeden miesiąc świadczenia usługi na terenie Gminy Długołęka, najpóźniej w terminie do 3 przed dniem wyznaczonym na dzień podpisania umowy. 6. Zamawiający załączył do niniejszej siwz proponowany harmonogram odbioru odpadów segregowanych z terenu Gminy Długołęka. 7. Na dzień ogłoszenia postępowania przetargowego Zamawiający posiada 201 sztuk pojemników na surowce wtórne na terenie Gminy Długołęka w tym 104 sztuk na tworzywa sztuczne (z czego 21 szt. o poj. 2,5m3), 88 sztuk na szkło o pojemności 1,5m3, 9 sztuk na papier o pojemności 1,5m3. 8. Zamawiający planuje dodatkowo zakup 37 pojemników do końca marca 2011r. Będą to 23 pojemniki o pojemności 2,5m3 na tworzywa sztuczne, 14 pojemników o pojemności 1,5m3 na szkło (dopuszcza się zmianą w niewielkim zakresie). Powstanie 8 nowych punktów (2 w Borowej, 2 w Domaszczynie, 2 w Kiełczowie, 2 w Pasikurowicach). Pozostałe nowo zakupione pojemniki na plastik o poj. 2,5 m3 zastąpią stare 1,5 m3 , natomiast pojemniki na szkło zastąpią stare metalowe. Po wymianie pojemników na 2,5 m3, zwolni się część 1,5 m3 pojemników na plastik. Dopuszcza się, że pojemniki te zostaną dostawione do istniejących już punktów lub też zastąpią nie nadające się już do użytku. 9. Wykonawca zobowiązany jest do przetransportowania, bez dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu, ze składowiska odpadów komunalnych w Bielawie zakupionych przez Zamawiającego pojemników, o których mowa w ust. 8, w miejsce ich docelowej lokalizacji na terenie Gminy Długołęka, wskazanej przez Zamawiającego. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości zaistniałych lub zauważonych podczas wykonywania usługi, w szczególności wszelkich zauważonych uszkodzeń pojemników na odpady segregowane. 11. Zamawiający informuje, iż dopuszcza interwencyjny odbiór i transport odpadów segregowanych. 12. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy informację o konieczności wykonania zlecenia jednostkowego drogą pisemną (dopuszcza się możliwość przekazywania zleceń jednostkowych za pomocą faksu - poczty elektronicznej bądź telefonicznie) - w zależności od zaistniałych potrzeb. 13. Zamawiający informuje, iż w roku 2010r. odbyły się 3 dodatkowe wywozy w miesiącach luty (Brzezia Łąka - 9 pojemników), kwiecień (Kiełczówek - 2 pojemniki), lipiec (Bukowina - 2 pojemniki), co dało łączną ilość 13 pojemników więcej niż podstawowy harmonogram. 14. Odbiór i transport odpadów segregowanych, o których mowa w ust. 12 może wystąpić tylko w wyjątkowych sytuacjach, m.in. przy organizowaniu imprez gminnych, wizytacji gości, dużej ilości zebranych odpadów w danej miejscowości itp. 15. Zamawiający szacuje, iż odbiorów interwencyjnych może odbyć się maksymalnie do 10 razy w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia (ilość pojemników w zależności od miejscowości). 16. Usługi, określone w ust. 12 nazwano dalej zleceniem jednostkowym. 17. W piśmie o którym mowa w ust. 13, Zamawiający wskaże Wykonawcy zakres zlecenia jednostkowego oraz dokładny termin jego wykonania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Komunalne Wodnik Sp. z o.o., ul. Piwniczna 12, 55-100 Trzebnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 373831,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 294240,00

  • Oferta z najniższą ceną: 294240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 411936,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.