Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-22
Gdynia: Wykonanie, dostawa i montaż elementów wystawy stałej Muzeum Miasta Gdyni przy ul.Zawiszy Czarnego 1 w Gdyni
Numer ogłoszenia: 147003 - 2007; data zamieszczenia: 22.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Miasta Gdyni, ul. Starowiejska 30, 81-356 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 0-58 621-90-73, 621-62-18, fax 0-58 621-90-73, 621-62-18.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mm.pl/~mmg
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samarządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa i montaż elementów wystawy stałej Muzeum Miasta Gdyni przy ul.Zawiszy Czarnego 1 w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5 - druki wielkoformatowe Zadanie 6 - nagrania dźwiękowe Zadanie 7 - wykonanie manekinów Zadanie 8 - wykonanie strojów do manekinów Zadanie 9 - montaż wystawy Zadanie 10 - siedziska/krzesła
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 32.58.30.00 - Nośniki danych i głosu Kod CPV wg słownika 2008: 32.58.30.00 - Nośniki danych i głosu Oryginalny kod CPV: 28.00.00.00 - Gotowe wyroby i materiały Kod CPV wg słownika 2008: 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany 18.22.32.20 - 18.22.32.20 Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: -zgodne z art.22 ust.1 Ustawy -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy: a)złożą ofertę w wyznaczonym terminie - rozdz.II pkt.6.0 specyfikacji b)złożona oferta będzie spełniać wymogi zawarte w instrukcji dla oferentów - rozdz.II pkt.1 (opis sposobu przygotowania oferty) c)złożona oferta musi zawierać wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty - zgodnie z rozdz. II pkt.3.0 specyfikacji d)oferty z propozycją terminu wykonania nie zgodnym z wymaganym - zostaną odrzucone e)oferty z propozycją gwarancji nie zgodną z wymaganą - zostaną odrzucone
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz z ofertą wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy 2.Do formularza ofertowego należy dołączyć: a)pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie oraz każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi dołączyć dokumenty zgodnie z rozdz. II pkt.3 specyfikacji b)wykaz części zamówienia, których realizację wykonawca powierzy podwykonawcom c)parafowany wzór umowy d)Wykonawca zobowiązany jest udokumentować należyte wykonanie poprzez przedstawienie referencji, protokołów odbioru bądź oświadczeń poprzednich Zamawiających stwierdzających należyte wykonanie przedstawionych zamówień o charakterze i złożoności zgodnej z przedmiotem zamówienia - minimum jednego zamówienia 3.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mm.pl/~mmg
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 81-374 Gdynia ul.Zawiszy Czarnego 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2007 godzina 11:00, miejsce: 81-374 Gdynia ul.Zawiszy Czarnego 1 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: druki wielkoformatowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zadania - Wykonanie 700 m2 druków wielkoformatowych w tym klejenie mechaniczne i ręczne, foliowanie, - wykonanie druków na materiale alucobond i montaż na ruszcie wg projektu - wykonanie 40 szt. plansz oraz podpisów wg rysunków - wykonanie druków typu tapeta wg projektu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie manekinow.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zadania - Wykonanie 8 szt. manekinów wg rysunków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa do siedziby zamawiającego samochodu przeznaczonego do przewozu towarów
- Dostawa punktów dostępu do sieci WiFi wraz z licencjami do zarządzania
- Dostawa czterech pneumatycznych namiotów ratunkowych wraz z osprzętem
- Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej do celów przeciw pożarowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





