Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-18
Szklarska Poręba: Wykonanie usług z zakresu zagospodarowania lasu - transport, sortowanie materiału sadzeniowego, naprawa istniejących grodzeń
Numer ogłoszenia: 153614 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Szklarska Poręba , ul. Krasińskiego 6, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 075 717-23-32, faks 075 7172360.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wroclaw.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług z zakresu zagospodarowania lasu - transport, sortowanie materiału sadzeniowego, naprawa istniejących grodzeń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Transport 3780 sztuk materiału sadzeniowego świerka 1/1 oraz zwiezienie pustych skrzynek i worków z pustymi pojemnikami. Zadanie nr 2 Sortowanie sadzonek w leśnictwie Kamienno Zadanie nr 3 Sortowanie materiału sadzeniowego - leśnictwo Kamieńczyk Dla zadania nr 4 naprawa istniejących grodzeń.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: a) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, b) Znajdujący się z sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, c) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605). Wykonawca winien oświadczyć, że spełnia warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 3. Arkusz kalkulacyjny wg ZAŁĄCZNIKA NR 3, 3A, 3B, 3C do SIWZ. 4. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605) tj.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605) w w dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 6. Zaakceptowany projekt umowy dla zadania nr 1 - załącznik nr 4 , dla zadań 2,3,4 - załącznik nr 4 a 7. Zgodnie z art. 23 ust. 1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W w/w przypadku Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 4 podpunktach a winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10. Dokumenty o których mowa w pkt 9 lit. a, b - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, a lit. c - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski i zawierające poświadczenia zgodnie z konwencją haską z 1961r. 11. W przypadku, gdy Wykonawca pochodzi z państwa, które nie podpisało konwencji haskiej dokumenty o których mowa w pkt 4 a winien złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski i zawierające poświadczenia przez polskie placówki konsularne, stosowanie do obowiązujących przepisów. Dokumenty, o których mowa w pkt 8 i w pkt 9 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. a) Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, zostanie wykluczony z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 PZP. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.wroclaw.lasy.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Szklarskiej Porębie ul. Krasińskiego 6 58-580 Szklarska Poręba w Sekretariacie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Transport 3780 sztuk materiału sadzeniowego świerka 1/1 oraz zwiezienie pustych skrzynek i worków z pustymi pojemnikami..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania należy przewieźć 3780 sztuk materiału sadzeniowego świerka 1/1 oraz zwiezienie pustych skrzynek i worków z pustymi pojemnikami. Do leśnicwa Kamienno ( balotowisko położone niedaleko Rozdroża Izerskiego) położonego około 12 km od szkółki należy dowieźć 3780 sztuk sadzonek, zwieźć 135 skrzynek i worki z 3780 sztukami pustych pojemników po sadzonkach. Praca obejmuje następujące czynności: 1. Ułożenie podestów na pojazdach w celu właściwego transportu sadzonek w szkółce Świeradów 2. Zabezpieczenie pasami skrzynek z sadzonkami pojemnikach K5. 3. Transport skrzynek z sadzonkami w pojemnikach K5 do leśnictw (miejsca rozładunku). Miejsca rozładunku wskazuje miejscowy leśniczy 4. Ręczny rozładunek pojemników z sadzonkami w pojemnikach K5 wraz z ich ułożeniem w balotowisku ( miejscu wskazanym przez miejscowego leśniczego) 5. Załadunek pustych skrzynek i worków z pustymi pojemnikami K5 na środek transportu w miejscu rozładunku skrzynek z sadzonkami 6. Transport pustych skrzynek po sadzonkach w pojemnikach K5 do Szkółki Świeradów oraz złożonych pustych pojemników zapakowanych w związanych workach 7. Pobranie od Kierownika Szkółki Świeradów worków na puste pojemniki K5 i dostarczenie ich z każdym ładunkiem sadzonek do leśnictwa. 8. Rozładunek pustych skrzynek na placu przy budynku administracyjnym Szkółki Świeradów, wraz z ich ułożeniem. 9. Rozładunek worków z pustymi pojemnikami wraz z ich ułożeniem w budynku gospodarczym Szkółki Świeradów 10. Łącznie do transportu jest około 3780 sztuk sadzonek w pojemnikach K5 co daje około 135 sztuk skrzynek. Skrzynka K5 zawiera 28 sadzonek. 11. Wymiary skrzynki: 40 x 25 x 14 cm 12. Przeciętna masa skrzynki z sadzonkami - 8 kg 13. Przeciętna wysokość sadzonek łącznie w pojemnikiem i skrzynką: świerk - 55 cm..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sortowanie sadzonek w leśnictwie Kamienno.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Praca polega na przesortowaniu materiału sadzeniowego w leśnictwach Kamienno: 9896 sztuk. Miejscowy terytorialnie leśniczy wskaże miejsce, w którym należy przesortować materiał sadzeniowy. Pracę należy wykonać ściśle według wskazań leśniczego - tzn: sadzonki nadające się do odnowień należy poukładać do pojemników Kostyrkiewicza, a nie nadające się do sadzenia powkładać do oddzielnych pojemników i złożyć w miejscu wskazanym przez miejscowego leśniczego. Na wykonanie tych zadań Zamawiający przewiduje w leśnictwie Kamienno 30 rbg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sortowanie materiału sadzeniowego - leśnictwo Kamieńczyk.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Praca polega na przesortowaniu materiału sadzeniowego w leśnictwie Kamieńczyk: 5920 sztuk. Miejscowy terytorialnie leśniczy wskaże miejsce, w którym należy przesortować materiał sadzeniowy. Pracę należy wykonać ściśle według wskazań leśniczego - tzn: sadzonki nadające się do odnowień należy poukładać do pojemników Kostyrkiewicza, a nie nadające się do sadzenia powkładać do oddzielnych pojemników i złożyć w miejscu wskazanym przez miejscowego leśniczego. Na wykonanie tych zadań Zamawiający przewiduje w leśnictwie Kamieńczyk -15 rbg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: naprawa istniejących grodzeń.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w ramach tego zadania należy: - w miejscach, gdzie nastąpiło przerwanie siatki należy ją złączyć drutem, - słupki, które zostały przewrócone należy ponownie wkopać i umocować na nich siatkę, Zabezpieczenie słupków i żerdzi przed deprecjacją, poprzez smarowanie preparatem ekologicznym z atestem: obojętny, nieszkodliwy dla środowiska ; bądź opalaniem. Preparat nanieść zgodnie ze schematem poniżej ( co najmniej tydzień przed wkopaniem), Rozwiezienie i rozniesienie słupków i żerdzi po powierzchni, Okorowanie słupków ( co najmniej jeden miesiąc przed smarowaniem), Wkopanie słupków ( należy wkopać słupek po wyschnięciu preparatu, którym zabezpiecza się słupki przed deprecjacją ), - w miejscach, gdzie przerwanie siatki nastąpiło z powodu leżącego wywrotu, bądź złomu należy drewno usunąć, a siatkę złączyć drutem, - w miejscach, gdzie nastąpiło podniesienie siatki np.: przez grzybiarzy, bądź turystów należy siatkę wyprostować i zabezpieczyć kołkami ( minimum 2 sztuki na 1 przęsło), - siatkę mocno porozrywaną należy wymienić na nową, - słupki uszkodzone należy wymienić na nowe (z drewna modrzewiowego, dębowego lub świerkowego, korowane, o średnicy w c. k nie mniejszej niż 12 cm ), - naprawić bramy i przełazy, - z miejsca wskazanego przez Leśniczego przywieźć materiały do naprawy ogrodzeń: siatka, słupki itp. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją Zamówienia: tj. robociznę, koszty transportu drewna i siatki z miejsc składowania do powierzchni objętej realizacją zadania oraz wartość zużytych materiałów (np. gwoździ, skobli, środka konserwującego drewno, drutu) itp. Zamawiający powierzy Wykonawcy siatkę, słupki grodzeniowe oraz żerdzie na zastrzały dokumentem WZ ( siatka) i kwitem wywozowym ( drewno ), z którego zużycia Wykonawca będzie musiał się rozliczyć..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI SZKLARSKA PORĘBA
więcej: przetargi SZKLARSKA PORĘBA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- Usługi finansowe: usługi ubezpieczeniowe, usługi bankowe i inwestycyjne.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r.
- Nadleśnictwo Łobez - usługi leśne i szkółkarskie 2006.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Bytów w 2006r.
- USŁUGI Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE OLSZTYNEK W 2006 r.
więcej: Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.