eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ceków › Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Ceków-Kolonia - dostosowanie oraz wyposażenie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-18

Ceków: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Ceków-Kolonia - dostosowanie oraz wyposażenie
Numer ogłoszenia: 148466 - 2015; data zamieszczenia: 18.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100360 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ceków-Kolonia, Ceków-Kolonia 51, 62-834 Ceków, woj. wielkopolskie, tel. 062 7631002, faks 062 7631151.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Ceków-Kolonia - dostosowanie oraz wyposażenie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie pomieszczeń i wyposażenia a w szczególności: zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, artykułów plastycznych, zabawek, montaż, mebli i wyposażenia sal, kuchni, szatni, toalet oraz zakup i dostawa sprzętu RTV, AGD, ICT w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu edukacji dzieci w oddziałach przedszkolnych w Kosmowie, Morawinie i Kamieniu. Wykaz rzeczowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawarty został : A) Dla części I Wyposażenie - Zakup i dostawa artykułów plastycznych, zabawek i pomocy dydaktycznych, montaż mebli do sal i szatni, wyposażenia wypoczynkowego i wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki - w załączniku Nr 6.1 SIWZ B) Dla części II Dostosowanie pomieszczeń - Zakup i dostawa, montaż wyposażenia do toalet, do kuchni oraz utrzymania czystości - w załączniku Nr 6.2 SIWZ C) Dla części III - Wyposażenie - Zakup i dostawa sprzętu AGD w załączniku Nr 6.3 SIWZ D) Dla części IV - Wyposażenie - Zakup i dostawa sprzętu ICT - w załączniku Nr 6.4 SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.51.44.00 - Automatyczne zasobniki na ręczniki papierowe 39.71.23.00 - Aparaty do suszenia rąk 39.14.40.00 - Meble łazienkowe 38.62.20.00 - Lustra 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 44.41.13.00 - Umywalki 44.41.17.40 - Miski klozetowe 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 37.52.00.00 - Zabawki 37.80.00.00 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne 44.81.20.00 - Farby do celów artystycznych 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 39.10.00.00 - Meble 39.17.30.00 - Meble do przechowywania 39.71.11.30 - Chłodziarki 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW PLASTYCZNYCH, ZABAWEK I POMOCY DYDAKTYCZNYCH, MONTAŻ MEBLI DO SAL I SZATNI, WYPOSAŻENIA WYPOCZYNKOWEGO I WYPOSAŻENIA ZAPEWNIAJĄCEGO BEZPIECZNE WARUNKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EDU Pracownia Marcin Kościelak, ul. Budziszyńska 8/10, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75036,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65912,01

  • Oferta z najniższą ceną: 65912,01 / Oferta z najwyższą ceną: 98854,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO TOALET, KUCHNI ORAZ UTRZYMANIA CZYSTOŚCI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe, EL-Hydro s.c., Zawierucha, Ogłoza, Suchowola 6, 26-020 Chmielnik, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11372,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9850,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21134,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU AGD.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 13p, Grzegorz Kociumbas, ul. Kosmiczna 22, 52-226 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36506,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45829,80

  • Oferta z najniższą ceną: 45829,80 / Oferta z najwyższą ceną: 47662,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU ICT.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.PAXER, Grzegorz Papych, ul. Krotoszyńska 133, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42928,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35941,83

  • Oferta z najniższą ceną: 35941,83 / Oferta z najwyższą ceną: 45734,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.