Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-26
Racibórz: Budowa oświetlenia boisk szkolnych przy Gimnazjum nr. 2 i SP nr. 1 w Raciborzu wraz z zasilaniem i sterowaniem
Numer ogłoszenia: 134791 - 2010; data zamieszczenia: 26.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi im. Czesława Miłosza w Raciborzu , ul. Elżbiety 14, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 0-32 415 26 47, faks 0-32 415 26 47.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim2-raciborz.4bip.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia boisk szkolnych przy Gimnazjum nr. 2 i SP nr. 1 w Raciborzu wraz z zasilaniem i sterowaniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia boisk szkolnych przy Gimnazjum nr. 2 i SP nr. 1 w Raciborzu wraz z zasilaniem i sterowaniem. Podstawowy zakres robót obejmuje: 1).Wykonanie linii nN zasilającą tablicę oświetlenia terenu, 2).Montaż szafki oświetlenia terenu Sot i szafki sterowania oświetleniem terenu SSOt, 3).Instalacja oświetlenia terenu, 4).Rozbudowa RG i demontaże.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 0 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100 000 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1.Zmiany nie mające wpływu na termin wykonania umowy: a). zmiana adresu lub siedziby Wykonawcy, b). zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, 1.2.Zmiany mające wpływ na termin wykonania umowy: a).możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: - przekazanie terenu budowy - przekazanie dokumentów budowy b).możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy , ewentualnie wstrzymania i wznowienia robót, ze względu na: - oczekiwania Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje itp, dotyczące realizacji zadania, o ile Wykonawca zainicjował postępowanie w tym zakresie bezzwłocznie, a okres wyczekiwania wykonawcy wynika z czynności bezczynności organu, instytucji, których opinie, decyzje są wymagane do realizacji zadania. - przedłużenie procedury przetargowej, - uwarunkowania społeczne (petycje, protesty, itp), - konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości, - roboty dodatkowe, - technologię wykonywania prac, - zmiany stanu prawnego - mające wpływ na realizację zadania, - warunki geotechniczne, których nie można było przewidzieć, - niesprzyjające warunki atmosferyczne, w szczególności: obfite opady śniegu, gradu, deszczu, temperatura powietrza. - działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej. c) Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeżeli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 1.3. Zmiany mające wpływ na wysokość wynagrodzenia: a). zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), b). obniżenie kosztu wykonania robót a tym samym wynagrodzenia wykonawcy, c). rezygnacja z wykonania części robót, d). zmiana spowodowana robotami zamiennymi (wynagrodzenie kosztorysowe).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim2-raciborz.4bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum nr. 2 z oddziałami integracyjnymi i sportowymi im. Czesława Miłosza w Raciborzu, ul. Elżbiety 14, 47-400 Racibórz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2010 godzina 11:30, miejsce: Gimnazjum nr. 2 z oddziałami integracyjnymi i sportowymi im. Czesława Miłosza w Raciborzu, ul. Elżbiety 14, 47-400 Racibórz, pok.1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Wymiana urządzeń istniejącego placu zabaw, zlokalizowanego na terenie Szkoły Podstawowej nr 15 w Raciborzu
- Zakup i dostawa agregatu pompowego przewoźnego.
- Dostawy tłuszczu roślinnego do smarowania pieczywa oraz oleju jadalnego na potrzeby Zakładu Karnego w Raciborzu
- 19/2025 Usługa całodobowego pogotowia wodno-kanalizacyjnego w zakresie instalacji wewnątrz obiektu Szpitala Rejonowego w Raciborzu
- Przewóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem, na XIV wyznaczonych trasach: dom - placówka oświatowa - dom.
- Remont dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Rzemieślniczej 8 w Raciborzu".
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w podziale na 3 części: 1. Naprawa inst. san i centralnego ogrzewania w Gliwicach. 2. Naprawa ins. elekt. w budynku nr 11 w Gliwicach. 3. Remont pom. w bud. nr 1 w K-Raciborskiej
- "Utworzenie w gminie Krzeszowice FABLABU z 4 innowacyjnymi pracowniami"
- Budowa oświetlenia alei spacerowej przy ul. Pszczyńskiej/Pocztowej w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj(1)
- Wykonanie robót remontowych polegających na remoncie sanitariatów zlokalizowanych w budynku A siedziby Ministerstwa Infrastruktury przy ul. Chałubińskiego 4/6 w Warszawie.
- Dostawa materiałów elektrycznych i teletechnicznych na potrzeby DOLINA KRYNKI Sp. z o.o.
- Rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w Strzale o windę
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.