Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-07
Kraków: Okresowa kontrola stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych, ich estetyki oraz otoczenia polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania budynków, w podziale na 9 części.
Numer ogłoszenia: 145035 - 2010; data zamieszczenia: 07.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych , Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6166184, faks 0126166186.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Okresowa kontrola stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych, ich estetyki oraz otoczenia polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania budynków, w podziale na 9 części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Okresowa kontrola stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych, ich estetyki oraz otoczenia polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania budynków - wynikająca z art. 62 ustawy Prawo budowlane - przeglądy pięcioletnie i roczne o łącznej powierzchni użytkowej zasobu 502.797,24 m2 m2, w tym: - kontrola roczna: pow. użytkowa zasobu: 113.093,54 m2, - kontrola roczna wraz z pięcioletnią: pow. użytkowa zasobu: 389.703,70 m2. 2.2.W trakcie okresowej kontroli obiektu budowlanego należy również dokonać sprawdzenia wykonania zaleceń z kontroli poprzedniej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają Załączniki do projektu umowy: Nr 1- Wykaz zasobu i Nr 2 - Specyfikacja techniczna wykonania okresowej kontroli budynku. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1: Rejon Przychodnie - pow. użytkowa dla przeglądu rocznego 28.361,46 m2; dla przeglądu rocznego i pięcioletniego 43.799,84 m2 , Część 2: Rejon Forty - pow. użytkowa dla przeglądu rocznego 760,00 m2; dla przeglądu rocznego i pięcioletniego 11.951,30 m2 , Część 3: Rejon BOM-1 Rynek Kleparski 4 - pow. użytkowa dla przeglądu rocznego 6.237,57 m2; dla przeglądu rocznego i pięcioletniego 38.429,48 m2 , Część 4: Rejon BOM-2 Łobzowska 48 - pow. użytkowa dla przeglądu rocznego 4.973,56 m2; dla przeglądu rocznego i pięcioletniego 32.786,61 m2 , Część 5: Rejon BOM-3 Limanowskiego 16 - pow. użytkowa dla przeglądu rocznego 26.755,36 m2; dla przeglądu rocznego i pięcioletniego 87.812,86 m2 , Część 6: Rejon BOM-4 Urocze 18 - pow. użytkowa dla przeglądu rocznego 20.719,87 m2; dla przeglądu rocznego i pięcioletniego 16.091,61 m2 , Część 7: Rejon BOM-5 Na Stoku 1 - pow. użytkowa dla przeglądu rocznego 13.102,34 m2; dla przeglądu rocznego i pięcioletniego 22.613,04 m2, Część 8: Rejon BOM-6 Izaaka 5 - pow. użytkowa dla przeglądu rocznego 10.721,26 m2; dla przeglądu rocznego i pięcioletniego 108.220,89 m2 , Część 9: Rejon Zadania Zlecone - pow. użytkowa dla przeglądu rocznego 1.462,12 m2; dla przeglądu rocznego i pięcioletniego 27.998,07 m2..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 10% wartości zmówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Osoba przewidziana do kierowania pracami ma posiadać uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (z wyłączeniem uprawnień budowlanych do wykonywania pracy na stanowisku majstra budowlanego) w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach przedłozonych w ofercie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy, pod warunkiem, że są to zmiany nieistotne, a konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez takich zmian niemożliwe
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynkow Komunalnych, Kraków, os. Złotej Jesieni 14 - Referat Zamówień Publicznych i Umów (pok. 56).
Cena SIWZ w wersji papierowej - 15,00 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2010 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Budynkow Komunalnych , Kraków, os. Złotej Jesieni 14 - Punkt Obsługi Mieszkańców (parter)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa techniczna wiat przystankowych zlokalizowanych na przystankach komunikacyjnych na terenie Gminy Miejskiej Kraków
- Budowa chodnika przy ul. Zakręt. Realizacja robót budowlanych.
- Sukcesywna dostawa rękawiczek diagnostycznych i chirurgicznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Zakup i dostawa wolnostojącego kriostatu półautomatycznego do Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz wdrożenia dedykowanego, autonomicznego systemu egzaminowania komputerowego (zdalnego oraz stacjonarnego)
- ZP.40.2025, KMP w Tarnowie - remont systemu wentylacji
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia kontroli, o której mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo bud. na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG w Koszalinie.
- Wykonanie usługi okresowej kontroli stanu technicznego wież strunobetonowych.
- Pięcioletni przegląd budynków w zakresie branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i piorunochronnej wraz z pomiarami oraz badanie szczelności instalacji gazowych w budynkach
- Wykonanie w 2025 roku okresowej rocznej i pięcioletniej kontroli stanu technicznego budynków zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
więcej: Usługi kontroli technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.