eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa z zakresu public relations w ramach projektu POLKARD Media-Junior. Sprawa Nr 151.2007



Ogłoszenie z dnia 2007-08-16

Warszawa: Usługa z zakresu public relations w ramach projektu POLKARD Media-Junior. Sprawa Nr 151.2007
Numer ogłoszenia: 143144 - 2007; data zamieszczenia: 16.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Kardiologii, ul. Alpejska 42, 04-628 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8120440, fax 022 8126732.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa,zdrowie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa z zakresu public relations w ramach projektu POLKARD Media-Junior. Sprawa Nr 151.2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia netto 172 131,00 zł. Usługa z zakresu public relations w ramach projektu POLKARD Media-Junior Pamiętaj o sercu w zakresie: -Organizacja dwóch konferencji prasowych: a. Konferencja prasowa nr 1: Organizacja Konferencji Prasowej łączącej ogłoszenie Europejskiej Karty Zdrowia Serca z przedstawieniem założeń i planów kampanii Polkard-Media-Junior Pamiętaj o Sercu b. Konferencja prasowa nr 2: Tematyka konferencji : Styl życia dzieci i młodzieży jako czynnik warunkujący stan zdrowia w wieku dorosłym. Zapobieganie chorobom serca i naczyń wśród dzieci i młodzieży. Prezentacja działań Programu Polkard Media Junior Pamiętaj o sercu skierowanych do dzieci i młodzieży (spoty telewizyjne, radiowe, programy edukacyjne, witryna internetowa itp.) -Przygotowanie i zamieszczanie informacji prasowych z udziałem dziennikarzy mediów regionalnych i centralnych zajmujących się problematyką dzieci i młodzieży, obejmujących zalecenia zdrowotne związane ze zdrowym odżywianiem, aktywnością fizyczną, paleniem papierosów oraz praktyczne rady,jak je wdrażać. -Organizacja konkursów w prasie regionalnej z zakresu zdrowego stylu życia i profilaktyki chorób układu krążenia. -Produkcja i dystrybucja materiałów specjalnych (plakaty, standy, bilboardy, specjalne dodatki prasowe w prasie regionalnej i centralnej). -Opracowanie i umieszczanie w mediach edukacyjnych materiałów reklamowych. -Popularyzacja programu Polkard-Media Junior. -Monitorowanie przebiegu kampanii edukacyjnej w mediach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.16.00 - Usługi public relations Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.60.00 - Usługi public relations .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 04.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 2000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Pzp (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, ze zm.), o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a)Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, b)Wykonawca musi dysponować następującymi osobami do realizacji zamówienia: - osobą koordynującą działania, która jednocześnie będzie osobą wyznaczoną do kontaktów pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym i która spełnia wszystkie wymienione niżej wymagania,czyli posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy w branży public relations, ma doświadczenie w koordynacji wielokanałowych kampanii reklamowych (czyli kampanii prasowych, telewizyjnych, radiowych, outdoorowych), posiada doświadczenie w koordynacji kreowania spójnych wizerunków firm/organizacji oraz doświadczenie we współpracy przynajmniej z jedną jednostką administracji publicznej (np. doradztwo przy tworzeniu wizerunku ww. jednostki, pomoc w organizacji kampanii reklamowej, pomoc przy opracowaniu materiałów informacyjnych, obsługa konferencji prasowych), -co najmniej 2 osobami, z których każda która spełnia wszystkie niżej wymienione wymagania czyli: - doświadczenie w prowadzeniu wielokanałowych kampanii reklamowych (czyli kampanii prasowych, telewizyjnych, radiowych, outdoorowych poświęconych temu samemu produktowi) dla organizacji lub firm, - doświadczenie w kreowaniu wizerunków firm/organizacji, - doświadczenie w organizacji konferencji prasowych, - doświadczenie w opracowywaniu materiałów promocyjnych takich jak broszury, ulotki, płyty, - doświadczenie w redagowaniu tekstów prasowych, - doświadczenie w prowadzeniu reklamy BTL. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponują własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytowa w wysokości nie mniejszej niż 150.000,-PLN, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp). 2.Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 UstawyPzp ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert; 4)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. Informacja ma potwierdzać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 150.000,-PLN; 5)wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie - min. 3 udokumentowane usługi; 6)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności . Wykonawca musi dysponować następującymi osobami do realizacji zamówienia: - osobą koordynującą działania, która jednocześnie będzie osobą wyznaczoną do kontaktów pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym i która spełnia wszystkie wymienione niżej wymagania,czyli posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy w branży public relations, ma doświadczenie w koordynacji wielokanałowych kampanii reklamowych (czyli kampanii prasowych, telewizyjnych, radiowych, outdoorowych), posiada doświadczenie w koordynacji kreowania spójnych wizerunków firm/organizacji oraz doświadczenie we współpracy przynajmniej z jedną jednostką administracji publicznej (np. doradztwo przy tworzeniu wizerunku ww. jednostki, pomoc w organizacji kampanii reklamowej, pomoc przy opracowaniu materiałów informacyjnych, obsługa konferencji prasowych), - co najmniej 2 osobami, z których każda która spełnia wszystkie niżej wymienione wymagania czyli: - doświadczenie w prowadzeniu wielokanałowych kampanii reklamowych (czyli kampanii prasowych, telewizyjnych, radiowych, outdoorowych poświęconych temu samemu produktowi ) dla organizacji lub firm, - doświadczenie w kreowaniu wizerunków firm/organizacji, - doświadczenie w organizacji konferencji prasowych, - doświadczenie w opracowywaniu materiałów promocyjnych takich jak broszury, ulotki, płyty, - doświadczenie w redagowaniu tekstów prasowych, - doświadczenie w prowadzeniu reklamy BTL. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1.2) i .1.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3.Dokumenty, o których mowa w punkcie 2.1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 2.2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2. zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis punktu 3 stosuje się odpowiednio. 5.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a)w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b)potencjał ekonomiczny, techniczny, finansowy i kadrowy Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki c)każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi udokumentować, iż posiada doświadczenie w wykonaniu usług przewidzianych mu do wykonania. Wykazane doświadczenie w sumie musi spełniać warunki wymagane dla Wykonawców. d)wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 40
  • 2. Innowacyjność i zakres proponowanych działań o charakterze public relations - 60

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ikard.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Naukowo-Badawcze Instytutu Kardiologii, Dzial Handlowy, ul. Niemodlińska 33,04-635 Warszawa, pokój nr 337,III piętro. Za zaliczeniem pocztowym opłata 40,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2007 godzina 12:45, miejsce: Centrum Naukowo-Badawcze Instytutu Kardiologii, Dział Handlowy, ul. Niemodlińska 33,04-635 Warszawa, pokój nr 337, III piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.