eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZAKUP SPRZĘTU DOSTĘPOWEGO DO SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-04

Warszawa: ZAKUP SPRZĘTU DOSTĘPOWEGO DO SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 151056 - 2008; data zamieszczenia: 04.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6038608. 6037691, fax 022 6037642.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zamowienia.policja.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPRZĘTU DOSTĘPOWEGO DO SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup sprzętu dostępowego do systemów informatycznych.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedno lub dwa zadania, z niżej wymienionych:Zadanie nr 1. 21 kompletów komputerów (jednostka centralna z oprogramowaniem)21 sztuk monitorów LCD Zadanie nr 2. 21 sztuk drukarek laserowych 3. Szczegółowy opis w zakresie przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ.4. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: 4.1 Dla zadania nr 1: A. Jednostki centralne z oprogramowaniema) energooszczędności określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady nr 106/2008 z dnia 15 stycznia 2008r., b) emisji dźwięków (głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosząca maksymalnie 26 dB),c) dotyczące ograniczania stosowania niektórych niebezpiecznych substancji w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, zawarte w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2002/95/WE z dnia 27 stycznia 2003r. (oraz wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie (Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych), pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006, w szczególności normę ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram),d) uprawniającego do otrzymania certyfikatu CE dla oferowanego sprzętu,e) dostarczony sprzęt i zainstalowane na nim oprogramowanie musi być kompatybilne z systemami z rodziny Microsoft.B. Monitor LCDa) oferowany sprzęt musi być wyprodukowany zgodnie z normami MPR-III; TCO 99; ISO 13406-2,b) uprawniającego do otrzymania certyfikatu CE dla oferowanego sprzętu. 4.2 Dla zadania nr 2:A. Drukarki laserowea) oferowany sprzęt musi być wyprodukowany zgodnie z normami ISO 9001 i ISO 14001,b) uprawniającego do otrzymania certyfikatu CE dla oferowanego sprzętu. 5. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, dostarczany w oryginalnym opakowaniu producenta oraz zabezpieczony przed zawilgoceniem, wysunięciem lub uszkodzeniami mechanicznymi.6. Wykonawca w zadaniu nr 1 na oferowany sprzęt, udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji, jednakże nie krótszej niż gwarancja producenta.7. Wykonawca w zadaniu nr 2 na oferowany sprzęt, udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji, jednakże nie krótszej niż gwarancja producenta.8. Miejsce realizacji zamówienia: Komenda Stołeczna Policji, 00-150 Warszawa, ul. Nowolipie 2.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.10.Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.11.Zakres zamówienia - poniżej 133 000 EURO.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.2. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą odpowiednio:a. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 Ustawy,b. dokumentów żądanych przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,c. oświadczenia potwierdzającego spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego (odpowiednio do zadania).2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: Wykonawca (spełnia) warunki albo (nie spełnia) warunków. Warunki udziału w postępowaniu odnoszą się odpowiednio do zadania nr 1 i zadania nr 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Wykonawca złoży następujący dokument:Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające, ze dostarczony sprzęt spełnia normy i wymagania (odpowiednio do zadania).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.policja.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych 00-150 Warszawa, ul. Nowolipie 2. Opłata za specyfikację: 7,25 PLN. (wpłaty na konto Zamawiającego nr 49 1010 1010 0056 5613 9150 0000)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Komenda Stołeczna Policji 00-150 Warszawa, ul. Nowolipie 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup sprzętu dostępowego do systemów informatycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1. 21 kompletów komputerów (jednostka centralna z oprogramowaniem) 21 sztuk monitorów LCD.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup sprzętu dostępowego do systemów informatycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2. 21 sztuk drukarek laserowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.