To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-03
Opole: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Izby Skarbowej w Opolu i Urzędów Skarbowych województwa opolskiego
Numer ogłoszenia: 134228 - 2015; data zamieszczenia: 03.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115972 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Opolu, ul. Ozimska 19, 45-057 Opole, woj. opolskie, tel. 077 453 68 86, faks 077 456 43 13.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Izby Skarbowej w Opolu i Urzędów Skarbowych województwa opolskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych do poszczególnych jednostek administracji podatkowej województwa opolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający rodzaj materiałów biurowych oraz wielkości szacunkowe określone jako maksymalne ilości zamawianych materiałów biurowych zawiera wykaz zamawianych materiałów, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. W niniejszym postępowaniu Zamawiający, na podstawie art. 34 ust.5 PZP przewiduje prawo opcji, które określone zostało przez Zamawiającego w następujący sposób: 1) 60% całkowitej wartości przedmiotu zamówienia (a tym samym po zawarciu umowy 60% maksymalnej kwoty wynagrodzenia wynikającej z oferty Wykonawcy) stanowić będzie zamówienie podstawowe, 2) 40% całkowitej wartości przedmiotu zamówienia (a tym samym po zawarciu umowy 40% maksymalnej kwoty wynagrodzenia wynikającej z oferty Wykonawcy) stanowić będzie zamówienie objęte wspomnianym prawem opcji. Prawo opcji, które Zamawiający przewidział w przedmiotowym postępowaniu, zostało przez niego określone stosunkiem procentowym, licząc od całkowitej wartości zamówienia - tożsamej z kwotą podaną w ofercie Wykonawcy. Tym samym całkowita wartość zamówienia stanowić będzie sumę wartości zamówienia podstawowegoi zamówienia, które ewentualnie zostanie udzielone przy wykorzystaniu prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 PZP. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLPRIMES Sp. z o.o., Światowida 5, 45-325 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102825,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 69637,10
Oferta z najniższą ceną: 69637,10 / Oferta z najwyższą ceną: 76377,71
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- TP.D.NI.72.25 "Zakup i wdrożenie systemu ochrony poczty email oraz oprogramowania klasy Sandbox w celu zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Opolu, Oddziału Zewnętrznego w Opolu oraz Oddział Zewnętrzny w Turawie
- Zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowego, zabudowanego ambulansu typu "C" dla OCRM w Opolu
- Dostawa sprzętu komputerowego II
- [D/7/TP/2025] Dostawa oleju napędowego i oleju opałowego.
- Usługa wykonania badań wstępnych, okresowych, kontrolnych i konsultacji lekarskich na rok 2026.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie materiałów dydaktycznych wraz z dostawą materiałów biurowych, eksploatacyjnych i promocyjnych w ramach przedsięwzięcia pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania BCU"
- Dostawa i montaż wyposażenia dla szkół podstawowych w gminie Międzyrzecz w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Międzyrzecz"
- Dostawa teczek aktowych wiązanych wraz z transportem i rozładunkiem dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim w 2026 r.
- Dostawa artykułów spożywczych, środków czystości, chemii basenowej oraz artykułów biurowych do Miejskiego Zespołu Szkół w Wysokiem Mazowieckiem.
- Dostawa materiałów biurowych i papierniczych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





