eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa notebook, oprogramowanie i urządzenie wielofunkcyjne.



Ogłoszenie z dnia 2007-08-29

Katowice: Dostawa notebook, oprogramowanie i urządzenie wielofunkcyjne.
Numer ogłoszenia: 152258 - 2007; data zamieszczenia: 29.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. A. Mielęckiego Śląskiej Akademii Medycznej, ul. Francuska 20-24, 40-027 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2591668, fax 032 2591671, 2554633.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskm.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa notebook, oprogramowanie i urządzenie wielofunkcyjne..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - Dostawa notebooka - 1 sztuka o wymaganych parametrach techniczno - eksploatacyjnych określonych w załączniku nr 6 do siwz. Pakiet nr 2 - Dostawa oprogramowania - 1 komplet / Licencja / Pakiet nr 3 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego - 1 sztuka o wymaganych parametrach techniczno - eksploatacyjnych określonych w załączniku nr 7 do siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2. Wybrany w wyniku niniejszego postępowania wykonawca zapewnia szkolenie użytkownika oraz instrukcję obsługi i dokumentację użytkownika w języku polskim. 3. Wybrany w wyniku niniejszego postępowania wykonawca dostarczy na swój koszt przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego. 4. Dostawa odbędzie się w dni pracy zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku włącznie do godz.14.00. 5. Oferowany przedmiot zamówienia winien być wyprodukowany nie wcześniej niż w 2007 roku. 6. Oferowany przedmiot zamówienia powinien posiadać oznakowanie zgodności CE. 7. Wymagane warunki gwarancji i serwisu: - Wymagany okres gwarancji co najmniej 24 miesiące od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje wszelkie wady przedmiotu zamówienia nie wynikające z winy Zamawiającego. W okresie gwarancji, Wykonawca jest zobowiązany dokonać naprawy lub wymiany przedmiotu zamówienia lub jego poszczególnych części także w przypadku, gdy konieczność naprawy lub wymiany jest wynikiem eksploatacyjnego zużycia urządzenia lub jego części z wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych jednorazowego użytku. - Wymagany czas reakcji serwisu wykonawcy 4 godzin od telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego. - Wymagany czas naprawy gwarancyjnej nie może przekroczyć 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku, gdy naprawa gwarancyjna nie zostanie wykonana w ww. okresie Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia urządzenia tożsamego z przedmiotem zamówienia do bieżącej eksploatacji przez Zamawiającego na własny koszt. - Wybrany w wyniku niniejszego postępowania Wykonawca zapewnia serwis pogwarancyjny. - W przypadku, gdy liczba napraw przedmiotu zamówienia przekroczy 3 naprawy wybrany w wyniku niniejszego postępowania wykonawca zobowiązany jest do wymiany urządzenia na nowe. - Konserwacja i przeglądy w okresie gwarancji będą realizowane nieodpłatnie przez wybranego w wyniku niniejszego postępowania Wykonawcę (zgodnie z obowiązującymi przepisami). - Wymagany okres zagwarantowania dostępności części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych przedmiotu zamówienia- min. 10 lat od daty zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany ceny w okresie obowiązywania umowy. 9. Termin płatności - do 30 dni od dnia dostawy przedmiotu zamówienia i doręczenia oryginału faktury. (Faktura winna być dostarczona wraz z towarem w czytelnie opisanej kopercie). 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. 12. Spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał wg. zasady: spełnia bądź nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty według druku stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oświadczeń według druku stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawniona/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularze cenowe według druku stanowiącego załączniki nr 3, 4, 5 do siwz. / na który złożono ofertę/ 5. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. deklaracja zgodności CE. 6. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawniona/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz wymaganych parametrów techniczno - eksploatacyjnych przedmiotu zamówienia według druki stanowiącego załącznik nr 6, 7 do siwz. / na który złożono ofertę/ 7. Skrócony opis oferowanych produktów (np. foldery, ulotki).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskm.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. A. Mielęckiego Śląskiej Akademii Medycznej ul. Francuska 20 - 24 40-027 Katowice Pokój nr 3 Budynek administracji.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. A. Mielęckiego Śląskiej Akademii Medycznej ul. Francuska 20 - 24 40-027 Katowice Pokój nr 3 Budynek administracji.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa notebooka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - Dostawa notebooka - 1 sztuka o wymaganych parametrach techniczno - eksploatacyjnych określonych w załączniku nr 6 do siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - Dostawa oprogramowania - 1 komplet / Licencja /.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego - 1 sztuka o wymaganych parametrach techniczno - eksploatacyjnych określonych w załączniku nr 7 do siwz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.20-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.