eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiZORGANIZOWANIE WYJAZDU INTEGRACYJNEGO DLA DZIECI BENEFICJENTÓW OSTATECZNYCH PROJEKTU WSPARCIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-29

Tomaszów Mazowiecki: ZORGANIZOWANIE WYJAZDU INTEGRACYJNEGO DLA DZIECI BENEFICJENTÓW OSTATECZNYCH PROJEKTU WSPARCIE
Numer ogłoszenia: 142509 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tomaszowie Mazowieckim , ul. Cekanowska 5, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7237353, faks 044 7233489.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE WYJAZDU INTEGRACYJNEGO DLA DZIECI BENEFICJENTÓW OSTATECZNYCH PROJEKTU WSPARCIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, jest zorganizowanie wyjazdu integracyjnego dla 30 dzieci beneficjentów ostatecznych projektu Wsparcie w jednym turnusie 14 dniowym (13 noclegów) zorganizowanym w okresie od 1 sierpnia 2012r. do 25 sierpnia 2012r. w ramach zorganizowanego wypoczynku dla dzieci i młodzieży zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997r. Nr 12, poz. 67, Nr 18, poz. 102 oraz z 2009r. Nr 218 poz. 1696). Łączna wartość zamówienia nie przekracza 14.000 euro. Oczekuje się zorganizowania wypoczynku na terenach atrakcyjnych pod względem turystycznym i krajobrazowym na terytorium Polski w miejscowości nadmorskiej położonej w odległości nie większej niż 5 km od linii brzegowej Morza Bałtyckiego lub Zatoki Puckiej. Wykonawca będący organizatorem wypoczynku może być: szkoła, placówka, osoba prawna lub osoba fizyczna, a także jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej. 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy: 1) Liczba uczestników wyjazdu - 30 osoby, zwane dalej zamiennie określeniami uczestnik lub dziecko w wieku od 8 lat do 15 lat. 2) Wykonawca organizuje transport dzieci z miejsca zbiórki oraz z powrotem do miejsca zbiórki, a także powiadamia Zamawiającego o zasadach transportu: terminie i godzinie wyjazdu oraz przyjazdu itd. W przypadku nie odebrania dziecka przez opiekunów, Wykonawca zobowiązany jest do dowiezienia dziecka do miejsca jego zamieszkania. 3) Zamawiający określa miejsce zbiórki: przy muzeum w Tomaszowie Mazowiecki ul. P.O.W. w godzinach 7.30 - 8.00. 4) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pełną opiekę pedagogiczną (posiadającą kwalifikacje pedagogiczne) w czasie podróży i pobytu dzieci w obiekcie wypoczynku. Wśród uczestników brak jest osób z ustalonym stopniem niepełnosprawności. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo, poinformowania właściwych służb celem sprawdzenia warunków technicznych środka transportu (autokaru). 6) Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć dzieci uczestniczące w wypoczynku od następstw nieszczęśliwych wypadków na okres wyjazdu do miejscowości wypoczynkowej, pobytu i powrotu do czasu odbioru dziecka przez opiekuna prawnego zgodnie z dostarczoną listą imienną uczestników wypoczynku. 7) Wykonawca zapewni w ramach przedmiotu zamówienia wyżywienie - 4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja), a także dodatkowe napoje w ciągu dnia oraz prowiant dla dzieci na drogę powrotną. 8) Wykonawca wykona zlecenie poprzez doświadczoną, wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną spełniającą warunki wymienione w § 11 i § 12 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997r. Nr 12, poz. 67, Nr 18, poz. 102 oraz z 2009r. Nr 218 poz. 1696) oraz kadrę medyczną zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9) Wykonawca zapewni opiekę ratownika z odpowiednimi kwalifikacjami dla dzieci przebywających nad wodą bądź korzystających z kąpieli oraz kąpielisk, na czas trwania wypoczynku, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10) Wykonawca zapewni zakwaterowanie w jednym budynku murowanym (obiekcie wypoczynku) z pełnym węzłem sanitarnym (z wykluczeniem namiotów). Obiekt wypoczynku winien spełniać następujące wymogi: - stan sanitarny obiektu musi być zgodny z wymogami właściwej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej i potwierdzony adnotacją w karcie kwalifikacyjnej obiektu; - stan zabezpieczenia przeciwpożarowego musi być zgodny z wymogami przeciwpożarowymi i potwierdzony przez służby Straży Pożarnej adnotacją w karcie kwalifikacyjnej obiektu; - pokoje 1-6 osobowe, wyposażone w łóżka z pościelą, szafy, szafki, stoliki, krzesła; - łazienki wyposażone w prysznice lub wanny (minimum 2 kabiny lub wanny w każdej łazience), umywalki (minimum 2 umywalki w każdej łazience), wc. Łazienki powinny znajdować się na każdym piętrze, bieżąca ciepła woda całą dobę. Zamawiający dopuszcza możliwość aby 1 łazienka była do dyspozycji dla uczestników wyjazdu z trzech pokoi; - jadalnia usytuowana w obiekcie wypoczynku lub w innym budynku w odległości nie większej niż 100m; - oddzielna świetlica wyposażona w sprzęt audio - wideo, stół do ping - ponga, książki, czasopisma, gry planszowe itd.; - na terenie obiektu znajdować się musi wyposażenie pozwalające na organizację atrakcyjnych form wypoczynku (minimum na grupę: 1 piłka, 2 komplety rakietek, 4 skakanki, 3 rowery); - teren wokół obiektu wypoczynku bezpieczny, ogrodzony; - musi pozostawać na wyłączność dzieci w okresie organizacji wypoczynku - w tym samym czasie w obiekcie wypoczynku dzieci beneficjentów ostatecznych nie mogą wypoczywać dorośli. 11) Wykonawca przedstawi program kulturalno - rozrywkowy na każdy dzień, uwzględniający przynajmniej: dwie całodzienne wyjazdowe wycieczki, dwa wyjścia na seanse filmowe do kina, imprezy sportowe, gry i zabawy ruchowe, gry terenowe, gry i zabawy świetlicowe, konkursy, ogniska, dyskoteki. Wykonawca pokrywa wszystkie koszty, w tym bilety wstępu. Powyższe atrakcje i wycieczki muszą być uwzględnione w programie kulturalno - rozrywkowym. Zamawiający będzie oceniał prawidłowość złożonej oferty biorąc pod uwagę, czy dołączony do oferty program spełnia wszystkie wyżej wymienione elementy. Program kulturalno - rozrywkowy stanowi integralną część oferty. 12) Wykonawca zapewni opiekę przewodnika na wycieczkach. 13) Wykonawca w ramach wykonania zamówienia zobowiązany jest ubezpieczyć uczestników wypoczynku od następstw nieszczęśliwych wypadków. 14) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej obejmujące działalność w zakresie organizacji wypoczynku dzieci i młodzieży, obejmującej okres wykonania zamówienia. 15) Wykonawca zobowiązuje się do zamieszczenia minimum 3 szt. plakatów na terenie obiektu wypoczynku dotyczących realizacji wyjazdu integracyjnego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 3. Rozliczenie za wykonaną usługę nastąpi po zakończeniu turnusu w terminie 14 dni od dnia doręczenia faktury..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. spełniają wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997r. Nr 12, poz. 67, Nr 18, poz. 102 oraz z 2009r. Nr 218 poz. 1696) - warunek 1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia lub zamówienie o porównywalnym charakterze i rozmiarze - warunek 2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym tj. przedstawią oświadczenie potwierdzające posiadanie odpowiedniego potencjału technicznego - warunek 3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami tj. przedstawią oświadczenie potwierdzające posiadanie osób zdolnych do wykonania zamówienia - warunek 3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. przedstawią oświadczenie potwierdzające sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą należyte wykonanie zamówienia oraz posiadanie polisy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności- warunek 4

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997r. Nr 12, poz. 67, Nr 18, poz. 102 oraz z 2009r. Nr 218 poz. 1696) - treści oferty; - program kulturalno-rozrywkowy na każdy dzień wypoczynku.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Wszelkie istotne zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone w formie pisemnego aneksu do umowy, zgodnie z art. 144 ustawy. 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności w przypadku gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana danych teleadresowych i adresowych określonych w umowie. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość - po uprzednim pisemnym zawiadomieniu zamawiającego - zmiany kolejności zajęć, wykładowców, oznaczenia sali wynikających z programu szkolenia i harmonogramu zajęć - jako niestanowiące istotnych zmian umowy. W przypadku zmiany wykładowcy (osoby prowadzącej zajęcia praktyczne lub teoretyczne) wykonawca winien doręczyć zamawiającemu dokumenty potwierdzające kwalifikacje wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz uzyskać zgodę zamawiającego na nowego wykładowcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mopstomaszow.nbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Cekanowska 5, 97-200 Tomaszów Maz..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2012 godzina 08:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Cekanowska 5, 97-200 Tomaszów Maz., pokój nr 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.