Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-03-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Tarnów: udzielenie kredytu długoterminowego złotowego przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Prezydent Miasta Tarnowa, do kontaktów: Piotr Cyz, ul. Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów, tel. 014 6312439, fax 014 6312438, e-mail: p.cyz@umt.tarnow.pl, www.tarnow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miasta Tarnowa, Piotr Cyz, ul. Mickiewicza 2, pokój nr 22, 33-100 Tarnów, tel. 014 6312439, fax 014 6312438, e-mail: p.cyz@umt.tarnow.pl, www.tarnow.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miasta Tarnowa, Piotr Cyz, ul. Mickiewicza 2, pokój nr 22, 33-100 Tarnów, tel. 014 6312439, fax 014 6312438, e-mail: p.cyz@umt.tarnow.pl, www.tarnow.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miasta Tarnowa, Ewa Kapturkiewicz, ul. Nowa 4, sala nr 1 stanowisko nr 2, 33-100 Tarnów, tel. 014 6312554, fax 014 6312554, e-mail: e.kapturkiewicz@umt.tarnow.pl, www.tarnow.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 6. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie kredytu długoterminowego złotowego przeznaczonego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. kredyt długoterminowy, 2. kwota kredytu: 27.000.000 PLN, 3. okres kredytowania: lata 2006 - 2016, 4. spłata kredytu w ratach kwartalnych w latach 2007 - 2016, 5. spłata odsetek w okresach kwartalnych w latach 2006 - 2016, 6. oprocentowanie kredytu będzie wyrażone jako suma stawki WIBOR 1M i marży banku, 7. zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową i (lub) dodatkowo hipoteka na nieruchomościach gminy, 8. kredyt będzie pobrany transzami lub jednorazowo w okresie od dnia podpisania umowy do końca grudnia 2006 r., 9. kwota kredytu wymieniona w pkt 2 może ulec zmniejszeniu, 10. dodatkowe wymagania: - bank nie będzie pobierał żadnych opłat i prowizji od kredytu; warunek ten dotyczy prowizji od przyznania kredytu, prowizji od niewykorzystanej części kredytu, prowizji od wcześniejszej spłaty oraz innych stosowanych przez bank prowizji związanych z obsługą kredytu oraz innych opłat, - odsetki od kredytu spłacane będą kwartalnie, - zabezpieczenie kredytu: weksel własny Zamawiającego in blanco wraz z deklaracją wekslową (opłatę skarbową pokryje wystawca weksla) i (lub) dodatkowo hipoteka na nieruchomościach gminy, - okres kredytowania - lata 2006 - 2016, spłata kredytu w latach 2007 - 2016: 2007 r. - 800.000 zł, 2008 r. - 2.800.000 zł, 2009 r. - 2.800.000 zł, 2010 r. - 2.800.000 zł, 2011 r. - 2.800.000 zł, 2012 r. - 2.800.000 zł, 2013 r. - 2.400.000 zł, 2014 r. - 2.800.000 zł, 2015 r. - 3.200.000 zł, 2016 r. - 3.800.000 zł, - kredyt pobrany będzie w okresie od zawarcia umowy do końca miesiąca grudnia 2006 r., - bank przedłoży projekt umowy kredytowej. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Urząd Miasta Tarnowa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 81131-8139. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 7 056 856 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 126;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 70 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (banki państwowe mają przedłożyć statut oraz dokument powołujący radę nadzorczą i zarząd), - oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych (wg załącznika nr 2), - zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na wykonywanie czynności bankowych, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania zezwolenia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z podatkami lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2006/S 23 - 25336 z dnia 03.02.2006. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3054/4/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.05.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.05.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.05.2006, godzina 10:30, Urząd Miasta Tarnowa, ul. Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów, pokój nr 213, II piętro.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 09.03.2006.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Opracowanie koncepcji i Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania pn.: "Budowa drogi rowerowej wzdłuż ulicy Niedomickiej od ulicy Mroźnej do granic miasta"
- Wykonanie operatów geodezyjnych -wykazów synchronizacyjnych wraz z mapą sytuacyjną dla celów prawnych
- zakup odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą aparatów, testy antygenowe i diagnostyczne oraz testy immunochromatograficzne kasetowe do wykrywania antygenów.
- Dostawy leków, preparatów do żywienia dojelitowego, surowców farmaceutycznych, kontrastów, płynów infuzyjnych oraz antybakteryjnego płynu do przepłukiwania cewników
- Dostawy implantów ortopedycznych
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 3 500 000,00 PLN"
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.