Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-13
Sucha Beskidzka: Doradztwo dla Beneficjentów Ostatecznych projektu pn. Doradca Małopolskiego Przedsiębiorcy, współfinansowanego przez Unię Europejską
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki; Działanie 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie
Numer ogłoszenia: 13769 - 2012; data zamieszczenia: 13.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie "Samorządowe Centrum Przedsiębiorczości i Rozwoju" w Suchej Beskidzkiej , ul. Mickiewicza 175, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. 33 8741103, faks 33 8741285.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrump-sucha.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doradztwo dla Beneficjentów Ostatecznych projektu pn. Doradca Małopolskiego Przedsiębiorcy, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki; Działanie 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradztwa podstawowego z zakresu marketingu, organizacji i zarządzania przedsiębiorstwami, finansów przedsiębiorstwa, prowadzenia działań eksportowych oraz doradztwa prawnego dla Beneficjentów Ostatecznych projektu Doradca Małopolskiego Przedsiębiorcy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8, 79.11.10.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał 1) Dla części nr 1: co najmniej 3 usługi doradcze obejmujące - każda swoim zakresem co najmniej: marketing przedsiębiorstwa, organizację i zarządzanie przedsiębiorstwem, finanse przedsiębiorstwa, prowadzenie działań eksportowych o wartości co najmniej 30 000 zł brutto każda; oraz przedstawi dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie 2) Dla części 2: co najmniej 3 usługi doradcze obejmujące - każda swoim zakresem co najmniej: doradztwo prawne w zakresie prawa cywilnego i postępowania cywilnego, prawa gospodarczego, prawa ochrony środowiska, prawa administracyjnego i postępowania administracyjnego o wartości co najmniej 20 000 zł brutto każda; oraz przedstawi dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części nr 1 Wykonawca musi wykazać ,że dysponuje co najmniej 4 osobami (doradcami) zdolnymi do wykonania zamówienia spełniającymi poniższe warunki: a) doradca w zakresie marketingu przedsiębiorstwa -wymagania minimalne: wykształcenie wyższe pełne, - zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 100 godzin (zegarowych) doradztwa w zakresie: przygotowania strategii marketingowej, wykorzystania nowoczesnych technologii w marketingu; b) doradca w zakresie organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem - wymagania minimalne:- wykształcenie wyższe pełne,- zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 100 godzin (zegarowych) doradztwa w zakresie organizacji pracy przedsiębiorcy, doboru personelu, skutków prawnych wyboru formy prowadzenia działalności gospodarczej; c) doradca w zakresie finansów przedsiębiorstwa -wymagania minimalne: -wykształcenie wyższe pełne,- zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 100 godzin (zegarowych) doradztwa w zakresie: form opodatkowania działalności gospodarczej, postępowania w przypadku zagrożenia utraty płynności finansowej, pomocy w zarządzaniu kapitałem obrotowym; d) doradca w zakresie działalności firmy na rynkach zagranicznych - wymagania minimalne; - wykształcenie wyższe pełne,- zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 100 godzin (zegarowych) doradztwa w zakresie: form ograniczania ryzyka związanego z działalnością eksportową, narzędzi pozyskiwania klienta zagranicznego, konsultacji strategii wejścia na rynek zagraniczny. Dla części nr 2 Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 2 osobami (doradcami prawnymi) zdolnymi do wykonania zamówieni spełniającymi poniższe warunki:a) doradca prawny w zakresie prawa cywilnego, prawa gospodarczego, prawa ochrony środowiska , -aktualny wpis na listę radców prawnych lub listę adwokatów,- zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 50 godzin (zegarowych) doradztwa prawnego w zakresie prawa cywilnego i postępowania cywilnego, -zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 50 godzin doradztwa prawnego w zakresie prawa gospodarczego (w tym prawo finansowe i handlowe),zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 30 godzin doradztwa prawnego w zakresie prawa ochrony środowiska; b) doradca w zakresie prawa administracyjnego i postępowania administracyjnego - wymagania minimalne:- wykształcenie wyższe prawnicze pełne - zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 50 godzin (zegarowych) doradztwa w zakresie praw administracyjnego i postępowania administracyjnego. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową : a) Nie mniejszą niż 50 tys. złotych dla podmiotu ubiegającego się o zamówienie - dla części nr 1 i b) Nie mniejszą niż 30 tys. złotych dla części nr 2. Jeżeli wykonawca składa ofertę na obie części musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej o wysokości nie mniejszej niż 80 tysięcy złotych. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrump-sucha.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie Samorządowe Centrum Przedsiębiorczości i Rozwoju w Suchej Beskidzkiej
ul. Mickiewicza 175
34-200 Sucha Beskidzka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Stowarzyszenie Samorządowe Centrum Przedsiębiorczości i Rozwoju w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 175, 34-200 Sucha Beskidzka, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nr UDA - POKL.08.01.01-12-027/11-00 , pt. Doradca Małopolskiego Przedsiębiorcy, jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: świadczenie usług doradztwa podstawowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie doradztwa podstawowego z zakresu marketingu, organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem, finansów przedsiębiorstwa oraz prowadzenia działań eksportowych, przez cały okres trwania umowy w ilości średnio 72 godzin miesięcznie. Zamawiający przewiduje, że w okresie trwania umowy wykonawca wykona usługi doradztwa podstawowego w ilości nie przekraczającej 2380 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.21.23.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: świadczenie usług doradztwa prawnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie doradztwa prawnego z zakresu prawa i postępowania cywilnego, prawa gospodarczego, w tym prawo finansowe, handlowe, prawo ochrony środowiska, prawo i postępowanie administracyjne przez cały okres trwania umowy w ilości średnio 8 godzin miesięcznie. Zamawiający przewiduje ,że w okresie trwania umowy wykonawca wykona usługi doradztwa prawnego w ilości nie przekraczającej 260 godzin..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Remont parkietu w hali sportowej oraz dwóch salach gimnastycznych w budynku Zespołu Szkół im. W. Goetla w Suchej Beskidzkiej
- Wykonanie robót budowlanych związanych z budową wiaty garażowej nr 1 dla Branżowego Centrum Umiejętności
- Pełnienie nadzoru nad przestrzeganiem przez Zamawiającego warunków ochrony radiologicznej związanych z prowadzoną działalnością
- Dostawa instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii do Branżowego Centrum Umiejętności w Suchej Beskidzkiej
- ROBOTY ZWIĄZANE Z WYKONANIEM REMONTÓW CZĄSTKOWYCH I NAPRAW NAWIERZCHNI DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU SUSKIEGO W 2025 ROKU
- Dostawa artykułów metalowych
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q działaniu II"
- Edukacja dla wszystkich - wysoka jakość kształcenia (z podziałem na 10 części):
- Świadczenie usługi zarządzania projektem pn. Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług doradczych/konsultacyjnych, superwizji oraz coachingu realizowanych w ramach projektu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu
- Wsparcie uczniów zdolnych przez kadrę ekspercką: specjalistów do spraw diagnozy i specjalistę ds. doradztwa zawodowego, w ramach Projektu Zdolni z Pomorza - Gdańsk.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.