Ogłoszenie z dnia 2025-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00236241/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SPRZĄTANIE I UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI W TEATRZE SYRENA.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Syrena
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Litewska 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-589
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@teatrsyrena.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrsyrena.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a67f8363-ab4e-4417-8db9-9fd69911e1891.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SPRZĄTANIE I UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI W TEATRZE SYRENA.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a67f8363-ab4e-4417-8db9-9fd69911e189
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293756
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046913/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sprzątanie i utrzymywanie czystości w Teatrze Syrena
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236241
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TS/1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 429670,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na sprzątaniu i utrzymaniu czystości w obiekcie Teatru Syrena mieszczącego się w Warszawie przy ul. Litewskiej 3 oraz terenów zewnętrznych wokół Teatru, wraz z dostawą niezbędnych narzędzi, maszyn, środków do utrzymania czystości oraz środków higieny sanitarnej.
Wykonywanie usług sprzątania będzie się odbywało:
a. W przypadku sprzątania wewnątrz - w systemie ciągłym 7 dni w tygodniu (zarówno w dni robocze jak i w dni ustawowo wolne od pracy i dni świąteczne), zgodnie
z zapotrzebowaniem Teatru wynikającym z repertuaru i teatralnego planu pracy,
z uwzględnieniem wyjątków od sprzątania codziennego, o których mowa w dalszej części Opisu Przedmiotu Zamówienia.
b. W przypadku sprzątania na zewnątrz – może się odbywać do 7 dni w tygodniu (zarówno w dni robocze jak i w dni ustawowo wolne od pracy i dni świąteczne) zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem Teatru,
Zamawiający przewiduje następujący sposób rozliczania się za wykonywaną usługę:
a. Ryczałtowy za usługę sprzątania wewnątrz teatru, ze stałą miesięczną kwotą wynagrodzenia płaconą Wykonawcy za miesiące: kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień (tzw. ryczałt miesięczny za miesiące przypadające w okresie wiosenno-letnim) oraz ze stałą miesięczną kwotą wynagrodzenia płaconą Wykonawcy za miesiące: październik, listopad, grudzień, styczeń, luty, marzec (tzw. ryczałt miesięczny za miesiące przypadające w okresie jesienno-zimowym). Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia zakresu świadczonej usługi sprzątania wewnątrz (całkowita rezygnacja ze sprzątania danego dnia) - łącznie do 60 dni w trakcie trwania umowy. W takim przypadku Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie w wysokości proporcjonalnej do zakresu faktycznie świadczonych usług w związku ze zmniejszeniem zapotrzebowania. Zmniejszone miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe będzie wówczas obliczane według wzoru: R x D, gdzie R - to kwota netto ryczałtu za dany miesiąc podzielona przez ilość dni w miesiącu, a D - to ilość dni w miesiącu po odjęciu dni wyłączonych całkowicie ze sprzątania / w których sprzątanie się nie odbywało. Powyższy sposób rozliczania będzie stosowany odpowiednio także w przypadku rozpoczęcia/zakończenia świadczenia usługi w trakcie miesiąca.
b. Godzinowy za usługę sprzątania terenów zewnętrznych wokół teatru – w tym wypadku rozliczenie odbywać się będzie za faktyczną ilość godzin sprzątania zewnętrznego w miesiącu, zgodnie ze zleceniem i zapotrzebowaniem Zamawiającego. Jednorazowe sprzątniecie całego terenu zewnętrznego nie powinno przekroczyć 1 roboczogodziny (1 rg.= 60 min). Przewiduje się, że maksymalna ilość godzin przeznaczanych na sprzątanie zewnętrzne nie przekroczy łącznie 280 godzin w trakcie całej umowy, a minimalna nie będzie mniejsza łącznie w trakcie całej umowy, niż 100 godzin.
Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na umowę o pracę co najmniej 3 osób w wymiarze 1/2 etatu każda, wykonujących usługę sprzątania i utrzymywania czystości w obiekcie Zamawiającego.
Wykonawca będzie zobowiązany do posiadania w okresie obowiązywania umowy ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przy wykonywaniu czynności objętych niniejszą umową na kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 zł (słownie złotych: czterysta tysięcy). Umowa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej co najmniej powinna obejmować swoim zakresem odpowiedzialność za szkody w mieniu pod kontrolą oraz czyste straty finansowe wyrządzone Zamawiającemu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 437132,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 628305,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 437132,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Security & Cleaning System Spółka z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Security & Cleaning System Spółka z o.o. Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020289114
7.3.3) Ulica: Racławicka 15/19
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-149
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Medica CIB Spółka z o.o. oraz Spectre Security Spółka z o.o.
Łącznie podwykonawcy do 75% zakresu usługi.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SECURITY & CLEANING SYSTEM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"SECURITY & CLEANING SYSTEM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 437132,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-10 do 2026-07-098.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont jadalni.
- Dostawa sprzętu techniki specjalnej
- Dostawa materiałów i sprzętu gospodarczego
- Dostawa spektrometru wielkości cząstek (APS)
- Dostawa jednorazowych adapterów do podciśnieniowych systemów pobierania krwi.
- Zabudowa brzegów potoku Radoń w formie narzutu kamiennego ciężkiego w miejscu wystąpienia wyrw brzegowych - odcinkowo w km 1+000-1+850, wraz z usunięciem wyrw dennych i brzegowych w m. Godziszów ...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska oraz utrzymanie czystości na posesjach przynależnych do budynku wraz z parkingami (...)
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i gospodarczych w obiektach użytkowanych przez Ekosystem sp. z o.o. we Wrocławiu
- Letnie oczyszczanie ulic miejskich na terenie Gminy Miasta Brodnicy
- Dostawa środków czystości dla potrzeb KWP w Kielcach
- Usługi utrzymania obiektów, których zarządcą jest Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Lipnie Sp. z o.o.
- Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
więcej: Środki czyszczące i polerujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.