eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MirkówUSŁUGA ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW SEGREGOWANYCH Z NALEŻĄCYCH DO ZAMAWIAJĄCEGO POJEMNIKÓW ROZMIESZCZONYCH NA TERENIE GMINY DŁUGOŁĘKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-17

Mirków: USŁUGA ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW SEGREGOWANYCH Z NALEŻĄCYCH DO ZAMAWIAJĄCEGO POJEMNIKÓW ROZMIESZCZONYCH NA TERENIE GMINY DŁUGOŁĘKA
Numer ogłoszenia: 413696 - 2010; data zamieszczenia: 17.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Długołęka , Długołęka, ul. Robotnicza 12, 55-095 Mirków, woj. dolnośląskie, tel. 71 323 02 03, faks 71 323 02 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://dlugoleka.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW SEGREGOWANYCH Z NALEŻĄCYCH DO ZAMAWIAJĄCEGO POJEMNIKÓW ROZMIESZCZONYCH NA TERENIE GMINY DŁUGOŁĘKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi odbioru i transportu odpadów segregowanych z należących do Zamawiającego pojemników o pojemności 1,5m3 i 2,5m3 rozmieszczonych na terenie Gminy Długołęka. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia określonego w ust. 1 polegać będzie na: a) opróżnianiu (metodą HDS) i wywozie odpadów segregowanych (tworzywa sztuczne, szkło, papier) z należących do Zamawiającego pojemników rozmieszczonych w miejscowościach na terenie Gminy Długołęka oraz po zakupie przez Zamawiającego dodatkowych pojemników na selektywną zbiórkę tworzywa sztucznego, szkła, papieru, zgodnie z ust. 8; b) uprzątnięciu odpadów znajdujących się przy pojemnikach - w promieniu do 2m; c) utrzymanie w czystości pojemników poprzez ich mycie jeden raz w roku - w terminie do końca maja 2011r. d) przekazywaniu odpadów uprawnionym podmiotom w celu odzyskania surowców wtórnych; zwanymi w dalej części umowy - usługą. 3. Zamawiający informuje, iż częstotliwość opróżniania pojemników jest różna dla poszczególnych miejscowości. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie harmonogramu ustalonego przez Wykonawcę, przy założeniu, iż może on ulegać modyfikacjom. Harmonogram ten wymagać będzie zatwierdzenia przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram, o którym mowa w ust. 4 obejmujący jeden miesiąc świadczenia usługi na terenie Gminy Długołęka, najpóźniej w terminie do 3 przed dniem wyznaczonym na dzień podpisania umowy. 6. Zamawiający załączył do niniejszej siwz proponowany harmonogram odbioru odpadów segregowanych z terenu Gminy Długołęka. 7. Na dzień ogłoszenia postępowania przetargowego Zamawiający posiada 201 sztuk pojemników na surowce wtórne na terenie Gminy Długołęka w tym 104 sztuk na tworzywa sztuczne (z czego 21 szt. o poj. 2,5m3), 88 sztuk na szkło o pojemności 1,5m3, 9 sztuk na papier o pojemności 1,5m3. 8. Zamawiający planuje dodatkowo zakup 37 pojemników do końca marca 2011r. Będą to 23 pojemniki o pojemności 2,5m3 na tworzywa sztuczne, 14 pojemników o pojemności 1,5m3 na szkło (dopuszcza się zmianą w niewielkim zakresie). Powstanie 8 nowych punktów (2 w Borowej, 2 w Domaszczynie, 2 w Kiełczowie, 2 w Pasikurowicach). Pozostałe nowo zakupione pojemniki na plastik o poj. 2,5 m3 zastąpią stare 1,5 m3 , natomiast pojemniki na szkło zastąpią stare metalowe. Po wymianie pojemników na 2,5 m3, zwolni się część 1,5 m3 pojemników na plastik. Dopuszcza się, że pojemniki te zostaną dostawione do istniejących już punktów lub też zastąpią nie nadające się już do użytku. 9. Wykonawca zobowiązany jest do przetransportowania, bez dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu, ze składowiska odpadów komunalnych w Bielawie zakupionych przez Zamawiającego pojemników, o których mowa w ust. 8, w miejsce ich docelowej lokalizacji na terenie Gminy Długołęka, wskazanej przez Zamawiającego. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości zaistniałych lub zauważonych podczas wykonywania usługi, w szczególności wszelkich zauważonych uszkodzeń pojemników na odpady segregowane. 11. Zamawiający informuje, iż dopuszcza interwencyjny odbiór i transport odpadów segregowanych. 12. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy informację o konieczności wykonania zlecenia jednostkowego drogą pisemną (dopuszcza się możliwość przekazywania zleceń jednostkowych za pomocą faksu - poczty elektronicznej bądź telefonicznie) - w zależności od zaistniałych potrzeb. 13. Zamawiający informuje, iż w roku 2010r. odbyły się 3 dodatkowe wywozy w miesiącach luty (Brzezia Łąka - 9 pojemników), kwiecień (Kiełczówek - 2 pojemniki), lipiec (Bukowina - 2 pojemniki), co dało łączną ilość 13 pojemników więcej niż podstawowy harmonogram. 14. Odbiór i transport odpadów segregowanych, o których mowa w ust. 12 może wystąpić tylko w wyjątkowych sytuacjach, m.in. przy organizowaniu imprez gminnych, wizytacji gości, dużej ilości zebranych odpadów w danej miejscowości itp. 15. Zamawiający szacuje, iż odbiorów interwencyjnych może odbyć się maksymalnie do 10 razy w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia (ilość pojemników w zależności od miejscowości). 16. Usługi, określone w ust. 12 nazwano dalej -zleceniem jednostkowym. 17. W piśmie o którym mowa w ust. 13, Zamawiający wskaże Wykonawcy zakres zlecenia jednostkowego oraz dokładny termin jego wykonania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie wyłonionemu Wykonawcy zamówienia uzupełniającego (w zgodzie z dyspozycją art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełnianiają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, jeżeli złożą oświadczenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełnianiają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, jeżeli złożą oświadczenie, iż posiada wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełnianiają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, jeżeli złożą oświadczenie, iż dysponują odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na wykonanie przedmiotu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełnianiają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, jeżeli złożą oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełnianiają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, jeżeli złożą oświadczenie, iż posiadają potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności i warunków: 1. warunki istotne, w szczególności: 1) zmiany terminu realizacji umowy wynikające z działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajków generalnych lub lokalnych) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usługi; 2) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. 3) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 2. warunki nieistotne, w szczególności: 1) wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych, 2) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.), 3) zmiany personalne oraz osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy, 4) zmiany rachunku bankowego, 5) inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dlugoleka.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Długołęka Długołęka, ul. Robotnicza 12 55-095 poczta Mirków (Biuro Podawcze - parter Urzędu).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Długołęka Długołęka, ul. Robotnicza 12 55-095 poczta Mirków (Biuro Podawcze - parter Urzędu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Usługa nie będzie finansowana ze środków unijnych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 8. Zamawiający przewiduje udzielenie wyłonionemu Wykonawcy usług zamówień uzupełniających. 9. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.