eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaWykonanie infrastruktury i montaż kontenerowej stacji paliw w JW. 1872 Słupsk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-11

Gdynia: Wykonanie infrastruktury i montaż kontenerowej stacji paliw w JW. 1872 Słupsk
Numer ogłoszenia: 163644 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Jana z Kolna 8, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, fax (058) 620 71 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.mil.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: brak

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie infrastruktury i montaż kontenerowej stacji paliw w JW. 1872 Słupsk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie: Wykonanie infrastruktury i montaż kontenerowej stacji paliw w JW. 1872 Słupsk wraz z montażem w oparciu o opracowaną dokumentacje projektowo-kosztorysową wraz z rozruchem, litrażowaniem, wykonaniem prób ciśnieniowych, legalizacją zbiorników paliwa, przeszkoleniem w zakresie obsługi stacji oraz dokonanie rejestracji we właściwym Wojskowym Dozorem Technicznym i przekazanie dokumentów do złożenia wniosku o pozwolenie na użytkowanie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 11.600,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy sześćset złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w części I niniejszej Specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dokonają wizji lokalnej, która zostanie potwierdzona przez Kierownika WAK, dysponują majstrem budowlanym do kierowania robotami z uprawnieniami zawodowymi, który należy do Izby Inżynierów Budownictwa wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwie roboty o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, poparte kserokopią protokołu końcowego odbioru tych robót, Zamawiający oceniać będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: oświadczenie o spełnieniu warunków określanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z podatkiem lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, poświadczona za zgodność kserokopię uprawnień do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, kserokopie poświadczeń bezpieczeństwa upoważniające do prac na materiałach niejawnych wraz z zaświadczeniami o przeszkoleniu w zakresie informacji niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone dla geodety, oświadczenie ze Wykonawca zapoznał się z placem budowy podpisane przez uprawnionego Kierownika WAK, wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, dwóch robót o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia popartych kserokopią protokołu końcowego odbioru tych robót, kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem materiałów jakie Wykonawca użyje do realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie - do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie kserokopii może być dokonane przez urząd wystawiający zaświadczenie, notariusza lub przez Wykonawcę składającego ofertę. W przypadku braku któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów Wykonawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. W przypadku nie uzupełnienia tych dokumentów oferta zostanie odrzucona. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów Nr 605 z dnia 19 marca 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenia złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: brak

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY W GDYNI 81.912 Gdynia, ul. Jana z Kolna 8 b, pok. 112.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: brak

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: brak

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8 b, II piętro, pok. nr 203..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.