eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Odbudowa nawierzchni dróg powiatowych w ramach usuwania skutków powodzi - II transza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-15

Krosno: Odbudowa nawierzchni dróg powiatowych w ramach usuwania skutków powodzi - II transza
Numer ogłoszenia: 160601 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Krośnieński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krośnieńskiego, ul. Bieszczadzka 1, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4375781, fax 013 4375715.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krosno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa nawierzchni dróg powiatowych w ramach usuwania skutków powodzi - II transza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Odbudowa nawierzchni dróg powiatowych w ramach usuwania skutków powodzi - II transza 3.1. Szczegółowe zakresy rzeczowe robót na poszczególnych zadaniach określają: a) dokumentacje techniczne, b) przedmiary robót stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ, c) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy. 3.3. Roboty będą wykonywane zgodnie z projektem budowlanym, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót i zgodnie ze sztuką inżynierską.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a w szczególności: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie na podstawie załączonych do oferty dokumentów (pkt.14). Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. Warunkiem przyjęcia oferty jest: a) Wykonanie przez Wykonawcę co najmniej 5 - ciu zadań o charakterze i złożoności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat. b) Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. c) Wykonawca musi udowodnić, że posiada potencjał sprzętowy (własny lub przez dzierżawę, wynajem umowę kupna lub w inny sposób) w pełni sprawnych jednostek sprzętu potrzebnych do wykonania zamówienia. Typ i charakterystyka sprzęt Minimalna wymagana liczba jednostek (szt) SPRZĘT 1. Równiarka min. 100 KM 2. Ładowarka o poj. łyż. min. 2,5 m3 3. Walec wibracyjny min. 12 t 4. Ubijak spalinowy 200 kg 5. Sprężarka pow. spalinowa 6. Walec statyczny ogumiony min. 10 t 7. Rozcielacz do bitumu 8. Skrapiarka samojezdna lub ciągniona 1500 dm3 ŚRODKI TRANSPORTU 1. Samochody samowyładowcze min. 5 t 2. Samochody dostawcze min. 0,9 t 1 Wykonawca może także wymienić alternatywny sprzęt, proponowany przez siebie dla danych robót oraz dołączyć uzasadnienie swojej propozycji. Sposób oceny spełniania warunków: Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ, dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. Zamawiający zawiadamia równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.krosno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe , 38-400 Krosno ul. Bieszczadzka 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, 38-400 Krosno ul. Bieszczadzka 1, pok. 311..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2113R Pastwiska-Puławy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ścięcie i uzupełnienie poboczy, wykonanie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej (warstwa wyrównawcza i warstwa ścieralna).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2. Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2114R Rudawka Rymanowska- Wisłoczek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres: ścięcie i uzupełnienie poboczy, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej (warstwa wyrównawcza i ścieralna. Szczegółowy zakres robót określa załączony do SIWZ przedmiar robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.23.31.40-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.