Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Płock: usługi w zakresie wywozu odpadów komunalnych z Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Szpital Zespolony w Płocku, do kontaktów: Janusz Szelągowski, ul. Medyczna 19, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3646330, fax 024 3646329. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): bip.wszplock.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi w zakresie wywozu odpadów komunalnych z Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 1. Główne miejsce świadczenia usług: Wojewódzki Szpital Zespolony w Płocku, ul. Medyczna 19. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy obejmuje wywóz odpadów komunalnych niesegregowanych i wielogabarytowych o kodach: 20 03 01 i 20 03 07 z Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku w ilości ok. 290 m sześc./miesiąc. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 48
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w SIWZ. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone wart. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy P.z.p., 2. posiadają zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydane na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu w czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008, Dz.U. z 2005 r. Nr 180 poz. 1495, Dz.U. z 2006 r. Nr 144 poz. 1042), 3. posiadają zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów, wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2001 r. Nr 62 poz. 628 z późn. zm.), 4. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w SIWZ metodą spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na potwierdzenie warunków pkt 1-3, 2) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydane na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu w czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008, Dz.U. z 2005 r. Nr 180 poz. 1495, Dz.U. z 2006 r. Nr 144 poz. 1042) - na potwierdzenie warunków pkt 1 i 2, 3) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów, wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2001 r. Nr 62 poz. 628 z późn. zm.) - na potwierdzenie warunków pkt 1 i 3, 4) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - na potwierdzenie warunków pkt 1-4, 5) polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na potwierdzenie warunków pkt 1 i 4.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wszplock.pl. Opłata: 5 PLN - słownie dwadzieścia pięć złotych; Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie szpitala lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.03.2007, godzina 12:00, sala konferencyjna w siedzibie zamawiającego.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.03.2007.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Wykonywanie czynności weterynaryjnych w odniesieniu do kotów wolno żyjących (dzikich) i samic psów/kotów właścicielskich Gminy Miasto Płock
- Dostawa akcesoriów i sprzętu elektrycznego w ramach realizacji wojewódzkiego programu ochrony ludności i obrony cywilnej na rok 2025.
- Dostawa wyposażenia do budynku dydaktyczno-administracyjnego Collegium Medicum w Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Zakup sprzętu inżynieryjno-saperskiego w ramach realizacji wojewódzkiego programu ochrony ludności i obrony cywilnej na rok 2025
- Zakup zestawów fantomów wraz z defibrylatorami w ramach realizacji wojewódzkiego programu ochrony ludności i obrony cywilnej na rok 2025
- Modernizacja bazy techniczno-dydaktycznej Szkoły poprzez rozbudowę i przebudowę istniejących budynków warsztatów szkolnych - zaprojektuj i wybuduj.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 01 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
- Świadczenie usług komunalnych polegających na utrzymaniu czystości i porządku na terenie miasta Paczków w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych selektywnie oraz pozostałości z segregacji z posesji
- 687/NZ/2025 - Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z pasów drogowych będących w administrowaniu ZGN Wawer m.st. Warszawy.
- Oczyszczanie miasta Bydgoszczy.
- 3 353 680,00 PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





