Ogłoszenie z dnia 2006-03-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: usługi drogowego transportu towarów przy bieżącym utrzymaniu dróg krajowych administrowanych przez Rejon w Piotrkowie Tryb. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Ewa Górak (044) 64976 46, ul. F.D. Roosevelta 9 lok. 13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi,Rejon w Piotrkowie Tryb., Ewa Górak (044) 6497647, ul. Południowa 17/19, 97-300 Piotrków Tryb., woj. łódzkie, tel. (044) 6497646, fax (044) 6497647, e-mail: gddkia.eg8.@wp.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, Rejon w Piotrkowie Tryb, Ewa Górak (044) 6497646, ul. Południowa 17/19, 97-300 Piotrków Tryb., woj. łódzkie, tel. (044) 6497646, fax (044) 6497647, e-mail: gddkia.eg8@wp.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, Rejon w Piotrkowie Tryb, Ewa Górak (044) 6497646, ul. Południowa 17/19, 97-300 Piotrków Tryb., woj. łódzkie, tel. (044) 6497646, fax (044) 6497647, e-mail: gddkia.eg8@wp.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 02. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi drogowego transportu towarów przy bieżącym utrzymaniu dróg krajowych administrowanych przez Rejon w Piotrkowie Tryb. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Usługi drogowego transportu towarów przy bieżącym utrzymaniu dróg krajowych administrowanych przez Bazy Materiałowe w Wodzinie i Jakubowie. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Drogi krajowe Nr A-1,1,8,12,71,i 91. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.12.20.00 - Usługi drogowego transportu towarów Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Usługi drogowego transportu towarów przy bieżącym utrzymaniu dróg świadczone w latach 2006-2009. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium dla zadania nr 1 i 2 po 1200 zł PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2ustawy. 2.Posiadaja potencjał techniczny - samochód ciężarowy o ładowności powyżej 5 Mg. 3. Nie zezwala się na podzlecanie zamówienia. 4. Spełniają pozostałe wymagania określone w SIWZ. Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich kryteriów w SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia tj. w zalezności od doświadczenia zawodowego, pozycji finansowej, potencjału kadrowego i innych istotnych informacji wykazanych w odpowiedziach Wykonawcy na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z załączonymi w SIWZ wymaganiami. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej, że przedmiot działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy od daty złożenia oferty 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty 4) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz, że spełnia wymogi określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie,że Wylkonawca spełnia warunki uczestnictwa w postępowaniu określone w SIWZ (art.44 ustawy Prawo Zamówień Publicnzych) 2. Aktualne zaświadczenie własciwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżlei Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogloszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma sidzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastepuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złozone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Posiadaja certyfikat kompetencji zawodowych w krajowym transporcie drogowym rzeczy na podst. art.38 ust. 3 ustawy z dnia 6 września 2001 r o transporcie drogowym (Dz. U Nr 125 poz. 1371 z 2002r z późniejszymi zmianami) 2. Posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy 3. Posiadają potencjał techniczny - samochód ciężarowy o ładowności powyżej 5 Mg 4. Stawija się do dyspozycji zamawiającego w ciągu 1 godziny od wezwania 5. Spełniają pozostałe warunki SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Przepisy Prawo o ruchu drogowym. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 04.05.2006, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: przelew na konto w Kredyt bank PBI SA II Oddział Łódź 68 1500 1546 1215 4005 6288 0000. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.05.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 08.05.2006, godzina 10:15, Sala konferencyjna Zamawiającego.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.03.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi drogowego transportu towarów przy bieżacym utrzymaniu dróg na Bazie Materiałowej w Wodzinie. 3) Zakres lub wartość: Usługi drogowego transportu towarów przy bieżącym utrzymaniu dróg Nr A-1, 1 ,12,71, 91 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.06.2006; termin dostawy: 31.05.2009. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi drogowego transportu towarów przy bieżacym utrzymaniu dróg na Bazie Materiałowej w Jakubowie. 3) Zakres lub wartość: Usługi drogowego transportu towarów przy bieżacym utrzymaniu dróg nr A-1, 1, 8 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.06.2006; termin dostawy: 31.05.2009.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie i odwożenie niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce w 2026 r.
- Usługi transportu sanitarnego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- "Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych."
- Przewóz dzieci z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Oławy do placówek oświatowych w 2026 roku
- Transport materiałów medycznych i worków do żywienia pozajelitowego z Apteki Szpitalnej USD do miejsca zamieszkania pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
- Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Dygowie i Czerninie w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





