eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa1. Dostawa przełącznika sieciowego wraz z usługą wsparcia serwisowego, instalacją i konfiguracją. 2. Dostawa aktualizacji licencji dla funkcji bezpieczeństwa oraz wsparcia technicznego dla urządzenia Proxy Cisco IronPort S650 3. Serwis przełączników sieciowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-23

Warszawa: 1. Dostawa przełącznika sieciowego wraz z usługą wsparcia serwisowego, instalacją i konfiguracją. 2. Dostawa aktualizacji licencji dla funkcji bezpieczeństwa oraz wsparcia technicznego dla urządzenia Proxy Cisco IronPort S650 3. Serwis przełączników sieciowych
Numer ogłoszenia: 144931 - 2011; data zamieszczenia: 23.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad , ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 375 86 21, faks (022) 375 86 21, 3758803.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Dostawa przełącznika sieciowego wraz z usługą wsparcia serwisowego, instalacją i konfiguracją. 2. Dostawa aktualizacji licencji dla funkcji bezpieczeństwa oraz wsparcia technicznego dla urządzenia Proxy Cisco IronPort S650 3. Serwis przełączników sieciowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa przełącznika sieciowego wraz z usługą wsparcia serwisowego, instalacją i konfiguracją - 1 szt. 2. Dostawa aktualizacji licencji dla funkcji bezpieczeństwa oraz wsparcia technicznego dla urządzenia Proxy Cisco IronPort S650. 3. Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania i urządzeń sieciowych Cisco w trybie SMARTnet 8x5NBD.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-4, 48.20.00.00-0, 72.25.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: dla części I zamówienia - 1.000,00 PLN (słownie zł: jeden tysiąc); dla części II zamówienia - 4.000,00 PLN (słownie zł: cztery tysiące); dla części III zamówienia - 1.000,00.PLN (słownie zł: jeden tysiąc); 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy BGK 95 1130 1017 0020 1172 7820 0010; 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 5. Wykonawca utraci wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dla części I zamówienia - wykonali co najmniej jedną dostawę przełączników sieciowych o wartości wynoszącej co najmniej 50.000,00 PLN brutto oraz potwierdzą, że dostawa ta wykonana została należycie (np. referencje); dla części II zamówienia - zrealizowali co najmniej jedno zamówienie polegające na wdrożeniu (instalacja i konfiguracja) urządzenia Cisco IronPort dla co najmniej 2000 użytkowników oraz potwierdzą, że usługa ta wykonana została należycie (np. referencje).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: dla części I, II i III zamówienia - co najmniej jedną osobą posiadającą ważny certyfikat przynajmniej CCNP (Cisco Certified Network Professional) lub równoważny dla rozwiązania przedstawionego w ofercie; dla części II zamówienia - co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w realizacji prac instalacyjno-konfiguracyjnych polegających na wdrożeniu urządzenia Cisco IronPort lub równoważnego w sieci liczącej przynajmniej 2000 użytkowników.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Na potwierdzenie, że oferowane dostawy i usługi odpowiadają wymaganiom zamawiającego, do oferty należy załączyć: dla części I zamówienia: Certyfikat lub inny dokument równoważny wystawiony przez producenta oferowanego rozwiązania potwierdzający, że wykonawca posiada status co najmniej Złotego Partnera firmy Cisco lub równoważny status danego producenta. dla części II i III zamówienia: Certyfikat lub inny dokument równoważny wystawiony przez Cisco Systems potwierdzający, że wykonawca posiada status co najmniej Złotego Partnera firmy Cisco.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w pkt. III.4.2) ogłoszenia, załacznik nr 1 do formularza oferty - załaczony do SIWZ. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.4.1) ogłoszenia, załacznik nr 2 do formularza oferty - załaczony do SIWZ. 5. Wykaz wykonanych zamówień, o których mowa w pkt 6.2. 2) SIWZ zgodnie z treścią Załącznika nr 3a-b do formularza Oferta oraz dokumenty potwierdzające, że wykazane zamówienia zostały wykonane należycie (np. referencje). 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o których mowa w pkt 6.2. 3) SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4a-b do formularza Oferta (Potencjał kadrowy). 7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie oraz dokument wymieniony w pkt III.4.2) ogłoszenia (pkt 7.1.1. i pkt 7.1.2) SIWZ) - albo odpowiadające im (określone w pkt 7.5 i 7.6 SIWZ), powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; b) oświadczenie wymienione w pkt III.4.1) ogłoszenia (pkt 7.2.1 SIWZ) powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; c) warunki określone w pkt III.3.2) i w pkt III.3.4) ogłoszenia (pkt 6.2. 2) i w pkt 6.2. 3) SIWZ) musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl - zakładka ZAMÓWIENIA PUBLICZNE PONIŻEJ PROGÓW UNIJNYCH
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA, 00-848 Warszawa ul. Żelazna 59, III piętro, p. 326 lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad 00-848 Warszawa, ul. Żelazna 59, Kancelaria III piętro, pokój 309..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu, w którym upływa termin składania ofert, o godzinie 11:15. 2. Zamówienie będzie realizowane: Część I - w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy. Część II - przedłużenie licencji obejmuje okres 1 roku tj. od dnia 15 października 2011 roku do dnia 14 października 2012 r. oraz świadczenie usługi wsparcia technicznego. Część III - usługi wsparcia technicznego obejmują okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa przełącznika sieciowego wraz z usługą wsparcia serwisowego, instalacją i konfiguracją..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przełącznika sieciowego wraz z usługą wsparcia serwisowego, instalacją i konfiguracją - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa aktualizacji licencji dla funkcji bezpieczeństwa oraz wsparcia technicznego dla urządzenia Proxy Cisco IronPort S650..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przedłużenia licencji na usługi ochrony transmisji dla urządzenia IronPort S650 na 1 rok oraz świadczenie usługi wsparcia technicznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 46.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serwis przełączników sieciowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania i urządzeń sieciowych Cisco w trybie SMARTnet 8x5NBD.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.