Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-30
Olkusz: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia dla 32 osób w ramach środków Funduszu Pracy, w tym:
- dla 16 osób Spawacz metodą MAG( 135 ) - kurs spawania blach i rur spoinami
pachwinowymi w grupie materiałowej 1.2
- dla 16 osób Spawacz metodą TIG ( 141) - kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi w grupie materiałowej 1.2
Numer ogłoszenia: 145215 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Minkiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6434348, fax 032 6430538.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.olkusz.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia dla 32 osób w ramach środków Funduszu Pracy, w tym: - dla 16 osób Spawacz metodą MAG( 135 ) - kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi w grupie materiałowej 1.2 - dla 16 osób Spawacz metodą TIG ( 141) - kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi w grupie materiałowej 1.2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia dla 32 osób w ramach środków Funduszu Pracy, w tym: - dla 16 osób Spawacz metodą MAG( 135 ) - kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi w grupie materiałowej 1.2 - dla 16 osób Spawacz metodą TIG ( 141) - kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi w grupie materiałowej 1.2 1.1. Zamówienie ma być zrealizowane dla 32 osób w dwóch grupach: 1-sza grupa 16 - to osobowa zostanie objęta szkoleniem w zakresie: spawacz metodą MAG ( 135 ) -kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi w grupie materiałowej 1.2 2-ga grupa 16- to osobowa zostanie objęta szkoleniem w zakresie: spawacz metodą TIG ( 141 )-kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi w grupie materiałowej 1.2 1.2. Zamówienie ma być zrealizowane zgodnie z programem szkolenia, który powinien zawierać: - dla 1-ej grupy 16- to osobowej - spawacza metodą MAG( 135 ) - kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi w grupie materiałowej 1.2 - co najmniej 146 godzin, w tym co najmniej 25 godzin zajęć teoretycznych ( przyjmuje, się że godzina równa się 45 minutom) i co najmniej 121 godzin zajęć praktycznych ( przyjmuje, się że godzina równa się 60 minutom ), - dla 2-ej grupy 16 - to osobowej - spawacza metodą TIG ( 141) - kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi w grupie materiałowej 1.2 - co najmniej 103 godziny, w tym co najmniej 23 godziny zajęć teoretycznych ( przyjmuje, się że godzina równa się 45 minutom ) i co najmniej 80 godzin zajęć praktycznych ( przyjmuje, się że godzina równa się 60 minutom ). 1.3. Program szkolenia powinien być zgodny z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa oraz postanowieniami Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. 1.4. Program szkolenia powinien uwzględniać wiadomości zgodne z wymogami rynku pracy i być zgodny z obowiązującymi aktami prawnymi. Program szkolenia powinien być tak skonstruowany aby zapewnić jak najwyższą jakość szkolenia oraz profesjonalne przygotowanie uczestników do odbycia egzaminu końcowego przeprowadzanego zgodnie z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa. 1.5. Program, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.03.2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy ( Dz. U. Nr 47, poz. 315 ), powinien zawierać w szczególności : 1)nazwę i zakres szkolenia, 2)czas trwania i sposób organizacji szkolenia, 3)wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, 4)cele szkolenia, 5)plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, 6)treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, 7)wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 8)sposób sprawdzania efektów szkolenia. 1.6. Metody i techniki nauczania powinny być dostosowane do tematyki prowadzonych zajęć oraz poziomu wiedzy osób objętych szkoleniem, powinny ułatwiać przystosowanie wiadomości i ich praktyczne wykorzystanie oraz przynieść najlepsze rezultaty uczestnikom szkolenia. 1.7. Wymaga się prowadzenia dla każdego uczestnika szkolenia Karty przeprowadzonych zajęć praktycznych . 1.8. Karta przeprowadzonych zajęć praktycznych zawiera : a)nazwisko i mię uczestnika szkolenia, b)datę odbycia zajęć praktycznych, c)liczbę godzin, d)nazwisko i podpis osoby prowadzącej zajęcia, e)podpis osoby szkolonej. 1.9. Zajęcia z obsługi urządzeń oraz sprzętu powinny być prowadzone zgodnie z zasadą jedna osoba przy urządzeniu lub sprzęcie. Każdy z uczestników szkolenia powinien mieć oddzielne stanowisko spawalnicze. 1.10. Zajęcia teoretyczne muszą odbywać się w pomieszczeniu/ach dostosowanym/ych do prowadzenia zajęć szkoleniowych i odpowiednio w tym celu wyposażonym tj. w pomieszczeniu/ach posiadającym/ych odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe. 1.11. Szkolenie musi odbywać się od poniedziałku do piątku. 1.12. Maksymalna liczba godzin szkoleniowych w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć ośmiu godzin. 1.13. Wykonawca podczas trwania szkolenia zapewni prawidłowe warunki zgodne z przepisami BHP i p.poż. 1.14. Wymaga się by instytucja szkoleniowa legitymowała się doświadczeniem w zakresie usług szkoleniowych tematycznie związanych z kierunkiem szkolenia, na który Wykonawca składa ofertę. 1.15. Szkolenie powinno być przeprowadzone przez doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę posiadającą kierunkowe doświadczenie oraz dodatkowe kwalifikacje związane z przedmiotem zamówienia 1.16. Każdemu z uczestników szkolenia powinny być przekazane nieodpłatnie materiały biurowe i szkoleniowe: a)zeszyt, b)długopis, c)skrypty, d)materiały do ćwiczeń, Materiały przekazane uczestnikom szkolenia powinny być adekwatne do treści szkolenia. Materiały wykorzystywane podczas realizacji szkolenia powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. 1.17. Uczestnicy szkolenia powinni być objęci opieką z ramienia instytucji szkoleniowej. Każde szkolenie powinno mieć swego opiekuna, osobę odpowiedzialną za organizację i realizację szkolenia, wskazaną do kontaktu w umowach stanowiących załączniki nr 7a i 7b do SIWZ. 1.18. Zajęcia mają odbywać się na terenie województwa małopolskiego lub województwa śląskiego. Odległość z miejscowości gdzie zostanie przeprowadzone szkolenie do miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego nie może przekraczać 50 km i istnieje bezpośrednie połączenie ( autobusem, busem lub pociągiem ) z miejscowości gdzie zostanie przeprowadzone szkolenie do miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego. 1.19.Szkolenie ma się zakończyć przeprowadzeniem egzaminu wewnętrznego i wydaniem odpowiedniego dokumentu stwierdzającego ukończenie szkolenia. 1.20. Egzamin końcowy musi odbyć się zgodnie z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa. 1.21. Absolwent szkolenia powinien potrafić w szczególności: -rozpoznać urządzenia i sprzęt do spawania, -odróżnić materiały podstawowe i dodatkowe, -skontrolować jakość połączeń spawanych, -spawać przy wykorzystaniu różnych technik i technologii spawania. 1.22. Absolwent szkolenia powinien znać przepisy BHP i p.poż. W celu zapewnienia bezpieczeństwa uczestników szkolenia wymagamy aby szkolenie było realizowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. z 2000 Nr 40 poz.470).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania tj. - posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (np. wpis do ewidencji działalności gospodarczej, wpis do KRS ), - posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy /zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2008r. Nr 69 poz. 415) instytucja szkoleniowa oferująca szkolenia dla bezrobotnych i poszukujących pracy może uzyskać zlecenie finansowane ze środków publicznych na prowadzenie tych szkoleń po wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każda musi posiadać minimum : a) łącznie 3-letni staż pracy dydaktycznej związanej z przedmiotem zamówienia, b) ukończony kurs pedagogiczny, studium pedagogiczne, studia pedagogiczne lub inny dokument uprawniający do prowadzenia zajęć. 1.3. dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia, 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.2ust. 1 i 2 w/w ustawy,1.6. w postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który zagwarantuje zorganizowanie szkolenia, na terenie województwa małopolskiego lub województwa śląskiego. Odległość z miejscowości gdzie zostanie przeprowadzone szkolenie do miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego nie może przekroczyć 50 km i istnieje bezpośrednie połączenie ( autobusem, busem lub pociągiem ) z miejscowości gdzie zostanie przeprowadzone szkolenie do miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego, 1.7. posiadają ważny Atest Instytutu Spawalnictwa. Zamawiający wyklucza możliwość prowadzenia szkolenia metodą e- learning. W przypadku ubiegania się wspólnie przez Wykonawców o udzielenie zamówienia: -Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, -Warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 1.1, 1.5, 1.6,1.7 powinien spełniać każdy Wykonawca z osobna, -Warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 1.2 ,.1.3, 1.4. Wykonawcy mogą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Nie spełnianie jakiegokolwiek z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (np. wpis do ewidencji działalności gospodarczej, wpis do KRS ). Dokument powinien być przedstawiony w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty. Odpis lub zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art.20 ustawy z dnia 2 kwietnia 2004r.o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i Rozporządzeniem MG i P z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych. Instytucje szkoleniowe, które dokonały wpisu przed 2008r. winny złożyć zaświadczenie potwierdzającego kontynuację działalności szkoleniowej w roku bieżącym lub oświadczenie potwierdzające kontynuację działalności szkoleniowej w bieżącym roku. Dokumenty powinny być przedstawione w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty. 1.4. Ważny Atest Instytutu Spawalnictwa. Dokument powinien być przedstawiony w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum ) należy złożyć następujące dokumenty : 2.1. Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zawierające umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. 2.2. Dokumenty, o którym mowa w punkcie 1.1., 1.2.,1.3 i 1.4 składane dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć: 3.1. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na załączniku nr 5 do SIWZ. Wykaz powinien zawierać informacje na temat kwalifikacji zawodowych w/w osób i podmiotów ich doświadczenia i wykształcenia. Kadra uczestnicząca w wykonaniu zamówienia musi spełniać wymagania, o których mowa w pkt 5.1.2 SIWZ. Ponadto należy złożyć: - CV wykładowców oraz potwierdzone za zgodność ksero dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień pedagogicznych. Dokumenty winny być przedstawione w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty. Nie należy przedstawiać listy wszystkich wykładowców zatrudnionych przez Wykonawcę, tylko wykładowców przewidzianych do realizacji zamówienia : Spawacz metodą MAG(135)-kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi w grupie materiałowej 1.2 i Spawacz metodą TIG ( 141) - kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi w grupie materiałowej 1.2 3.2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu jakim dysponuje wykonawca - załącznik nr 11 do SIWZ. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć: 4.1. Pisemne oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do podpisania oferty. Zamawiający może żądać na wniosek okazania w/ w dokumentów w ciągu 14 dni. W przypadku zażądania przez Zamawiającego w/ w dokumentów winny one być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Pisemne oświadczenie o zagwarantowaniu zorganizowania szkolenia na terenie województwa małopolskiego lub województwa śląskiego. Odległość z miejscowości gdzie zostaną przeprowadzone szkolenie do miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego nie może przekroczyć 50 km i istnieje bezpośrednie połączenie ( autobusem, busem lub pociągiem ) z miejscowości gdzie zostanie przeprowadzone szkolenie do miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego, stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do podpisania oferty. 6. W przypadku kiedy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej należy złożyć: 6.1.Zamiast dokumentów o którym mowa w pkt 1.2. - dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Daty wystawienia stosuje się odpowiednio, 6.3.Jeżeli dokumenty wyżej wymienione Wykonawca składa w języku obcym, należy również złożyć tłumaczenie na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. doświadczenie - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.olkusz.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu 32 - 300 Olkusz,ul. Minkiewicza 2 pokój nr 11 ( poziom górny ).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu , 32 -300 Olkusz, ul. Minkiewicza 2 pokój nr 8 ( sekretariat ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Świadczenie usługi całodziennego żywienia wychowanków dla Domu Dziecka "Dworek Marzeń" oraz Domu Dziecka "Pomocna Dłoń" w Olkuszu
- Usługa cateringowa: Przygotowanie, dostawa gotowych posiłków dla uczniów klas I-VIII Szkoły Podstawowej nr 10 im. Kornela Makuszyńskiego w Olkuszu w okresie od stycznia do czerwca 2026 roku.
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia specjalistyczne i uświadamiające dla pracowników, studentów i doktorantów Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie w ramach realizacji projektu "UPL coraz bardziej dostępny".
- Prowadzenie szkoleń dla nauczycieli oraz zajęć, półkolonii, wydarzeń dla uczniów
- "Szkolenia miękkie dla pracowników Estrady Poznańskiej w ramach projektu "ROZWÓJ DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ ESTRADY POZNAŃSKIEJ-PRZEBUDOWA BUDYNKÓW WRAZ Z ZAKUPEM WYPOSAŻENIA"
- Działanie edukacyjne i szkoleniowe w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6 w Piotrkowie Trybunalskim.
- Przeprowadzenie szkoleń dla administratorów IT w ramach projektu pn. "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Gminy Miejskiej Świdnik"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





