eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockDostawa wyposa¿enia do budynku dydaktyczno-administracyjnego Collegium Medicum w Akademii Mazowieckiej w P³ocku.



Og³oszenie z dnia 2025-11-07

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyposa¿enia do budynku dydaktyczno-administracyjnego Collegium Medicum w Akademii Mazowieckiej w P³ocku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Akademia Mazowiecka w P³ocku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611038403

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pl. D±browskiego 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazowiecka.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mazowiecka.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposa¿enia do budynku dydaktyczno-administracyjnego Collegium Medicum w Akademii Mazowieckiej w P³ocku.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7966450c-d82f-4659-a131-8daec40897e5

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00522494

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00124446/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Dostawa mebli na potrzeby Akademii Mazowieckiej w P³ocku.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1210950

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1210950

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wymagane jest, aby komunikacja
miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y
przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do
zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich
przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których
pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
Uwaga! Komunikat „Wy¶lij wiadomo¶æ” nie s³u¿y do sk³adania ofert.
2. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert
Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami
adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
3. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na
platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e
trafiæ do folderu SPAM.
4. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania
ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za
ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu, poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony
w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
5. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania
wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu
platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
6. Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami, oraz
informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej
zosta³y szerzej opisane w Rozdziale IX Dzia³u I SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób prawnych w zwi±zku z korzystaniem z danych osobowych iw sprawie
swobodnego dostêpu takich danych oraz korzystania z us³ug 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych – RODO)
informujê, ¿e;
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Mazowiecka w P³ocku, Pl. D±browskiego 2.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych w Akademii Mazowieckiej: tel. 24 366 54 00 wew. 290, e-mail; iod@mazowiecka.edu.pl .
3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu: postêpowaniem z postêpowaniem o wydanie zamówieñ publicznych , na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. C) RODO.
4. Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych, która jest osob± lub osob± zwi±zan±, zawieraj±c± dokumentacjê postêpowania na
podstawie art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo robocze (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 , z pó¼n. zm.), dalej
„ustawa Pzp” oraz kancelaria adwokacka obs³uguj±ca Akademiê Mazowieck± w P³ocku, a tak¿e instytucje finansuj±ce i kontroluj±ce.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± podlegaæ leczeniu przez okres 10 lat albo do zabezpieczenia terminu kontroli projektu
wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej albo jego trwa³o¶ci.
6. Posiadanie dostêpu do tre¶ci swoich danych (art. 15 RODO), ich sprostowania * (art. 16 RODO), usuwanie ** (art. 17 RODO),
ograniczenie przetwarzania *** (art. 18 RODO).
7. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skarg do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, ¿e potwierdza dane osobowe dotycz±ce
stosowania w tym zakresie przepisów.
8. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest ustawowym lub umownym lub przed³u¿eniem umowy oraz czy osoba, której
dane dotycz±, jest zobowi±zana do ich ¶wiadczeñ i jakie s± konsekwencje konsekwencji niepodania danych.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e spowodowaæ skutków postêpowania o wydanie decyzji
administracyjnej, która zawiera umowê w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e dotyczyæ integralno¶ci oraz jego
zarzutów.
** Wyja¶nienie: skorzysta³o z prawa do usuniêcia, które by³o mo¿liwe po osi±gniêciu celu, dla realizacji, której dane by³y przetwarzane.
*** Wyja¶nienie: prawo do rozwi±zania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu wykorzystania ze wzglêdu na
ochronê lub w celu ochrony innej osoby lub uwagi, lub z uwagami na wa¿ne wzglêdy interesu opinii publicznej Unii Europejskiej lub
pañstwa ustalenia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DA.25.2.7.2025.MG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mebli biurowych do budynku dydaktyczno-administracyjnego Collegium Medicum nale¿±cego do Akademii Mazowieckiej w P³ocku.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa siedzisk do budynku dydaktyczno-administracyjnego nale¿±cego do Akademii Mazowieckiej w P³ocku.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39111000-3 - Siedziska

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mebli tapicerowanych do budynku dydaktyczno-administracyjnego nale¿±cego do Akademii Mazowieckiej w P³ocku.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39516100-3 - Meble tapicerowane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa szaf aktowych do budynku dydaktyczno-administracyjnego nale¿±cego do Akademii Mazowieckiej w P³ocku.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39132100-7 - Szafy na akta

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1.Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia (wraz z ofert±) przedmiotowych ¶rodków dowodowych w odniesieniu do zaoferowanego przedmiotu zamówienia:
1.1. tylko dla Czê¶ci 1 (dla wszystkich pozycji w danej czê¶ci zamówienia) tj.
Wymagania w zakresie bezpieczeñstwa
Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia atestu, certyfikatu lub raportu z badañ potwierdzaj±cego spe³nienie wymagañ okre¶lonych w normach lub normach równowa¿nych:
a) PN-EN 14749+A1:2022– Meble do przechowywania, blaty i meble kuchenne – Wymagania bezpieczeñstwa i metody badañ.
Wymagania dotycz±ce systemu zarz±dzania jako¶ci± i ¶rodowiskowego:
Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert±:
a) wdro¿ony system zarz±dzania jako¶ci± zgodny z norm± PN-EN ISO 9001 lub równowa¿ny,
b) wdro¿ony system zarz±dzania ¶rodowiskowego zgodny z norm± PN-EN ISO 14001 lub równowa¿ny.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1.1. tylko dla Czê¶ci 1 (dla wszystkich pozycji w danej czê¶ci zamówienia) tj.
Wymagania w zakresie bezpieczeñstwa
Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia atestu, certyfikatu lub raportu z badañ potwierdzaj±cego spe³nienie wymagañ okre¶lonych w normach lub normach równowa¿nych:
a) PN-EN 14749+A1:2022– Meble do przechowywania, blaty i meble kuchenne – Wymagania bezpieczeñstwa i metody badañ.
Wymagania dotycz±ce systemu zarz±dzania jako¶ci± i ¶rodowiskowego:
Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert±:
a) wdro¿ony system zarz±dzania jako¶ci± zgodny z norm± PN-EN ISO 9001 lub równowa¿ny,
b) wdro¿ony system zarz±dzania ¶rodowiskowego zgodny z norm± PN-EN ISO 14001 lub równowa¿ny.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4 i ust. 2 ustawy
Pzp oraz przewiduje zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ Umowy okre¶laj±c
nastêpuj±cy rodzaj i zakres oraz warunki zmiany postanowieñ Umowy:
1). Wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w
stosunku wynikaj±cym ze zmienionej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT),
b) w przypadku zmiany zakresu ¶wiadczenia Umowy w zwi±zku z zaistnieniem okoliczno¶ci, tj. zaistnienia okoliczno¶ci
nadzwyczajnych, np. dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej,
ska¿eñ radioaktywnych oraz wyst±pienia i rozwoju epidemii/pandemii, klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienie
ziemi, bunty, niepokoje, strajki.
2). Terminu realizacji Przedmiotu Umowy:
a) w przypadku niemo¿no¶ci wykonywania przedmiotu Umowy w razie zaistnienia okoliczno¶ci nadzwyczajnych, np. dzia³añ
wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych,
termin wykonania przedmiotu Umowy przed³u¿ony zostanie o czas trwania okoliczno¶ci nadzwyczajnych uniemo¿liwiaj±cych
wykonanie przedmiotu Umowy i - je¶li dotyczy – o czas niezbêdny do usuniêcia przeszkody uniemo¿liwiaj±cej wykonanie
przedmiotu Umowy, powsta³ej w zwi±zku z okoliczno¶ciami nadzwyczajnymi, o których mowa powy¿ej,
b) w przypadku niemo¿no¶ci wykonywania przedmiotu Umowy w zwi±zku z wyst±pieniem i rozwojem epidemii/pandemii,
klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki - termin wykonania przedmiotu Umowy
przed³u¿ony zostanie o czas trwania okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie przedmiotu Umowy, o których mowa
powy¿ej i - je¶li dotyczy – o czas niezbêdny do usuniêcia przeszkody uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy w
zwi±zku z okoliczno¶ciami, o których mowa powy¿ej.
3) Przedmiotu umowy - przedmiotu zamówienia na inne, o parametrach nie gorszych ni¿ zaoferowane w ofercie Wykonawcy i spe³niaj±ce
wymagania zawarte w SWZ, za zgod± Zamawiaj±cego w sytuacji wycofania przedmiotu zamówienia z produkcji przez producenta lub
zaprzestania b±d¼ wstrzymania ich produkcji.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-18 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1210950

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-18 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.