To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-11
Polkowice: Rozbudowa budynku dydaktycznego DWSPiT w Polkowicach przy ul. Skalników 6b etap III - dostawa wyposażenia meblowego - część A, B i C.
Numer ogłoszenia: 152093 - 2014; data zamieszczenia: 11.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207652 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Techniki w polkowicach, ul. Skalników 6b, 59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 746 53 53, faks 0-76 746 53 52.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: niepubliczna uczelnia wyższa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku dydaktycznego DWSPiT w Polkowicach przy ul. Skalników 6b etap III - dostawa wyposażenia meblowego - część A, B i C..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego: a)dostawa - transport, rozładunek, wniesienie mebli do budynku dydaktycznego, b)montaż - rozpakowanie, skręcenie, regulacja ustawienie lub zawieszenie mebli w pomieszczeniach budynku dydaktycznego, c)uporządkowanie miejsca montażu - posprzątanie, usuniecie opakowań z budynku i ich zdeponowanie na koszt Wykonawcy, d)udział w naradach, konsultacjach oraz czynnościach odbiorowych , e)udzielenie rękojmi i gwarancji z podziałem na części.: Część A : przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż -stołów, -stolików, -szaf biurowych, aktowych, -kontenerów i uchwytów na komputer, -biurek, -sof, -krzeseł i stołów w klubie studenckim, -wieszaków stojących ma ubrania, -koszy na śmiecie, -szafek pod zlewozmywak 2-komorowy, -szafek kuchennych, lodówek podblatowych, blatów i regałów na indywidualne zamówienie jako wyposażenie pomieszczeń edukacyjnych, laboratoriów, pomieszczeń biurowych, socjalnych i porządkowych, aneksów kuchennych, klubu studenckiego, korytarzy (rekreacji) Przedmiot umowy został określony w specyfikacji technicznej dostawy cześć A zawierającej wymagane ilości dostarczanego wyposażenia meblowego, wymagania realizacyjne, techniczne, jakościowe i eksploatacyjne, Część B : przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż : -krzeseł biurowych (obrotowych, na kółkach), -krzeseł stacjonarnych, -krzeseł ze składanymi siedziskami (audytoryjnych), -foteli obrotowych, -metalowych regałów magazynowych, -metalowych szaf archiwum, -metalowych szaf szatniowych (szaf pracowniczych), -metalowych wieszaków szatni zbiorowej, jako wyposażenie pomieszczeń edukacyjnych, laboratoriów, pomieszczeń biurowych i technicznych. Przedmiot umowy został określony w specyfikacji technicznej dostawy cześć B zawierającej wymagane ilości dostarczanego wyposażenia meblowego, wymagania realizacyjne, techniczne, jakościowe i eksploatacyjne, Część C : przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż w sali audytoryjnej 3/16 foteli składanych (tzn. z uchylnym siedziskiem), z tapicerowanym profilowanym oparciem i siedziskiem, z pulpitem roboczym ze sklejki chowanym w nodze - 118 szt. Przedmiot umowy został określony w specyfikacji technicznej dostawy cześć C zawierającej wymagane ilości dostarczanego wyposażenia meblowego, wymagania realizacyjne, techniczne, jakościowe i eksploatacyjne, Uwaga : z przedmiotu zamówienia części A, B i C wyłączona jest dostawa sprzętu AGD kuchni, chłodni i magazynu zaplecza kuchennego oraz mebli gastronomicznych. Zamawiający wymaga udzielenia 5 lat gwarancji jakości oraz rękojmi za wady na każdą z części zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Rozbudowa budynku dydaktycznego DWSPiT w Polkowicach przy ul. Skalników 6b - etap III - dostawa wyposażenia meblowego - część B.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MPC Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Magdalena Podrez - Raczycka, ul. Nenckiego 175/2, 52-213 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 252032,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 306439,74
Oferta z najniższą ceną: 306439,74 / Oferta z najwyższą ceną: 306439,74
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Wymiana odcinka sieci ciepłowniczej i przyłączy c.o. w rejonie ul. Legnicka 15 - Hubala 36 w Polkowicach."
- " Modernizacja węzła c.o. w budynku Skalników 4 w Polkowicach".
- " Modernizacja węzła c.o. w budynku Targowa 8 w Polkowicach."
- Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego
- " Modernizacja węzła c.o. w budynku Skalników 26 w Polkowicach."
- "Odtworzenie terenu po usunięciu awarii sieci wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie gminy Polkowice"
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą wyposażenia w ramach projektu "Ożywienie strefy mieszkańców poprzez zagospodarowanie i nadanie nowych funkcji Starówce w Lubsku"
- dostawa mebli biurowych oraz dźwigu basenowego dla osób ze szczególnymi potrzebami w tym osób z niepełnosprawnością
- "Dostawa i montaż wyposażenia budynku usługowego dla Gdańskiego Ośrodka Pomocy Psychologicznej dla Dzieci i Młodzieży (GOPP) przy ul. Skrajnej 5 w Gdańsku"
- "Dostawa i montaż wyposażenia budynku usługowego dla Miejskiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności (MZON) przy Gdańskim Centrum Świadczeń, przy ul. Skrajnej 5 w Gdańsku"
- Modernizacja (remont i przebudowa infrastruktury edukacyjnej) budynku ZSL w Słubicach
- Zakup 17 krzeseł do sali konferencyjnej Biura Dziekana Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych PW przy ul. Nowowiejskiej 15/19 z dowozem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.