Ogłoszenie z dnia 2025-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00198871/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘC DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 7 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe nr 7 im. Misia Uszatka w Turku
1.3.) Oddział zamawiającego: Przedszkole Samorządowe nr 7 w Turku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310517766
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Wyzwolenia 1a
1.5.2.) Miejscowość: Turek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@przedszkole-uszatek.turek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole-uszatek.turek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/miasto_turek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘC DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 7 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc0586a0-3e64-4c6d-b70d-b1c0c6872de5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293758
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00170799/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 1) Organizacja i przeprowadzenie zajęć dodatkowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, Działanie 10.1 Rynek pracy, kształcenie i aktywne społeczeństwo wspierające transformację gospodarki - Projekt pn.: ,,Podniesienie jakości edukacji w przedszkolach na terenie Gminy Miejskiej Turek”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00198871
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPTu7/22/221/2214/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja i przeprowadzenie zajęć z dogoterapiiZającie z dogoterapii (kynoterapii) prowadzone przez wykwalifikowanego i kompetentnego specjalistę – dogoterapeutę (kynoterapeutę). Wymagane jest posiadanie przez osobę prowadzącą zajęcia zaświadczenia instruktora rekreacji ruchowej o specjalizacji: dogoterapia . Zajęcia z dogoterapii powinny być prowadzone w oparciu o scenariusz z jasno określonymi celami. Pies terapeuta musi legitymować się stosownymi certyfikatami z odbytych szkoleń i testów sprawdzających.
Zajęcia grupowe przeznaczone dla 6 grup przedszkolnych. Każda grupa liczy ok. 20 dzieci.
Łącznie do realizacji w okresie wykonywania zamówienia 120 godzin zajęć. Zajęcia 1 raz w miesiącu dla każdej z grup przedszkolnych. Realizacja zajęć w okresie trwania roku szkolnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 47040,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja wyjazdowych zajęć przyrodniczych „W zagrodzie z naturą”:Zajęcia wyjazdowe organizowane w zagrodzie agroturystycznej w obrębie do 50 km od siedziby Przedszkola Samorządowego nr 7. Zajęcia organizowane w formie warsztatowej, z możliwością przeprowadzania przez dzieci prostych
doświadczeń przyrodniczych w grupach lub indywidualnie.
Warsztaty wyjazdowe muszą odbywać się po bezpłatnym 5 godzinnym czasie nauczania obowiązującym w przedszkolu.
Warsztaty będą dla dzieci zajęciami dodatkowymi. Czas trwania zajęć wyjazdowych: ok. 3 godziny.
Zajęcia wyjazdowe zaplanowano do realizacji:
• w roku 2025 (z wyłączeniem okresu wakacyjnego) – 4 wyjazdy
• w roku 2026 (z wyłączeniem okresu wakacyjnego) – 4 wyjazdy
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zaplanowanej ilości wyjazdów w danym roku poprzez przesunięcie wyjazdu lub wyjazdów pomiędzy ustalonymi latami.
Łącznie zaplanowano organizację 8 zajęć wyjazdowych dla grup liczących min. 25 dzieci.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1-2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia - Część 2 oraz projekt umowy – Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
60140000-1 - Nieregularny transport osób
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 32192,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 20 maja 2025 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, informując jednocześnie wybranego Wykonawcę o wyborze złożonej przez niego oferty jako najkorzystniejszej, zgłaszając tym samym gotowość do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 04 czerwca 2025 r. wybrany Wykonawca przekazał Zamawiającemu pismo, w którym wskazał na odmienne rozumienie przez Zamawiającego i Wykonawcę opisanych w dokumentacji zamówienia regulacji w zakresie czasu trwania zajęć, uniemożliwiające Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę wskazaną w ofercie. Zamawiający w odpowiedzi pismem z dnia 06 czerwca 2025 r. podtrzymał swoje stanowisko w zakresie przekonania o prawidłowości opisu ilości godzin zajęć wymaganych do przeprowadzenia w zakresie danej części postępowania. W rezultacie nie uzyskania zgody Zamawiającego na zwiększenie budżetu na realizację Części 1 zamówienia, wybrany Wykonawca poinformował pismem z dnia 09 czerwca 2025 r. o odstąpieniu od podpisania z Zamawiającym umowy na organizację i przeprowadzenie zajęć z dogoterapii.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POWER MOTIVE RYSZARD GACA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 359781591
7.3.3) Ulica: CEGIELNIANA
7.3.4) Miejscowość: GDÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 32-420
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-23 do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z TURKU
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i przeprowadzenie cyklu szkoleń online dla kadry podmiotów ekosystemu innowacji oraz młodych naukowców Pomorza Zachodniego
- Organizacja wypoczynku zimowego i letniego w formie półkolonii w latach 2026-2027 wraz z działaniami o charakterze animacyjnym
- Organizacja wyjazdów na zajęcia edukacyjne dla uczestników projektu "Kompetencje na + w Sercu Kaszub"
- Grupy wsparcia i warsztaty wzmacniające
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2026".
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych (SUO) w miejscu zamieszkania odbiorców (Gmina Wronki) w 2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





