Ogłoszenie z dnia 2025-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00185582/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
- 2025/BZP 00240455/01 - Wynik z dnia 2025-05-21
- 2025/BZP 00240475/01 - Wynik z dnia 2025-05-21
- 2025/BZP 00240553/01 - Wynik z dnia 2025-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
" Dostawa aktywnych dedykowanych ochronników słuchu wraz z urządzeniami łączności dla Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu "
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 4101
1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Komandosów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150560518
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 35
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 261926227
1.5.8.) Numer faksu: 26101380
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.jeziorowska@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jwk.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jwk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
" Dostawa aktywnych dedykowanych ochronników słuchu wraz z urządzeniami łączności dla Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu "2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20418a32-fe53-46fa-bf5b-53fe47791916
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00240429
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00106066/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 25-aktywne dedykowane ochronniki słuchu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185582
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 24/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 730000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 : Aktywne ochronniki słuchu - zestaw duży szczegółowo opisany w załączniku nr 6 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 32360000-4 - Urządzenia komunikacji wewnętrznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18143000-3 - Akcesoria ochronne
4.5.5.) Wartość części: 499000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Zestawy kamuflowane do radiotelefonów szczegółowo opisane w załączniku nr 6 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32360000-4 - Urządzenia komunikacji wewnętrznej
4.5.5.) Wartość części: 107000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3: Dodatkowe akcesoria i wyposażenie szczegółowo opisanych w załączniku nr 6 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32360000-4 - Urządzenia komunikacji wewnętrznej
4.5.5.) Wartość części: 41000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4: Aktywne ochronniki słuchu - zestaw mały szczegółowo opisanych w załączniku nr 6 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32360000-4 - Urządzenia komunikacji wewnętrznej
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5: Kamuflowane ochronniki słuchu szczegółowo opisanych w załączniku nr 6 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 18143000-3 - Akcesoria ochronne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32360000-4 - Urządzenia komunikacji wewnętrznej
4.5.5.) Wartość części: 33000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 496870,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 496870,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 496870,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Megmar Logistics & Consulting Sp. Z.O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 775-26-37-229
7.3.3) Ulica: Marii Skłodowskiej - Curie 10,
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MEGMAR LOGISTICS & CONSULTING" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"MEGMAR LOGISTICS & CONSULTING" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 496870,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Przygotowanie, dostawa i wydawanie gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkół Podstawowych w Lublińcu w okresie od września 2025r. do czerwca 2026r.
- Modernizacja i przebudowa drogi powiatowej 2010 S na odcinku Panoszów - granica powiatu
- Dostawa odzieży dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
- Zaprojektowanie i budowa regionalnej trasy rowerowej nr 605 na terenie Gminy Lubliniec
- Modernizacja i przebudowa drogi powiatowej 2318 S
więcej: przetargi w Lublińcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.