eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaWykonanie, dostawa i montaż elementów wystawy stałej Muzeum Miasta Gdyni przy ul.Zawiszy Czarnego 1 w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-22

Gdynia: Wykonanie, dostawa i montaż elementów wystawy stałej Muzeum Miasta Gdyni przy ul.Zawiszy Czarnego 1 w Gdyni
Numer ogłoszenia: 147003 - 2007; data zamieszczenia: 22.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Miasta Gdyni, ul. Starowiejska 30, 81-356 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 0-58 621-90-73, 621-62-18, fax 0-58 621-90-73, 621-62-18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mm.pl/~mmg

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samarządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa i montaż elementów wystawy stałej Muzeum Miasta Gdyni przy ul.Zawiszy Czarnego 1 w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5 - druki wielkoformatowe Zadanie 6 - nagrania dźwiękowe Zadanie 7 - wykonanie manekinów Zadanie 8 - wykonanie strojów do manekinów Zadanie 9 - montaż wystawy Zadanie 10 - siedziska/krzesła

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 32.58.30.00 - Nośniki danych i głosu Kod CPV wg słownika 2008: 32.58.30.00 - Nośniki danych i głosu Oryginalny kod CPV: 28.00.00.00 - Gotowe wyroby i materiały Kod CPV wg słownika 2008: 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany 18.22.32.20 - 18.22.32.20 Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: -zgodne z art.22 ust.1 Ustawy -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy: a)złożą ofertę w wyznaczonym terminie - rozdz.II pkt.6.0 specyfikacji b)złożona oferta będzie spełniać wymogi zawarte w instrukcji dla oferentów - rozdz.II pkt.1 (opis sposobu przygotowania oferty) c)złożona oferta musi zawierać wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty - zgodnie z rozdz. II pkt.3.0 specyfikacji d)oferty z propozycją terminu wykonania nie zgodnym z wymaganym - zostaną odrzucone e)oferty z propozycją gwarancji nie zgodną z wymaganą - zostaną odrzucone
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz z ofertą wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy 2.Do formularza ofertowego należy dołączyć: a)pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie oraz każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi dołączyć dokumenty zgodnie z rozdz. II pkt.3 specyfikacji b)wykaz części zamówienia, których realizację wykonawca powierzy podwykonawcom c)parafowany wzór umowy d)Wykonawca zobowiązany jest udokumentować należyte wykonanie poprzez przedstawienie referencji, protokołów odbioru bądź oświadczeń poprzednich Zamawiających stwierdzających należyte wykonanie przedstawionych zamówień o charakterze i złożoności zgodnej z przedmiotem zamówienia - minimum jednego zamówienia 3.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mm.pl/~mmg

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 81-374 Gdynia ul.Zawiszy Czarnego 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2007 godzina 11:00, miejsce: 81-374 Gdynia ul.Zawiszy Czarnego 1 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: druki wielkoformatowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zadania - Wykonanie 700 m2 druków wielkoformatowych w tym klejenie mechaniczne i ręczne, foliowanie, - wykonanie druków na materiale alucobond i montaż na ruszcie wg projektu - wykonanie 40 szt. plansz oraz podpisów wg rysunków - wykonanie druków typu tapeta wg projektu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie manekinow.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis zadania - Wykonanie 8 szt. manekinów wg rysunków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.