eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2009 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-13

Radom: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2009 r
Numer ogłoszenia: 14561 - 2009; data zamieszczenia: 13.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu , ul. Graniczna 24, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3655801 w. 231.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: radompowiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w 2009 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych przy użyciu masy mineralno-bitumicznej oraz emulsji asfaltowej i grysów. Szacunkowy zakres robót : - ok. 270 m2 przy użyciu masy mineralno - bitumicznej - ok. 15000 m2 przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: częśc 1 -2500 zł, część 2 - 1500 zł, część 3 - 3000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 1.1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( jednolity tekst z 2007 r Dz. U. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058 ), 1.2 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 w/w Ustawy; 2.Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp. 2.1 W zakresie potencjału kadrowego : dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia a) dla 1 części zamówienia zapewnią : - kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi - co najmniej 1 grupę roboczą b) dla 2 części zamówienia zapewnią : - kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi - co najmniej 1 grupę roboczą c) dla 3 części zamówienia zapewnią : - kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi - co najmniej 1 grupę roboczą W przypadku składania przez Wykonawcę ofert na kilka części zamówienia, Zamawiający dopuszcza, by kierownikiem robót była ta sama osoba na kilku częściach zamówienia. 2.2 W zakresie potencjału technicznego : dysponują potencjałem technicznym odpowiednim do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego odpowiedniego do wykonania zamówienia. Wykonawca musi dysponować co najmniej n/w potencjałem technicznym: a) dla części 1 - 1 skrapiarką lepiszcza, - 1 walcem, - 1 szczotką ręczną lub mechaniczną lub : - 1 remonterem specjalnym b) dla części 2 - 1 skrapiarką lepiszcza, - 1 walcem, - 1 szczotką ręczną lub mechaniczną lub : - 1 remonterem specjalnym c) dla części 3 - 1 skrapiarką lepiszcza, - 1 walcem, - 1 szczotką ręczną lub mechaniczną lub : - 1 remonterem specjalnym Z uwagi na to, że prace remontowe mają się odbywać w tym samym terminie, Wykonawcy składający oferty na więcej niż jedną część muszą udokumentować, że spełniają postawione warunki dla każdej części oddzielnie. 2.3 W zakresie doświadczenia: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w ciągu roku remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej masą mineralno - bitumiczną lub emulsją asfaltową o powierzchni co najmniej 5000 m2 albo masą mineralno - bitumiczną i emulsją asfaltową o powierzchni co najmniej 5000 m2. 3.Ocena spełnienia przez wykonawcę wyżej wymienionych warunków, dokonana będzie na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale I pkt 6 w skali 0-1, gdzie:0 - oznacza nie spełnienie warunku, 1 - oznacza spełnienie warunku. 4.Nie spełnienie któregokolwiek z wyżej wskazanych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy, a ofertę tego wykonawcy uzna się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustęp 1 i 2 ustawy. 2. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający status prawny wykonawcy tj. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez gminy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Upoważnienie do podpisywania dokumentów - o ile nie wynika ono z wyżej wymienionego dokumentu. 3.Oświadczenie o potencjale kadrowym, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.2.1. SIWZ 4. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych przez osobę przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót , 5. Aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika robót. 6. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 7. Oświadczenie o posiadanym potencjale technicznym, potwierdzające spełnienie warunku określonego w pkt 5.2.2. SIWZ. 8. Wykaz sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy, 9. W przypadku dzierżawy, najmu sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego zobowiązania innego podmiotu, do udostępnienia narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia , 10.Załączyć referencje na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 5.2.3 SIWZ Dopuszcza się złożenie dokumentów wymienionych w pkt 2, 4. i 5 w formie kserokopii potwierdzonych przez Wykonawców za zgodność z oryginałem. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 12. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt 1 i 2 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę (uczestnika oferty wspólnej). Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 3, 6, 7 winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten lub ci, którzy zapewnią spełnienie w całości lub w części wymagane warunki. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelkie rozliczenia dotyczące realizowanego zamówienia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:eurzad.spradom.finn.pl/serwis/przetargi.jsp.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych ul. Graniczna 24 26-600 Radom.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych ul. Graniczna 24 26-600 Radom pok. 104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie gmin: Przytyk, Wolanów, Zakrzew, Kowala, Iłża, Wierzbica, m. Iłża.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty masą mineralno - asfaltową ok. 170 m2 oraz emulsją asfaltową i grysami ok. 5450 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie gmin: Gózd, Jedlnia Letnisko, Skaryszew, m. Skaryszew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty masą mineralno - asfaltową ok. 60 m2 oraz emulsją asfaltową i grysami ok. 3350 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie gmin : Jastrzebia, Jedlińsk, Pionki, m. Pionki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty masą mineralno - asfaltową ok. 40 m oraz emulsją asfaltową i grysami ok. 6220 m2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.