Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-18
Białystok: Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Białegostoku.
Numer ogłoszenia: 164178 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Białegostoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, fax 085 869 62 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Białegostoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamer oraz wykonanie prac mających na celu rozbudowę istniejącego systemu monitoringu wizyjnego miasta Białegostoku, zgodnie z wytycznymi zawartymi w załączniku . a/ montaż 20 kompletnych punktów kamerowych na ulicach wymienionych w SIWZ. Kamery należy podłączyć do stanowiska obserwacyjnego w Komendzie Miejskiej Policji w Białymstoku przy ul. gen. J. Bema 4, a przed przystąpieniem do montażu, szczegółową lokalizację należy uzgodnić z Komendą Miejską Policji i Zamawiającym. b) Wykonawca wykona linie zasilające i sygnałowe do punktów kamerowych wymienionych w pkt. a /, c) Wykonawca uzyska wszystkie niezbędne uzgodnienia w zakresie przedmiotu zamówienia określonego w pkt.1 litera a/ i b/ d) montowane kamery winny być produkowane w przedsiębiorstwie posiadającym system zarządzania jakością ISO 9001, pochodzić z bieżącej produkcji z oficjalnego kanału dystrybucyjnego na Polskę oraz posiadać parametry nie gorsze niż zawarte w opisie w załączniku do SIWZ , e) wszystkie elementy winny być w pełni kompatybilne ze wszystkimi urządzeniami monitoringu wizyjnego funkcjonującymi obecnie, f)prace w pasie drogowym muszą być wykonane zgodnie z zasadami bezpieczeństwa ruchu drogowego i odpowiednimi przepisami w tym względzie, g) na każdy punkt kamerowy Wykonawca wykona w trzech egzemplarzach: - projekt budowlany w zakresie robót kablowych i innych oraz uzyska wszelkie niezbędne uzgodnienia i pozwolenia oraz decyzję pozwolenie na budowę, - dokumentację powykonawczą , zawierającą teczki: projekt techniczny, elektryczny, instrukcje obsługi urządzeń, zasady BHP korzystania z urządzeń, h) Wykonawca przeszkoli osoby przewidziane do pracy na instalowanym sprzęcie. 2. Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia tj. spełniających wymagania określone w rozdziale I zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 7.000,- zł Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku KREDYT BANK S.A. II Oddział w Białymstoku, rach. nr 07 1500 1344 1213 4004 9891 0000.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a/ zrealizowali, z należytą starannością, w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zamówienia na dostawę kamer monitoringu wizyjnego lub telewizji przemysłowej wraz z montażem i uruchomieniem cyfrowego przesyłu danych lub na prace z zakresu monitoringu wizyjnego i cyfrowego przesyłu danych lub telewizji przemysłowej i cyfrowego przesyłu danych, na łączną kwotę 500.000,- zł - w tym co najmniej 1 zamówienie o wartości min. 300.000,- zł , 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, 3) wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, na dostawę kamer monitoringu wizyjnego lub telewizji przemysłowej wraz z montażem i uruchomieniem cyfrowego przesyłu danych lub na prace z zakresu monitoringu wizyjnego i cyfrowego przesyłu danych lub telewizji przemysłowej i cyfrowego przesyłu danych, na łączną kwotę 500.000,- zł - w tym co najmniej 1 zamówienie o wartości min. 300.000,- zł , zawierający zakres, wartość, termin i miejsce realizacji, potwierdzony dokumentami stwierdzającymi, iż prace zostały wykonane z należytą starannością.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Departament Dróg i Transportu Urzędu Miejskiego Białystok ul. Składowa 11 pok. 206.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 09:45, miejsce: Departament Dróg i Transportu Urzędu Miejskiego Białystok ul. Składowa 11 pok. 205.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa 7 mobilnych stacji uzdatniania wody
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych opon do autobusów Podlaskiej Komunikacji Samochodowej Nova Spółka Akcyjna
- Dostawa paliw ciekłych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Białymstoku
- Dostawa aparatu do elastografii wątroby
- Odbiór, załadunek, transport i utylizację odpadów medycznych niebezpiecznych wywarzanych w SP ZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego
- Usługa podłączenia do energii elektrycznej tymczasowych miejsc składowania w ramach programu Tarcza Wschód z podziałem na dwa zadania
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kamer obrotowych do monitoringu wraz z podzespołami oraz licencji Ganz Global do Aresztu Śledczego w Radomiu
- "Dostawa instalacji kontroli dostępu i monitoringu do 10 wiat na pojemniki do gromadzenia odpadów stałych"
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń w oddziale geriatrii budynku "B" i rozbudowa łącznika (dźwig szpitalny) wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz elementami wyposażenia
- "Modernizacja monitoringu wizyjnego" - DPG Dorohusk.
- Dostawa kamer, rejestratora, stacji obsługi z monitorem i pulpitem sterującym wraz z montażem urządzeń monitoringu wizyjnego w budynku Sądu Rejonowego w Żarach.
- Rozbiórka hangaru jachtowego i budowa budynku o funkcji wystawienniczej i obsługi ruchu turystycznego.
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.