eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Dostawa sprzętu wspomagającego, oprogramowania, materiałów eksploatacyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku przy ul. Kostrogaj 1 oraz konserwacja i naprawa infokiosków.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-20

Płock: Dostawa sprzętu wspomagającego, oprogramowania, materiałów eksploatacyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku przy ul. Kostrogaj 1 oraz konserwacja i naprawa infokiosków.
Numer ogłoszenia: 158549 - 2012; data zamieszczenia: 20.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144561 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, ul. Kostrogaj 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2674630, faks 024 2674631.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu wspomagającego, oprogramowania, materiałów eksploatacyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku przy ul. Kostrogaj 1 oraz konserwacja i naprawa infokiosków..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku fabrycznie nowego, gotowego do używania i nie wycofanego z rynku będącego w bieżącej produkcji sprzętu wspomagającego, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych oraz konserwacja i naprawa infokiosków. Część nr 1. -Drukarki monochromatyczne - 10 sztuk -Materiały eksploatacyjne (tonery czarne i kolorowe do drukarek, Pendrive 2GB 2.0 USB, Pendrive 2GB 2.0 USB z nadrukiem, koperty papierowe, płyty, myszki optyczne, sprężone powietrze, kabel HDMI 1,5 metra, zasilacz do notebooka HP Pavillon dv7, dysk twardy zewnętrzny) -Odnowienie licencji na program NOD32 MIX + RA dla 115 użytkowników na okres 12 miesięcy (od 22.12.2012 do 21.12.2013) Część nr 2 Pełny pakiet modułów ochronnych (wraz z Forticare) dla FortiGate 100A na okres 12 miesięcy (od 01.11.2012 do 30.10.2013) oraz aktualizacja subskrypcji i serwisów na okres 12 miesięcy dla Fortianalyzer 100B. Część nr 3 Konserwacja (dwa razy w roku 2012) 17 infokiosków i naprawa infokiosków według potrzeb..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa drukarek monochromatycznych, materiałów eksploatacyjnych, odnowienie licencji na program NOD32 MIX+RA dla 115 uzytkowników na okres 12 miesięcy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SoftHard S.A., ul. Padlewskiego 18c, 09-409 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69918,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79851,60

  • Oferta z najniższą ceną: 79851,60 / Oferta z najwyższą ceną: 105228,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Konserwacja (dwa razy w roku 2012) 17 infokiosków i naprawa infokiosków według potrzeb.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIUROMAX Jarosław Cholewiński, ul. Norbertańska 17, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8364,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8364,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8364,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.