Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-19
Racibórz: Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenach miasta Racibórz
Numer ogłoszenia: 147779 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Racibórz , ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 7550710, faks 032 7550725.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipraciborz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenach miasta Racibórz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu czystości i porządku na terenach Miasta Racibórz, która obejmuje: I. Letnie i zimowe utrzymanie czystości i porządku na terenie Miasta Racibórz: 1) Oczyszczanie dróg gminnych (utrzymanie letnie, jesienne). 2) Obsługa dyspenserów z torebkami papierowymi na psie odchody zlokalizowanych na terenie miasta Raciborza. 3) Utrzymanie wybiegu i toalety dla psów. 4) Odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej (utrzymanie zimowe). II. Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni miejskiej: 1) Utrzymanie trawników. 2) Oczyszczanie terenów zieleni miejskiej z zebraniem i wywozem zanieczyszczeń. 3) Oczyszczanie terenów zieleni miejskiej z liści. 4) Utrzymanie zimowe alejek, schodów i ścieżek rowerowych na terenach zieleni miejskiej. 5) Przygotowaniu terenu zieleni miejskiej dla potrzeb zorganizowania imprezy. III. Utrzymanie zieleni w pasach drogowych: 1) Wykaszanie mechaniczne zachwaszczonych powierzchni oraz nieużytków. 2) Koszenia powierzchni trawnikowych. 3) Wygrabianie liści. IV. Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych: 1) Utrzymanie przystanków w okresie letnim. 2) Utrzymanie przystanków w okresie zimowym. 3) Opróżnianie koszy na śmieci zlokalizowanych przy przystankach komunikacyjnych. 4) Mycie wiat przystankowych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 20000 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na letnim i zimowym utrzymaniu dróg o powierzchni co najmniej 350 000 m2 i chodników o powierzchni co najmniej 46 000 m2, oraz - wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na koszeniu terenów zielonych o powierzchni co najmniej 400 000 m2.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1) Zmiana wynagrodzenia brutto w związku ze zmianą przepisów prawa, w szczególności prawa podatkowego, które będą miały wpływ na wysokość wynagrodzenia. 2) Zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą zakresu rzeczowego lub rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części usług. 3) Dopuszcza się przesuwanie środków pomiędzy poszczególnymi pracami przeznaczonymi do wykonania usług ujętych w umowie, przesunięcie środków oraz zakresu rzeczowego następuje w formie protokołu zatwierdzonego przez Wykonawcę i Zamawiającego. 4) Przewiduje się zmianę terminu wykonania umowy, wstrzymania i wznowienia ze względu na zmianę mającą wpływ na termin wykonania umowy: a) niesprzyjające warunki atmosferyczne takie jak: obfite opady śniegu, deszczu, gradu, co uniemożliwia poszczególnych prac ze względu na zasady wynikające ze sztuki ogrodniczej, b) działania sił natury, uznane za stan klęski żywiołowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipraciborz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta, Referat Zamówień Publicznych, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2013 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta, Referat Zamówień Publicznych, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do oznaczeń z zakresu badań hematologicznych oraz dzierżawa dwóch analizatorów hematologicznych dla RCKiK w Raciborzu
- Dostawa różnych produktów spożywczych na II półrocze 2025 r.
- Zakup 14 fabrycznie nowych komputerów do zastosowań biurowych typu All-In-One wraz z oprogramowaniem Microsoft Office Home & Business 2024.
- Dostawa świeżych warzyw i owoców na II półrocze 2025 r.
- Dostawa mleka i produktów mleczarskich na II półrocze 2025 r. z podziałem na części: Część I - Dostawa mleka i produktów mleczarskich, Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy.
- Projekt budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Słowackiego, Matejki i Żeromskiego w Raciborzu
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stworzenie zielonej przestrzeni w Łazach poprzez zagospodarowanie skweru przy ul. Różanej
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z modernizacją psiego wybiegu na terenie Parku Krowoderskiego, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Zagospodarowanie terenu w ramach projektu SBO pn. "Ładnie koło pętli na Wiosny Ludów w Szczecinie działka nr 4/4 obr. 2035"
- Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: B. Prusa, J. Poniatowskiego, Oleśnicka, Żeromskiego we Wrocławiu.
- Inwestycja odtworzeniowa zabytkowego budynku willa "Grzybowskich" - etap III: wykonanie remontu obiektu wraz z dostosowaniem do nowej funkcji "Centrum Nietoperza"
- "Modernizacja ulic w Rumi z podziałem na części".
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.