eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GóraRobota budowlana w zakresie wymiany stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi w budynku A SPZOZ w Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-16

Góra: Robota budowlana w zakresie wymiany stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi w budynku A SPZOZ w Górze
Numer ogłoszenia: 157771 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Górze , ul. Hirszfelda 8, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5432414, faks 065 5432251.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgora.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Robota budowlana w zakresie wymiany stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi w budynku A SPZOZ w Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi jedno niepodzielne zadanie i obejmuje: - wymianę demontaż i montaż 94 szt. okien skrzynkowych na okna rozwierane i uchylno- rozwierane, podział okien zgodny z załącznikami, okna z PCV, kolor biały - wymianę demontaż i montaż parapetów wewnętrznych na parapety z PCV , kolor biały w ilości 73 szt., powierzchnia do wymiany - 133,31 m2 2.1.1 Nowe okna zaprojektowano jako: profil pięciokomorowy, wzmocniony na całym obwodzie ościeżnicy i skrzydła wkładem z kształtowników stalowych zabezpieczonych powłoką cynkową, kolor biały okucie obwiedniowe o funkcji: rozwieranie, rozwieranie-uchylanie, rozszczelnianie, współczynnik przenikania ciepła dla szyby u = 1,1, parapety wewnętrzne komorowe z PCV z zakończeniami całość w kolorze białym 2.1.2 Nową stolarkę okienną należy osadzić w istniejących otworach. Osadzenie należy wykonać z użyciem kołków rozporowych na śruby, przestrzeń między ościeżnicą a ościerzem wypełnić pianką montażową, którą po zastygnięciu obrobić do powierzchni gładkiej, a następnie dokonać obróbki masą szpachlowo- gipsową na siatce od strony wewnętrznej oraz masą tynkarską od strony zewnętrznej. Do obrobienia i wyrównania powierzchni wnęki okiennej i drzwiowej można użyć płyt gipsowo-kartonowych. Dopuszcza się zastosowanie różnych sposobów obróbki w zależności od konstrukcji okna. Ze względu na to, że realizacja zadania odbywać się będzie na czynnym obiekcie szpitala, transport okien demontowanych oraz montowanych winien odbywać się bez utrudnień dla użytkowników obiektu. 2.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2.4. Realizacja robót odbywać się będzie w obiekcie czynnym. 2.5. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej po telefonicznym uzgodnieniu z Zamawiającym terminu. Brak przeprowadzenia wizji skutkuje wyłącznie ryzykiem Wykonawcy składającego ofertę. 2.6. Przedmiot zamówienia musi być wykonywany etapami uzgodnionymi z Zamawiającym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.38 - 45.42.11.38 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1 - 4 ustawy, tj.: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności a na potwierdzenie spełniania tego warunku załączy do oferty wymagane dokumenty, z których wynikać będzie, że Wykonawca jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda złożenia: - koncesji, zezwolenia, licencji jeśli taki dokument wymagany jest ustawowo; - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Pełnomocnictwa dla osób niewskazanych w KRS do występowania w imieniu Wykonawcy, w tym do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, w toku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku oferty grupy podmiotów np. konsorcjum Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo winno wskazywać zakres umocowania i być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców lub wspólnie spełniał wymagania, o których mowa w pkt 1. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Do formy i treści dokumentów składanych przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej postanowienia § 2 Rozporządzenia stosuje się odpowiednio; 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, , że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w ty okresie, zrealizował: - co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tzn.: wykonał robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł każda. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zamawiający żąda: - wykaz wykonanych robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania. Należy dołączyć dokument np.: referencje, protokoły odbioru końcowego robót potwierdzające należyte wykonanie zamówienia; 1.3. Wykażą że dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; - kierownik budowy - kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Do oferty należy dołączyć kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Wymagane co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami w zakresie objętym zamówieniem; 1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu potwierdzenia wyżej opisanego warunku Zamawiający żąda: - polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie niższej niż 150.000,00 zł z dodatkową klauzulą odpowiedzialności za podwykonawcę w przypadku udziału w wykonaniu zamówienia podwykonawcy. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda dokumentów wymienionych w Rozdziale IV niniejszej siwz. 3. Zgodnie z art. 44 ustawy Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie z art. 44 Pzp. o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych dokumentów na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.Jeśli w w dokument nie jest wymagany, należy dołączyć stosowne oświadczenie. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Pełnomocnictwa dla osób niewskazanych w KRS do występowania w imieniu Wykonawcy, w tym do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, w toku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku oferty grupy podmiotów np. konsorcjum Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Jeśli w w dokument nie jest wymagany, należy dołączyć stosowne oświadczenie. Polisa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w okresie realizacji umowy Złożona i właściwie podpisana oferta Przedmiar robót kosztorys ślepy wypełniony i podpisany Wykaz wykonanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia Informacja dotycząca pełnienia funkcji kierownika budowy Oświadczenie o gotowości podjęcia obowiązków kierownika budowy należy złożyć, gdy osoba ta nie jest pracownikiem Wykonawcy Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej. Brak oświadczenia - nie dokonanie wizji lokalnej skutkuje wyłącznie ryzykiem Wykonawcy Obliczenia współczynnika przenikania ciepła całego okna Dokumenty potwierdzające dopuszczenia stolarki PVC do stosowania w budownictwie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozgora.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Górze, ul. Hirszfelda 8, Pokój nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół opieki Zdrowotnej w Górze, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.