Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-11
Ruda Śląska: Letnie oczyszczanie dróg na terenie miasta Ruda Śląska
Numer ogłoszenia: 158332 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9, w. 1291, fax 032 248 7348.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ruda-sl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Letnie oczyszczanie dróg na terenie miasta Ruda Śląska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Letnie oczyszczanie dróg na terenie miasta Ruda Śląska. Zakres prac objetych zamówieniem: 1. Letnie oczyszczanie dróg - zamiatanie. Oczyszczanie (usuwanie zanieczyszczeń, traw) mechaniczne i/lub ręczne nawierzchni dróg (jezdni na całej szerokości i długości w tym z tzw. pól martwych) w porze nocnej do godziny 8.00 dnia określonego w harmonogramie lub w zleceniu ich oczyszczenia (w przypadku dróg oczyszczanych poza harmonogramem) wraz z odsłonięciem całego krawężnika, oczyszczaniem znajdujących się w pasie drogowym zatok autobusowych i postojowych, nawierzchni wysepek, nawierzchni na łukach i skrzyżowaniach, torowisk tramwajowych wbudowanych w jezdnię po których odbywa się ruch kołowy, rozjazdów, łącznic (zjazdy, wyjazdy), opasek przyjezdniowych itp. elementów drogi o różnym stopniu zanieczyszczenia wraz z wywozem zebranych odpadów do miejsca unieszkodliwiania odpadów. Nawierzchnia musi być czysta. Zamiatanie winno odbywać się z takim skutkiem by pył i kurz nie unosiły się w powietrzu. Oczyszczanie nawierzchni dróg należy prowadzić również w przypadku powstałych utrudnień spowodowanych np. parkowaniem samochodów. 2. Polewanie. Zmywanie i polewanie (z wyłączeniem zraszania) dwukrotnie w ciągu dnia oczyszczonych dróg (jezdni na całej szerokości i długości) określonych w Załączniku Nr 6B w okresie letnim, w warunkach wysokich temperatur przez ok. 15 dni w czasie trwania umowy, w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy tj. : 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładaja taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.1. Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonywał usługę lub usługi obejmujace prace polegające na: oczyszczaniu dróg krajowych i/lub wojewódzkich i/lub powiatowych i/lub gminnych i/lub wewnętrznych na łączną kwote 250.000,00.- zł/brutto (z wyłączeniem zimowego odsnieżania i posypywania dróg). 1.2.2. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje przynajmniej 6 osobami do wykonywania niniejszego zamówienia. 1.2.3. Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej: - zamiatarką uliczną do czyszczenia dróg (samojezdną lub jako zestaw - ciągniony przez samochód przystosowany do gromadzenia śmieci z dróg) - zamiatającą bezpylnie, na mokro, o szerokości zamiatania powyżej 2000 mm - 4 szt., - polewarką do polewania i zmywania dróg o pojemności zbiornika nie mniejszej niż 8000 l i szerokości mycia powyżej 2000 mm - 1 szt. 1.3. Znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane zgodnie z należytą kontrolą jakości. W związku z powyższym wymagane jest posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością opartego na normach europejskich w zakresie utrzymania dróg (oczyszcania dróg). W przypadku składania oferty wspólnej (np. Konsorcjum) Zamawiający dopuszcza, aby powyższy warunek został spełniony łącznie - przez conajmniej 1 z podmiotów składających ofertę wspólną. Ocena spełniania warunków dokonywana bedzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajacych swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 4. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia. 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. 7. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska, plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, budynek A - I pietro pokój 129 - Wydział Zamówień Publicznych. Odpłatność za SIWZ - 4,29 zł (+ koszty przesyłki).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska, plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, budynek A - I pietro pokój 129 - Wydział Zamówień Publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
- Remont wraz z modernizacją kombajnu chodnikowego typu R-130 o numerze fabrycznym 50/11 dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba
- Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Rudzie Śląskiej, etap III - "Termomodernizacja hali widowiskowo-sportowej przy ulicy Hallera 16b"
- Świadczenie usług przewozowych w zakresie krajowego transportu drogowego rzeczy samochodem ciężarowym skrzyniowym z kierowcą o ładowności min. 8 ton, z monitoringiem dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Bielszowice.
- Świadczenie usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników UM, osób towarzyszących i dzieci (użytkownicy programu)
- Adaptacja budynku użytkowego na budynek mieszkalny przy ul. Bankowej 36a w Rudzie Śląskiej.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości budynków Sądu Rejonowego w Białogardzie oraz wokół budynków Sądu"
- usługi konserwacyjne i naprawcze.
- letnie i zimowe oczyszczanie terenów gminnych.
- usługi w zakresie sprzątania.
- Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kielce w sezonach zimowych 2005/2006, 2006/2007 i 2007/2008.
więcej: Usługi zamiatania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





