Ogłoszenie z dnia 2008-06-27
Ruda Śląska: Ochrona obiektu i mienia Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. 1 Maja 225
Numer ogłoszenia: 143668 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej, ul. 1 Maja, 41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 3449400, fax 032 2420138.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektu i mienia Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. 1 Maja 225.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób, mienia i obiektów oraz obsługi bramki do wykrywania metali typu METOR 250 wraz z możliwością korzystania z ręcznego wykrywacza metali . Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną osób i mienia składającego się z dwóch budynków biurowych i ich pomieszczeń, dwóch garaży oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach. Ze względu na charakter jednostki pracownicy ochrony winni przyczyniać się do kreowania pozytywnego wizerunku instytucji, którą będą ochraniać dlatego też szczególnej wagi nabierają cechy jakie powinni posiadać pracownicy ochrony tj. wysoka kultura osobista, pozytywne nastawienie do otoczenia, miła powierzchowność, odpowiednia sprawność fizyczna, umiejętność działania w dyskretny, nie kolidujący z funkcjonowaniem jednostki sposób, zdyscyplinowanie i stanowczość. 2. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonywania zamówienia oraz możliwość do korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony mienia. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz inne istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego. W terminie do piątego dnia następującego po miesiącu świadczenia usług, Wykonawca zobowiązany będzie do składania Zamawiającemu książki dyżurów prowadzonej w miesiącu poprzedzającym. 4. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia należytej staranności przy wykonywaniu umowy. 5. Czas ochrony: - Budynek Sądu przy ul. 1 Maja 225 - bramka do wykrywania metali. Obiekt będzie chroniony fizycznie przez jednego strażnika posiadającego odpowiednie uprawnienia i licencje do obsługi w/w bramki do wykrywania metali: - w poniedziałki od godz. 7:30 do godz. 18:00 - w pozostałe dni powszednie od godz. 7:30 do godz. 15:00 - Budynki Sądu przy ul. 1 Maja 223-225- obiekty będą chronione fizycznie przez jednego strażnika ( bez licencji) przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem lub rozbojem oraz ochronę przeciwpożarową : - w poniedziałek od godziny 18:00 do 7.30 - wtorek - piątek od godziny 15.30 do 7.30 - sobota i niedziela całodobowo począwszy od piątku od godziny 15.30 skończywszy w poniedziałek o godzinie 7.30 - dni świąteczne i powszednie wolne od pracy - całodobowo. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania planu ochrony obiektu. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązuje się dostarczyć wykaz pracowników, którzy będą zatrudnieni przy ochronie Sądu oraz zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego dla każdego z tych pracowników. Pracownicy muszą być jednolicie umundurowani, usługa musi być wykonywana zgodnie z przepisami regulującymi zakres świadczonej usługi i organizacją oraz zakresem działania Sądu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 82278,56 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CENTRUM OCHRONY SECURITY" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CENTRUM OCHRONY SECURITY" SP. Z O.O.
- Centrum Ochrony Security Sp. z o.o., ul. Jabłoniowa 5a, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 82278.56
- Oferta z najniższą ceną: 82278.56 / oferta z najwyższą ceną: 91792.80
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup i dostawa samochodu z silnikiem benzynowym
- Modernizacja energetyczna budynku przy ul. Bankowej 7a w Rudzie Śląskiej- etap II.
- "Wyceny nieruchomości - 5 części"
- "Podziały geodezyjne gruntów zajętych pod pasy drogowe - 9 części"
- "Plac zabaw przy Szkole Podstawowej nr 8 im. Miłośników Ziemi Śląskiej w Rudzie Śląskiej (BO.KI-3/25)"
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego, oprogramowania teleinformatycznego
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń lokali użytkowanych przez Krakowskie Centrum Seniora.
- Świadczenie usług utrzymania czystości w obiekcie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie przy ul. Grójeckiej 186
- Świadczenie usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Okręgowej w Kielcach oraz Prokuratur Rejonowych w Starachowicach, Ostrowcu Świętokrzyskim i Włoszczowie.
- Usługi sprzątania i utrzymywania czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługi sprzątania i utrzymywania czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Świadczenie usług sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.