Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-13
Wrocław: Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3 i w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.
Numer ogłoszenia: 165646 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Usług Socjalnych, ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3769950, fax 071 3769951.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3 i w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27, wchodzących w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dotyczącymi: Zadanie nr 1 - Wzmocnienia fundamentów wraz z remontem budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3 - Etap I, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wro-cławiu - nadzór nad robotami branży konstrukcyjno - budowlanej. Zadanie nr 2 - Modernizację Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27 - ETAP I, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3 - nadzór nad robotami branży konstrukcyjno - budowlanej. Zadanie nr 3 - Modernizację Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27 - ETAP I, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3 - nadzór nad robotami branży sanitarnej w zakresie instalacji i przyłączy, Zadanie nr 4 - Modernizację Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27 - ETAP I, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3 - nadzór nad robotami branży elektrycznej w zakresie instalacji i przyłączy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą się: - spełnieniem warunków podmiotowych: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i prowadzą działalność o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia. W przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej winny one posiadać uprawnienia do pełnienia obowiązków inspektora nadzoru w określonej branży osobiście. W przypadku pozostałych wykonawców o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący pracownikiem lub pracownikami mającymi pełnić obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego z uprawnieniami do pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. a)posiadają uprawnienia osobiście lub dysponują pracownikami, którzy będą uczestniczyć w pracach polegających na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru pełniąc funkcję inspektora w danej branży, posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz branży sanitarnej. Osoby posiadające wymagane uprawnienia jak wyżej, winny przyna-leżeć do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. W przypadku uprawnień budowlanych w ograniczonym zakresie oraz wydanych przed nowelizacją ustawy Prawo budowlane - uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia. Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę dokumentu określonego w pkt 2 Rozdziału VI SIWZ. 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: a)nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowa-niem o udzielenie zamówienia, przekupstwa, przeciwko obrotowi gospodarczemu lub in-ne popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, b)wobec Wykonawcy- dotyczy podmiotu zbiorowego, sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie za czyny popełnione pod groźbą kary, c)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego orga-nu. Oferta, aby była ważna, musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osobę(y), która(e) otrzymała(y) stosowne pełnomocnictwa do podpisania oferty od osób, o których mowa wyżej. W takim przypadku należy dołączyć pełnomocnictwo. Podpisy wyżej wymienionych osób złożone będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych do-kumentach. Dokumenty przedłożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem, opatrzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy. Dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ, zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że wykonawcy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy. W przypadku, gdy konieczne byłoby unieważnienie postępowania, zamawiający nie wzywa do uzupełniania dokumentów podmiotowych. Uzupełnienie dokumentów może doty-czyć jedynie dokumentów jakich Zamawiający żądał na potwierdzenie spełnienia warunków podmiotowych. Niespełnienie warunków podmiotowych skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, natomiast niespełnienie warunków przedmiotowych skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ponadto ofertę Wykonawcy, który zostanie wykluczony, uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia in-spektorów nadzoru pełniących funkcję inspektora nadzoru w danej branży, posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno - budow-lanej, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz branży sanitarnej. Osoby posiadające wymagane uprawnienia jak wyżej, winny przynależeć do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. 3.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp (Zał. Nr 2 do SIWZ). 4.Oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, czy wykonaw-ca podlega wykluczeniu z postępowania oraz że nie wykonywał bezpośrednio czynności zwią-zane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub czy posługiwał się posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności (Zał. Nr 3 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław ( pokój nr 50)..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, ul. Mączna 3: Sekretariat (pokój nr 140).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Wzmocnienia fundamentów wraz z remontem budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3 - Etap I, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wro-cławiu - nadzór nad robotami branży konstrukcyjno - budowlanej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Wzmocnienia fundamentów wraz z remontem budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3 - Etap I, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wro-cławiu - nadzór nad robotami branży konstrukcyjno - budowlanej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Modernizację Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27 - ETAP I, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3 - nadzór nad robotami branży konstrukcyjno - budowlanej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Modernizację Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27 - ETAP I, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3 - nadzór nad robotami branży konstrukcyjno - budowlanej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Modernizację Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27 - ETAP I, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3 - nadzór nad robotami branży sanitarnej w zakresie instalacji i przyłączy,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Modernizację Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27 - ETAP I, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3 - nadzór nad robotami branży sanitarnej w zakresie instalacji i przyłączy,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Modernizację Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27 - ETAP I, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3 - nadzór nad robotami branży elektrycznej w zakresie instalacji i przyłączy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Modernizację Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25/27 - ETAP I, wchodzącego w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3 - nadzór nad robotami branży elektrycznej w zakresie instalacji i przyłączy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Całodobowa ochrona fizyczna mienia wraz z monitoringiem obiektów na terenie Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta przy ul. Długiej 49 we Wrocławiu.
- Dostawa zestawów komputerowych, notebooków, przełączników i oprogramowania - w podziale na 5 zadań.
- 18/LEKI/DCZP/2025/P Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o."
- Przebudowa budynku byłego szpitala psychiatrycznego na budynek administracji w Areszcie Śledczym we Wrocławiu
- SZP/243-120/2025 Dostawa komór starzeniowych dla Politechniki Wrocławskiej - 2 zadania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa skateparku w Kartuzach - prace naprawcze.
- pełnienie roli inżyniera zgodnie z "Warunkami kontraktowymi dla urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę" opublikowanymi przez FIDIC w ramach rea
- pełnienie obowiązków inżyniera kontraktu zgodnie z wymogami procedur FIDIC dla realizacji projektu pn. " Budowa trasy tramwajowej Franowo od osiedla Lecha do pętli tramwajowej Franowo wraz z zajezdnią tramwajową Franowo".
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- Inżynier Kontraktu dla projektu- Gospodarka wodno-ściekowa na terenie aglomeracji wadowickiej 2004/PL/16/C/PE/026.
więcej: Usługi inspekcji budowlanej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.